Κεφάλαιο 14

3.7K 211 8
                                    

Πέτρος pov
Ποιος είναι τώρα αυτός ο ξενέρωτος που κερνάει και τη Λίζα??? Θέλει να μας πει δηλαδή το Λιζάκι ότι αυτός ο τυπάς με τα απλά καφέ μάτια και το θεοστραβο χαμόγελο, μη μιλήσω για τους κρεμασμένους του μεις, είναι πιο ωραίος από εμένα??? Εμένα?!

Όχι ότι θα σκάσω για τον ποιον προτιμάει δηλαδή.

....

Μα ποιον παω να κοροϊδέψω?! Έχω σκάσει από τη στιγμή που είδα τον Μιχάλη σπίτι της για άμα τα χουνε και τώρα πρέπει να έχω και ακόμα έναν στο νου μου??? Τουλάχιστον έτσι μου δείχνει ότι δεν είναι με τον Μιχάλη. Άρα αυτός βγαίνει εκτός της λίστας.

Τον βλέπω να την πλησιάζει και μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι. Έτσι και την πειράξει την έβαψε ο παλιο...

Έχω και την άλλη από δίπλα μου που χάλασε τη μοναδική ευκαιρία που είχα να φιλήσω επιτέλους τη Λίζα...κανονικά όμως, όχι σαν την άλλη φορά που ήταν ντιρλα και έκανε ανοησίες. Τουλάχιστον θα μπορούσα να μάθω πως με βλέπει. Γιατί με έχει σκάσει δύο βδομάδες τώρα.

Και δεν συμβαίνουν αυτά σε εμένα!

<<Ε αυτό δεν το περίμενα! >> πετάγεται η Μαίρη από δίπλα μου.

Μόνο τότε παρατήρησα το χέρι της Λίζας να ακουμπά το δικό του και να του δίνει την άδεια να την πάει πιο μέσα στο κλαμπ.

Πείτε μου ότι δεν τα φαντάζομαι αυτά! Πείτε μου ότι αυτή που βλέπω δεν είναι η Λίζα και είναι απλά ένας σωσίας της.

Θα τον γαμησω! Αυτό ήτανε!

Είμαι έτοιμος να ορμήξω και να τους χωρίσω αλλά ένα βαρύ χέρι με σταματάει.

<<Τι πας να κάνεις? >> φώναξε ο Νίκος και μπήκε μπροστά μου.

<<Σαν τι σου φαίνεται? >>

<<Μη τυχόν και προκαλέσεις καυγά σε έσκισα! >>

<<Γιατί να προκαλέσω καυγά? Στη τουαλέτα θα πάω! Πωωωωω.>>

<<Πέτρο έχω δει πως την κοιτάς και σου λέω, μη προκαλέσεις καυγά! >>

Τέλεια τόσο προφανές είναι λοιπόν. Εγώ ένας από τους πιο χοτ της σχολής να έχω κάνει τόσο εμφανές το ότι γουστάρω μια κοπέλα....ποιος?!?! Εγώ! Που κάθε φορά που κοιτούσα ένα θυληκό άλλαζα μεριά και την ακολουθούσα μέχρι να της την πέσω.

Αδιαφόρησα στα λόγια του Νίκου και εκανα αυτό που του είπα. Πήγα τουαλέτα να ξεσκασω. Πέρασα σχεδόν δίπλα από τη Λίζα, επίτηδες προφανώς, αλλά εκείνη δεν έδειξε να νοιάζεται και πολύ. Συνέχισε να κουνάει το κορμί της τόσο κοντά στο δικό του.

... Him... Donde viven las historias. Descúbrelo ahora