Κεφάλαιο 33

2.7K 162 11
                                    

Αφού τελικά στερεψα από δάκρυα...και μετά από μια πολύωρη συζήτηση αποφάσισα να περάσω επιτέλους καλά και να προσπαθήσω να τον ξεχάσω με οποιονδήποτε τρόπο. Αν και, μόλις κλείνω τα μάτια μου τον βλέπω. Και λίγο ήσυχη να μείνω αρχίζουν να εμφανίζονται πάλι τα λόγια που μου είπε λίγο πριν κλείσει η πόρτα του ασανσέρ.

Τρεις μέρες θα είμαι εδώ και η πρώτη πήγε ήδη στράφι. Ακόμα και στο καφέ που πήγαμε δυστυχώς δεν μπορούσα να τον ξεχάσω. Ήταν σαν να βρισκόταν εκεί μαζί μου, ή τουλάχιστον έτσι ένιωθα. Σε οτιδήποτε και να λέγαμε ήξερα τι θα απαντούσε, ήξερα ακόμα και τι θα έπαιρνε να πιει.

Την έχω πατήσει άσχημα μου φαίνεται.

<<Λοιπόν σήμερα είναι μία καινούργια μέρα οκ? Βάλε το κινητό σου στο αθόρυβο γιατί αρχίζει και μου τη δίνει στα νεύρα που χτυπάει κάθε πέντε λεπτά και ετοιμάσου για καφε.>> σηκώθηκε ο Άγγελος από τον καναπέ και με τράβηξε από το χέρι να σηκωθώ κι εγώ.

Η αλήθεια είναι ότι βαριέμαι απίστευτα να ντυθώ για να βγω, πόσο μάλλον για κλαμπ που θα πάμε το βράδυ, αλλά δεν έχω άλλη επιλογή.

Καθίσαμε στο ίδιο καφέ με εχθές το βράδυ και πήραμε τηγανητες να φάμε γιατί πρωινό δεν είχε φροντίσει να έχουμε. Αν θεωρείται πρωινό στις δώδεκα.

Ξέχασα να κοιτάξω το κινητό μου για περίπου δύο ώρες αλλά εκτός από τον Πέτρο μπορεί να πήρε και κανένας άλλος. Ανοίγω το κινητό, 10 κλήσεις από τον Πέτρο....ωραία. Δεν θα με αφήσει σε ησυχία. Πριν προλάβω να κλείσω το κινητό άνοιξε η οθόνη και εμφανίστηκε το πρόσωπο του Πέτρου μπροστά μου. Πάλι παίρνει???

Όχι, αυτή τη φορά δεν θα τον αφήσω έτσι. Δεν θα απαντήσω, δεν υπάρχει περίπτωση, απλά θα του το κλείσω. Τόση ώρα δεν δινω σημασία, τώρα όμως ας καταλάβει ότι δεν θέλω να του μιλήσω.

<<Λοιπόν, σήμερα στο κλαμπ το καλό που σου θέλω να μην είσαι με τα μούτρα κάτω. Δεν ήρθες εδώ για να κλαις. Οκ? Φτάνει πια με αυτόν τον Πέτρο! Οκ, ήταν η πρώτη σου σχέση, αλλά σίγουρα δεν είναι και η τελευταία. Μην φέρνεις την καταστροφή λοιπόν. Οκ, έκανε κάτι που δεν συγχωρείται, αλλά προσπάθησε να ξεχαστείς. Καντο για μένα οκ? >>

<<Εντάξει Άγγελε. Θα προσπαθήσω.>> ακούμπησα το κινητό στο τραπέζι και άρχισα να τρώω το πρωινό μου.

<<Ωραία. Γιατί έχω και κάποιον που θέλω να γνωρίσεις.>>

<<Αχ, όχι. Αλήθεια σου λέω δεν είμαι έτοιμη για τέτοια. Όχι ακόμα τουλάχιστον.>>

... Him... Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz