ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Νο.2

2.4K 42 0
                                    

Γειά σας πάλι από εδω!
Πως περνάτε αυτές τις δύσκολες μέρες που πρέπει να μείνουμε μέσα?
Ήθελα αρχικά να σας ευχαριστήσω που έχετε στηρίξει τόσο πολύ την ιστορία μου και χαίρομαι που σας αρέσει.
Μιας και λοιπόν ο χρόνος που έχουμε να περάσουμε στο σπίτι μας είναι μπόλικος, και θέλω να πιστέψω όχι με τοσο πολύ διάβασμα από τα ονλαιν μαθήματα, αποφάσισα και ξεκίνησα να ανεβάζω κεφάλαια από μια καινούρια ιστορία που έχω ξεκινήσει.

Μπορείτε να το τσεκάρετε στο προφίλ μου όποτε θέλετε! Λέγεται "XOXO Your Secret Admirer" και ελπίζω να σας αρέσει το ίδιο πολύ! Θα φροντίσω να ανεβάζω συχνά για να μην υπάρχει μεγάλο κενό.

Ορίστε και η περίληψη σε περίπτωση που σας ενδιαφέρει 😊:
Μόλις ξεκινάει η τελευταία χρονιά στο λύκειο και ενώ όλα θα μπορούσαν να είναι ακριβώς τα ίδια με τις υπόλοιπες χρονιές η Τζέιν αρχίζει να λαμβάνει διάφορα σημειώματα μέσα στο ντουλαπάκι της. Ένας κρυφός θαυμαστής που του έχει κλέψει τη καρδιά έχει βαλθεί να της κάνει το ίδιο για να την κερδίσει. Μόνο που δεν ξέρει ποιος είναι και οι επιλογές είναι αμέτρητες. Εκείνος όμως δεν σταματάει να της δείχνει το ενδιαφέρον του, ώσπου η Τζειν με τους κολλητούς της, Μία και Φιν θα ξεκινήσουν να τον ψάχνουν.

Καλό διάβασμα!!!

... Him... Onde histórias criam vida. Descubra agora