Nikodem
Dziewczyna przez chwilę na mnie patrzyła,po czym zdjęła kurtkę i pokazała mi jakieś znaki,na jej rękach.
-Jestem...Wewrą duszą,która pilnuję ludzi i pcha ich ku przeznaczeniu-spojrzałem na nią jak na zjawę.
-Kim jesteś?-reszty słów nie dałem rady wypowiedzieć.
-Wewrą wiem,że o nich czytałeś-no ma rację.
Wewry to dusze,którę opuściły ludzi o czystych sercach,ale także tych którzy zgineli po tym,kiedy zrozumieli co to znaczy kochać.
-Rozumiem,ale co ja i ta dziewczyna mamy z tym wspólnego?-spytałem zerkając na dziewczynę.
-Jestem jej wewrą-zatkało mnie.
-Jej wewrą...jak?-spojrzała na mnie i się uśmiechnęła.
Podeszła do mnie i złapała mnie za dłoń,po czym powiedziała:
-Tęskniłam Nathan-upadłem,a ciemność mnie pochłoneła.
Stałem w jakimś pokoju,ściany były w kolorze ciemnego fioletu,a sufit czarny z błyszczącymi gwiazdami.Podłoga składała się z białych paneli.
Na środku pokoju stało dużychy rozmiarów łózko,zaś obok niego po prawej stronie stolik nocny o kolorze ciemnego dębu.
Reszta mebli była wykonana z czarnego drewna.Za łóżkiem rozciągało się duże okno,na całą ścianę,oraz drzwi na balkon.
Wolnym krokiem skierowałem się w stronę łóżka,leżała tam jakaś dziewczyna,na moje oko miała tyle samo lat co ja.
Poczułem czyjś dotyk na ramieniu,odwróciwszy się zobaczyłem Iskrę.Patrzyła na mnie troskliwię oraz współczująco?
-Choć-szepnęła.
Ruszyłem za nią na plac zabaw.
-Gdzie jesteśmy?-szepnąłem
-W jej świecie-wskazała ręką na chuśtawki.
Siedziała tam mała dziewczyna z zwieszoną głową i śpiewała cichutko
( Anna Blue-,,Silent Scream" radzę włączyć w tym momencie :) )
Kucnąłem przy niej i słuchałem,wewra pokazała mi bym usiadł przy chuśtawkach.
Spełniłem jej prośbę i siadając oparłem się o drewniany słupek.
Poczułem wodę na policzku,przetarłem ręką twarz,okazało się,że płakałem.
Dziewczynka wstała i spojrzała w niebo dalej śpiewając,samotna łza spłyneła po jej policzku.
Gdy skończyła,powiedziała słowa,które mnie wsprawiły w osłupienie.
-Jeszcze ci pokażę tato-rozpłakała się na dobre.
Chciałem podejść,przytulić ją,ale mogłem jedynie patrzeć jak samotnie płaczę,a krople łez spadają na ziemię.
-Iskra zakończ to!-krzyknąłem
Obraz zniknął,teraz stałem u szczytu schodów w jakiś na prawdę starym budynku.
Wewra siedziała na oknie wpatrzona obojętnym wzrokiem w drzwi.
-Gdzie teraz jesteśmy?Co to za miejsce?-zadałem pytania.
-Patrz i siedź cicho-pokazała dłonią na schody
Po schodach wchodziła młoda kobieta,około 27-28 lat.
Otworzyła drewnianę drzwi.Wślizgnąłem się za nią po kryjomu,do mieszkania.
-Teraz obserwuj-spojrzałem na nią nie rozumiejąc.
Kobieta odłożyła rzeczy do kuchni i weszła do pokoju.
Jej krzyk rozniósł sie po całym domu:
-Wstawaj do cholery jasnej,co to ma znaczyć-wychyliłem się z za drzwi.
Kobieta patrzyła na mężczyznę leżącego w łóżku,obok niego siedziała dwójka dzieci.
6 letnia dziewczynka,była to ta sama z placu zabaw,oraz 3 letnia leżąca w łożeczku.
-Co się stało kochanie?-kobieta podeszła do dziewczynek i zaprowadziła je do kuchni.
-Jak mogłeś,zostawiłam cię na pół dnia z dziećmi,a ty już jesteś pijany-warknęła
Zaczeli się kłócić,starsza dziewczyna wzięła małą i poszła z nią do drugiego pokoju.
Poszedłem za nią,kołysała małą na rękach.
Naglę usłyszałem huk,dziewczyna szybko się zerwała i pobiegła w kierunku hałasu.
W ścianie obok mężczyzny była wielka dziura,jego ręka była właśnie w tym miejscu.
-WYJDŹ STĄD!-krzyknęła kobieta.
Facet otworzył szafkę kuchenną wiszoncą nad blatem i wyciągnął z niej apteczke.
Opatrzył rękę i wyszedł,trzaskając drzwiami.
Dziewczynki zaczęły płakać,a psina,która pilnowała starszej dziewczyny zaczęła skomleć.
Zamknąłem oczy by dalej na to nie patrzeć.
-Tyle ci wystarczy,możesz otworzyć oczy-podniosłem powoli swe powieki.
Znów byłem na polanie tylko,że niebo było już gwieździste.
Spojrzałem na Iskrę,przyglądała mi się.
-Co to było?-przerwałem ciszę.
-Coś czego ona nigdy nie da rady ci powiedzieć-jaka ona?
Zanim zadałem pytanie,ta już zdążyła pokazać gestem dłoni,że mi nie odpowie.
-Idź do domu,prześpij się-po tych słowach zniknęła.
CZYTASZ
Ja i moja tajemnica
Cerita PendekSara ma 16 lat. Ufa tylko swoim przyjaciołom i bratu. Pewnego dnia poznaje chłopaka,a jej życie zmnienia się w istny chaos. Czy da radę ochronić bliskich? A może poświęci własne życie? Tego wszystkiego dowiecie się czytając Ja i moja tajemnica. Jest...