"Ne demek işi bırakacağım?"
Jungkook bakışlarını karşısındaki Seokjin'e çevirerek sinirle konuştuğunda karşısındaki beden yutkunmasına engel olamamıştı.
"Efendim biliyorsunuz ki artık Namjoon ile sorumluluğumuzda olan bir çocuğumuz var. Onu evde yalnız bırakamıyorum."
"Bu beni ilgilendirmez değil mi? İşi bırakamazsın."
"Ama-"
"Çık!"
Seokjin duyduğu sert ses ile susarak derin bir nefes aldı ve Jungkook'un odasından çıkarak kendi kendine, ona en büyük küfürleri etti.
Jungkook artık tedavi olmasına rağmen neden Seokjin'in gitmesine izin vermiyordu ki?
Sinirle büyük evin merdivenlerini inen beden karşısında gördüğü Suga ile duraksamış ve şaşkınlıkla ona bakmaya devam etmişti.
Dağılmış saçları, yüzü eskisinden daha beyaz ve mor gözaltları ile karşısında dikilen Suga ruhsuz bir şekilde ona bakarken Seokjin ne olduğunu sormadan duramayacığını anlamıştı.
Karşısındaki bedene birkaç adım daha yaklaştı ve ilgili sesi ile konuştu.
"Ne oldu sana?"
Suga, kurumuş dudaklarını aralayarak bir şeyler söylemek istedi, ama yapamamıştı.
Jungkook'un ona yaptıklarını Seokjin'e anlatsa ne değişecekti ki?
Her yarasını artık kendisi sarıyordu, ve her şeyi artık tek başına yapması en iyisiydi.
"Bir şey yok."
Jungkook'dan her ne kadar nefret etse de, ona karşı olan aşkı ve sevgisi her şeyi gizlemesine sebep oluyordu...
***********
Jungkook kendinden emin adımları ve yüzündeki ifadesizliği ile Suga'nın odasına doğru yürürken aklındaki tek şey, Suga'nın, kendisine neden bu kadar soğuk davrandığıydı...
Birkaç gündür her gece onunla uyuyor, onu öpüyor ve ona sarılıyordu. Ama Suga hiçbirine de karşılık vermiyordu. Çoğu zaman, sadece ağlıyordu.
Jungkook odaya girdiğinde Suga'yı yatağında cenin pozisyonunda yattığını gördüğünde ona doğru yürümeye başlamış ve yanına yatarak arkasından ona sarılmıştı.
"Nasılmış benim küçük meleğim hm?"
Suga duyduğu şeyler ile gözlerinin dolmasına engel olamamıştı. Nasıl böyle hiçbir şey olmamış gibi davranıyordu aklı almıyordu.
"Jungkook..."
Suga'nın güçsüz sesi ile Jungkook başını yattığı yerden kaldırarak yanındaki bedenin yüzüne bakarken ağladığını görmüş ve kaşlarının çatılmasına engel olamamıştı.
"Efendim bebeğim?"
Suga yutkunurken gözlerini kapamış ve ardından tekrar açarak konuşmuştu.
"Şu an... Benim aşık olduğum Jungkook musun?"
Olaylara hemen girince direk olaylara dalmış gibi olacak, bu yüzden ilk birkaç bölüm biraz sıkılabilirsiniz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anguish² // Yoonkook ✔
Short Story"Az daha unutuyordum... Sakın sevgili olduğumuzu falan düşüme. Kalbim sadece beni hayatta tutabilmek için var, birisine aşık olmak için değil."