"Günaydın sevgilim."
Jungkook'un koyu gözleri Suga'nın gözlerinde iken Suga'nın yapabildiği tek şey yutkunmak olmuştu. Fakat ona karşı güçsüz görünmeyecekti. Jungkook'un sevdiği ve seveceği kişi olacaktı.
Ona karşı koyarak, veya sadece ona alışarak.
Tüm gece boyunca düşünmenin sonunda aldığı karar buydu ve o da bunu uygulayacaktı.
Min Yoongi, artık Suga olmayı kabul etmişti.
"Ne istiyorsun?"
"Dün gece neden benimle uyumadın?"
Ah tamam, bu kolay bir soruydu.
"Çünkü canım istemedi."
Suga'nın rahat bir şekilde verdiği cevaba karşı Jungkook dalga geçercesine bir kahkaha atmış ve daha sonra da aynı rahatlıkla konuşmuştu.
"Canın ne istiyormuş peki?"
"Umm... Sanırım uyumak, çünkü saat henüz sabahın körü ve ben sadece saçma sapan bir soru için bu saatte uyandırıldım."
Jungkook kollarını göğsünde bağlamış ve dudak büzerek başıyla Suga'yı onaylamıştı.
"Benim de canım ne istiyor biliyor musun?"
Göğsündeki kollarını çözdü ve kendisine göre boyu daha kısa olan bedene bir adım daha yaklaştı.
"Şu an beni o kadar kışkırtıyorsun ki Suga... Sadece seni çıplak bir şekilde bir yerlere bağlayarak orada sallandırırken saatlerce becermek istiyorum."
Suga'nın beyninde oluşan o anın hayali yutkunmasına sebep olmuştu.
Ve bu... Sanırım hoşuna gitmişti.
Sadece güldü.
"Denemeni tavsiye etmem."
"Senin tavsiyeni dinleyeceğimi mi sanıyorsun?"
Jungkook hemen karşısındaki bedenin boynuna eğilirken fısıldadı.
"Artık bana alıştığını düşünüyorum Suga? Kaç ay oldu? Beş? Yoksa altı mı?"
Suga'nın, Jungkook'un sorusunu yanıtsız bırakması ile Jungkook önündeki kulak memesini dudakları arasına alarak emmiş ve Suga'nın gözlerini kapatarak ağzından küçük bir inleme kaçırmasına sebep olmuştu.
"İnlemelerin... Beni çıldırtıyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anguish² // Yoonkook ✔
Short Story"Az daha unutuyordum... Sakın sevgili olduğumuzu falan düşüme. Kalbim sadece beni hayatta tutabilmek için var, birisine aşık olmak için değil."