18- Hatırlamak

3.7K 370 364
                                    

Uzun zaman oldu ama uzun ve etkili bir bölüm ile geri döndüm, hemen atmak istediğim için kontrol etmedim hatalarım varsa özür dilerim >.<

İyi okumalar~







"Gergin olmamalısın, her şey iyi olacak."

Suga oturdukları bekleme koltuğunda yanındaki bedene bakarak gülümsemişti ve karşılığında da kahverengi saçlı gençten, aşık olduğu o gülümsemeyi kazandı.

"Senin için iyi olacağım, seni en güzel şekilde sevebilmek için iyi olacağım Suga."

Kahverengi saçlı gözlerini diğerinden bir saniye bile ayırmazken konuştuğunda ikili arasında o an sadece bir sessizlik olmuştu. Gözleri birbiri ile buluştuğunda her şey onlar için sessizleşiyordu.

"Uh!"

Elindeki kahvesi ile, birbirlerine bakmaya devam eden iki genci gören Jimin şaşkınlıkla onlara bakmıştı.

"Suga? Senin ne işin var burda?"

Şaşkınlık ile konuşan Jimin'in sorusunu cevaplamayan Jungkook, oturduğu koltuktan kalkmış ve Suga'nın kemikli parmaklarını kendi parmaklarına geçirerek odaya doğru ilerlemişti.

Jimin ise bir süre sadece boş bakışları ile arkalarından bakmış ve o da peşlerinden gitmişti.

"Bugün randevun yoktu. Bir şey mi oldu?"

Kahvesini masaya bırakarak koltuğuna otururken konuştuğunda Jungkook ise bakışlarını ona dikmişti.

"Kullandığım ilaçların hiçbir etkisi olmuyor."

Jimin anlamayarak kaşlarını çatmıştı.

"Ne demek olmuyor?"

"Verdiğin o sikik hapları kullanmak istemiyorum Jimin."

Sandalyesinde arkasına yaslanmış bir şekilde Jungkook'u dinleyen Jimin gülmüştü.

"Durumunu bilmiyor musun Jungkook? Kullanmama gibi bir şansın yok."

"O zaman sen de işini iyi bir şekilde yap ve bana etkili ilaçlar ver."

Masanın üzerindeki elini yumruk şekline getiren Jimin derin bir nefes almıştı.

"Benden işimi iyi bir şekilde yapmamı mı istiyorsun?"

Tek kaşını kaldırarak konuştu ve devam etti.

"Pekâlâ, o zaman iyi bir şekilde yapacağım."

Oturduğu koltuğundan kalkan doktor ile Jungkook onu yüzündeki ifadesizlikle izliyordu. Suga ise, sadece şaşkındı.

Odadaki yatay bir biçimde olan koltuğun başına geçen Jimin koltuğun yanındaki çekmeceyi açmış ve içinden bir şeyler aramaya başlamıştı.

"Buraya gel, sana bir iğne yapacağım."

Jungkook kaşları çatılırken anlamazca Jimin'e bakmıştı. Her ne kadar ona güvense de, Suga yanındayken bir ilaç yüzünden kötü şeyler yaşamak istemiyordu.

"Sadece kullandığın hapları sana iğne ile uygulayacağım."

Yanındaki Suga'ya bakan Jungkook, ona içten bir şekilde gülümsemiş ve ayağa kalkmıştı.

Olanları saniye saniye izleyen Jimin kaslarının satılmasına engel olamıyordu. Önündeki koltuğa uzanan Jungkook ile yutkunmuştu ve ona yaklaşarak gömleğinin kolunun düğmesini açmaya başladı. Suga ise gözlerini onlardan ayırmadan sadece sessizce onları izliyordu.

Anguish² // Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin