POV Harry
Prosto ze szkoły wbiegłem do autobusu.
Siedziałem na samym tyle pojazdu. Płakałem. Moje zielone oczy pływały we łzach.
Starsza pani zapytał się:
- Czy mogę ci w czymś pomóc?
- Mogła by pani powiedzieć na jakiej ulicy jesteśmy?
- Pewnie. Jesteśmy na Break street 22.
- Tak daleko??
Starsza pani się nie odezwała bo nie wiedziała że czy to faktycznie tak daleko.
Wybiegłem do domu z płacze. Moja mama nie wie że jestem ,,pedałem".
Chciałem wbiec na na góre ale...
- Harry zaczekaj.
- Coś się stało mamo?- zapytałem wycierając łzy
- Nie. Chciała bym się ciebie o to samo zapytać.
Odmuwiłem odpowiedzi na to pytanie.
- Skarbie powiedz mi ci się stało.
- Mamo wszystko jest w porządku, nie martw się.
- Harry przecież z widzę że cię jest nie tak.
- Nie bo będziesz się śmiała jak inni albo co najgorsze wyrzuciła mnie z domu.
Mama póki wała przecząco głową że tak nie jest i nie będzie. Tylko czekała na moją odpowiedz
- Dobra już się tak na mnie nie patrz mamo- śmieję się przez łzy - bo pamiętasz jak mówiłem ci że mam dziewczynę ale nigdy jej nie przyprowadziłam dlatego bo jej nigdy nie było i nie będzie... - tutaj nastąpiła dłuższa pauza w naszej rozmowie - ... będziesz widzieć w domu albo nie jak mnie z stąd wywalisz tylko moich chłopaków.
- Że to znaczy...
- Tak jestem gejem, pedałem czy jak tam inaczej wolisz.
- Kochanie jesteś moim synem nigdy nie wywale cię z mojego domu. Jesteś moim synem i kocham cię takiego jakim jesteś. Od ilu to ukrywałeśp?
- Od ponad trzech lat. - och tak pewnie domyśla cię się co właśnie zrobiłem. Popłakałem się ale w fajny sposób czyli z emocji ale nie smutku tylko radości
- Czyli nie muszę się pakować i szukać nowego domu?
- Nie, zostajesz ze mną- uśmiechnęła się jak zawsze jak coś przeskrobałem.
- A upiczesz mi moje ulubione naleśniki?? - uśmiech dałem się mówiąc tym do niej « bardzo bardzo proszę»
CZYTASZ
Cool way / Larry Stylinson
FanfictionLouis to typowy populary chłopak w szkole, wiecie o co chodzi. Ładna twarz, ciało również niczego sobie przez co ma powodzenia u dziewczyn jak i u chłopaków. A Harry to wrażliwy chłopiec który jest dręczony w szkole. Kilka łez i kilka przekleństw zł...