💣-6

42 1 11
                                    

🔪Melanie🔫

Snel ren ik naar mijn moeder toe en geef haar een knuffel. 'Je hebt ons toch' zeg ik zacht. 'Jullie zijn van Jase' zegt mijn niet biologische vader. Je ziet dat hij bijna moet huilen maar zich sterk houd voor mama. 'We wilden een kindje echt van ons samen' vertelt mama en ze snikt nog een beetje.
'Dan doe je het toch nog een keer'
Zegt Johnny alsof het de normaalste zaak van de wereld is. 'Gast wat is er mis in je hoofd' roep ik boos naar hem.
'Kom maar hier mama' en ik geef haar een dikke knuffel.

💉Johnny🌡

Wat een sentimenteel gedoe allemaal.
Wat ik de laatste twee weken heb geleerd is dat je hard moet zijn anders kom je niet ver in de wereld. Ik slof de trap op en bel Zeyla op.
Zeyla: Hey schatje
Ik: Hey zeezee
Zeyla: wassup je klinkt bedroefd
Ik: niks
Zeyla: ik merk dat er iets is
Ik: spreek af bij jou huis je ma was er toch niet
Zeyla: isgucci tot over een half uur

Ik hang op en loop weer naar benden waar mijn vader, moeder en zusje cookie dough ijs zitten te eten.
Stelletje lafaards zijn ze zeker mijn zusje.

/ half uur later bij Zeyla /
( voor de duidelijkheid Zeyla en Johnny zijn nu een stelletje en ook nog ff Zeyla is het meisje waar Johnny pistolen mee handelt )

' Hey schatje' zeg ik tegen Zeyla en ik geef haar een zoen.
'Hoi lovely' fluistert ze terug.
Ik loop naar haar huiskamer en plof op de bank. Zeyla komt knus naast me hangen. 'Dus wat is er'
' me ma had een miskraam niet heel erg ofzo' zeg ik.
' maar johnbon dat is 1 van de ergste dingen die een vrouw kan meemaken' zegt Zeyla verbaasd. 'Ik ben mijn moeder niet en jij ook niet geen rede dus om verdrietig te zijn'. 'Ze is wel he moeder'.
'Nou gaan we nog iets leuks doen' grijns ik en kruip boven haar.

"No details"

🔪 melanie 🗡

Ik zit boven op mijn kamer Netflix te kijken. Happy Hunger Games! And may the odds be ever in your favor.
'Schattebout er is iemand voor je' roept mijn vader sinds mijn moeder niet meer normaal kan leven. ' stuur maar naar boven' roep ik afwezig omdat ik de film zit te kijken. 'Hey' hoor ik de stem van Stanley. ' hey Steen kom naast me zitten ik kijk The hungergames'

Na een tijde begin ik te wiebelen op mijn bed. 'Sorry zit niet lekker' zeg ik zachtjes. 'Kom maar tegen me aan liggen'. Met grote ogen kijk ik hem aan.
'Hoeft niet hoor euh...' stamelt Stanley.
Snel leg ik mijn hoofd op zijn borstkas en we kijken verder.

*klik*
'Deze komt in het fotoboek van de kinderen.... snif' dan begint ze opnieuw te huilen en komt tussen mij en Stanley inzitten. 'Sorry ik ben gewoon zo emotioneel vandaag' snikt mijn moeder. Ik zet de film stop. Stanley kijkt mij raar en ik fluister 'miskraam' naar Stanley en hij knikt. 'Melanie je moet maar snel trouwen met Stanley en kinderen krijgen'. ' mam ik ben 14!' Reageer ik in shock. 'Je ontkende niet dat je niet met Stanley wilde trouwen' port mijn moeder mij.Opeens is ze spontaan vrolijk. Ik facepalm mezelf dit is zo vernederend. Ik zie dat Stanley een heel rood gezicht heeft en moet daarom toch een beetje lachen.
'Wat lach je nou!' Bromt mijn moeder.
'Uhh...'
' laat ook maar' zegt ze en ze loopt uit mijn kamer.
'Right?' Lacht Stanley.
'Ik ga naar weer naar huis' zegt Stanley en hij staat op. ' doei steen' zeg ik. Even twijfel ik maar dan geef ik hem toch een kusje op zijn wang. Stanley wordt immens rood en holt dan uit mijn kamer. Ik gniffel. Ik trek mijn pyjama aan en besluit te gaan slapen.

'Melanie schiet op je bent al laat' schreeuwt mijn moeder naar me. 'Jaja ben al bezig'. Snel hijs ik mij in de jurk waar ik straks ik ga schitteren. Ik zet mijn diadeem op mijn haar en het plaatje is perfect, ik zie er perfect uit.
Deze dag belooft iets goeds te worden.
Als ik de deur uitkom begint mijn moeder te huilen. 'je bent zo mooi' snikt ze. Hand in hand brengt ze mij naar het altaar. 'Waar is johnny?' Vraag ik aan mama. 'Hij is dood, dat weet je toch?' Ik knik. Ik kijk om mij heen en zie al mijn vrienden staan inclusief Orlando en Census. Als mijn moeder mijn hand loslaat stap ik op de verhoging op hey altaar. De dominee staat al klaar met de bijbel. Voor mij staat mijn toekomstige man, Stanley.
'Stanley neem jij Melanie tot uw wettige echtgenote?'
'Ja' zegt hij.
De man stelt dezelfde vraag aan mij maar dan met de verwisseling van onze namen. Voordat ik ja kan zeggen verandert Stanleys gezicht langzaam naar het gezicht van Shay, dan weer terug naar Stanley en zo gaat het door

'AAHG' Ik schrik wakker.
dat was echt een nare droom.
Johnny was toen dood Census en Orlando waren toen weer mijn vrienden. Ik durf niet meer te slapen dus besluit ik naar Johnny te gaan. Dat deed ik vroeger ook altijd toen ik niet kon slapen. *klop klop*
Ik duw de deur open en ik stap naar binnen. 'Johnny' fluister ik.
Johnny gaat rechtop zitten en kijkt mij aan. Ik vertel hem dat ik een nachtmerrie had maar niet waarover.
'Hmpf' krijg ik als antwoord terug.
' maar je hebt een tweepersoonsbed' mopper ik. 'Best' zegt Johnny chagrijnig en dan ga ik naast hem liggen.

"Morgen"

'Je bent bijna te laat voor school' zegt Johnny terwijl hij mij van bed rolt.
Ik ben zelf best snel chagrijnig als ik niet genoeg slaap heb gehad, dus op dit moment. Snel kleed ik om en eet ik een broodje maar dan bedenk ik mij en doe ik rustig aan.

"In de klas"

'Yo peppels' zeg ik als ik toch best vrolijk de geschiedenis les binnen wandel zo ongeveer 20 minuten te laat.
'Waarom ben je zo laat?' Vraagt meneer Rogiers streng. 'Omdat ik daar zin in had' zeg ik Badass en ga op mijn plek zitten. 'Jongedame ik accepteer je gedrag niet'
'en ik heet geen Jongedame Rogier' zeg ik boos. 'Hoe weet je mijn voornaam!' Zegt meneer Rogiers boos.
'Toevallig gehoord Rogier Rogiers' en ik geef een knipoog. De klas lacht in barsten uit en komt moeizaam weer bij.
' vond mevrouw van der linden ook, gezellig met jou in het schoonmaakhok'
En ik geef hem nog een knipoog waardoor ik er word uitgestuurd, maar who cares. Ik wist niet dat Badgirl zo leuk kon zijn.

Nieuw hoofdstuk
Yupyupyup erg snel dat komt omdat ik een inspiratie bom had.
Ik zou het leuke vinden als mensen comments plaatsen want dan kan ik kijken of ik er iets mee kan doen.
Tips en tops zijn dus ook altijd welkom :D

Woorden: 1153
Toedelsss

The trauma twins (compleet)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu