2 updates op een dag i know. Maar mn koet voelt zicht niet lekker dus ik dacht ik vrolijk haar op ❤️ JoontjeDeGeit beterschap :)Pov Shay
( de volgende dag, woensdag )
Ik jump van mijn fiets af en zet hem in de fietsenstalling. Ik pak mijn rugzak uit de zwarte krat en draai mijn fiets op slot. Ik loop rustig door naar mijn kluisje en stop mijn boeken erin. Daarna loop ik naar de aula. 'Hey zijn jullie weer vrienden ofzo' grinnik ik naar Melanie en Stanley die elkaar kietelen. 'Yup' stuitert Melanie heel blij waardoor er ook een glimlach bij mij komt. 'Hey Shaggie' hoor ik en voel met armen om mijn nek vliegen. Dilan leun met zijn kin op mijn schouder en zegt ook hallo tegen Melanie en Stanley.
'Dil haal je kin weg, het doet pijn' zeg ik bot. 'Aww Shaggie kan niet tegen pijn' zegt hij met een stem alsof ik zijn huisdier ben. 'Jij ook niet' grijns ik en stap op zijn voet. 'Auw. Shay. Verdomme' zegt Dilan en haalt zijn kin weg van mijn schouder. Ik grijns naar hem en geef hem een speelse duw. 'Shay je bent een irritante klootzak' moppert Dilan. 'Dil stop met schelden, okeh?' Vraag ik omdat ik het zat wordt dat Dilan dat doet. 'Leef er maar mee ik blijf het doen, het hoort nou eenmaal bij mij' zegt hij en gaat tegenover Stanley aan een tafel zitten. Ik ga tegenover Melanie zitten. 'Het is best cute' grinnikt Melanie dan. 'Cute?' Vraag ik verbijsterd. Ook Dilan trekt een raar gezicht. 'Ja hoe jullie met elkaar omgaan' zegt ze vrolijk. 'Hoe dat nou weer?' Vraagt Dilan en trekt zijn wenkbrauw op. 'Nou, ik vind jullie gewoon cute' gniffelt ze. 'Maar jij vind ook bijna alles cute' zegt Stanley en geeft een duw tegen Melanie aan. 'True' lacht ze. 'Je bent raar' constateert Dilan. 'Joh jij ook' lach ik. 'Je irriteert me echt héél erg op dit moment, Shay' Dilan richt zijn ogen op mij en gromt.
Ik kan een klein lachje niet voor me houden. Ik vind het geweldig om mijn beste vriend te irriteren. 'Stop met grijnzen' commandeert Dilan. 'Nup!' Grap ik. 'Je kan denk ik beter ophouden voordat je onder de grond ligt' zegt Stanley. Ik prik Dilan in zijn buik. 'Gast je weet dat ik ertegen kan eh' zegt Dilan. 'Ojaa' Breng ik dom uit.
Dilan prikt nu mij in mijn buik.
Trrrrinnnggg
'Gered bij de bel!' Roep ik blij uit aangezien ik niet tegen kietelen kan. 'We hebben samen Engels, shaggie' er komt een grijns op Dilan zijn gezicht. Ik slik en ren dan de gangen door vluchtend voor Dilan. Ik word raar aangekeken door verschillende kinderen, maar dat boeit mij niet op dit moment.Het lokaal is in zicht en ik sprint naar binnen en ga zitten op mijn vaste plaats. Dilan komt ook het lokaal in sprinten en ploft naast mij op de stoel.
'Sjees man jij hebt conditie' hijgt Dilan.
'Yup wegrennen voor politie eh' fluister ik zacht zodat alleen Dilan mij hoort. 'Nog steeds in die gang' vraagt Dilan waarop ik knik. 'Ben je ooit wel eens opgepakt' vraagt Dilan verder.
'Nup ik ben gewoon goed' zeg ik assertief. 'Je bent te zelfverzekerd' zegt Dilan. 'En ik ben er trots op' zeg ik met een glimlach terwijl ik mijn boeken erbij haal. Ik ga weer rechtop zitten en Dilan pakt nu ook zijn boeken eruit. Hij zit voorover gebukt om zijn boeken eruit te halen. Ik grijns en geef hem een duw. Dilan kukelt voorover en valt op de grond. 'WIL JE EEN KLAP!' Schreeuwt Dilan boos waardoor iedereen uit de klas ons aankijkt. Het was misschien niet zo'n handige zet. Dilan heeft last van woede aanvallen. Niemand kan zijn woede aanvallen stoppen, behalve ik. Maar nu heb IK hem dus boos gemaakt. Ik kan het dus ook niet verhelpen. 'Sorry Dil..an' ik pak zijn pols en trek hem op zijn stoel. 'Ga maar verder met de les mevrouw, wij storen niet meer' zeg ik vriendelijk.
'Whattefuk Shay! Waarom deed je dat' fluistert Dilan. 'Sorry' zeg ik maar en kijk naar mijn handen die op tafel liggen. 'Shay!' Zegt Dilan wat harder en duwt nu mij van mijn stoel af. 'Oehf' kreun ik. 'Heren kunnen jullie normaal doen!' Schreeuwt de docent. 'Ja' bromt Dilan. Ik ga weer zitten en knik.- iedereen is uit -
Na de laatste les strompel ik naar Dilan toe. We hebben de hele dag niet gepraat. Het is niet zo dat Dilan altijd boos wordt hoor als ik zoiets doe. Soms heeft hij gewoon niet zijn momentjes. Dat was toevallig nu. Als Dilan een woede aanval heeft verschilt het vaak van hoe erg het is. Meestal valt het wel mee maar 1 keer heeft hij mij klappen verkocht. Het speet hem later heel erg dus heb ik hem vergeven. Ik ben een persoon die niet tegen ruzie kan dus fiets ik naar het huis van Dilan. Hij was zonder mij vertrokken. Dilan heeft ook pilletjes. Hij moet die innemen als hij een woede aanval heeft. Ik zet mijn fiets in de voortuin en bel aan.
JE LEEST
The trauma twins (compleet)
Ficção Adolescente• uit de Trauma serie • De tweeling Melanie en Johnny zijn de kinderen van Emma en Devin. LET OP DIT IS EEN DEEL 2 VERHAAL!!! Zonder deel 1 te lezen is het te begrijpen. De naam van deel 1 is: Unicorntrauma Op het eerste oog lijken de levens van M...