⚒Melanie⚔️
Ik voelde mij zo anders, anders in een positieve manier. Ik word badass.
Geen idee dat dit een zo slechte keuze was
'Mam ik ga winkelen' roep ik nog net voordat ik de deur uitloop. Ik ben Skeer, no monnie , platzak dus ik heb geen geld en aangezien ik badass ga worden zal ik de zwarte kleren stelen. Ik bedoel hoe moeilijk kan het zijn.
Als ik in het winkelcentrum ben loop ik naar mijn favoriete winkel. Ik gooi allemaal zwarte kleren over mijn arm en ga in het pashokje. Ik heb een schaar meegenomen om de dingen ermee af te knippen zodat het blieb dingetje niet afgaat. Ik mag natuurlijk maar 1 setje kleren want dat past alleen onder mijn normale kleren. Als ik een setje kleren heb gekozen trek ik mijn normale kleren eroverheen en met de andere kleren loop ik naar het rek waar je de kleren op moet hangen als het niet past. Ik zeg de winkelvrouw gedag en loop weg zonder dat het alarm afgaat.
/thuis\
'Hey minkukels ik ben thuis!' Roep ik.
'Jongedame, wil je huisarrest ofzo!?'
Roept mijn vader boos als hij opkijkt van de krant. ' I don't care lovely daddy, ik breek toch zo weer uit' zeg ik met een gemeen lachje. 'MELANIE SCAMANDER HUISARREST!' Ik heb mijn vader nog nooit zo hard horen schreeuwen. Vrolijk loop ik naar mijn kamer en pak mijn telefoon. Ik klik op nu.nl of er nog iets spannends is gebeurd zoals een moord ofzo.
'De gang ,FireBirds, dicht in de buurt van Ede heeft een succesvolle bankoverval gedaan. Wat we van de FireBirds weten is dat ze 4 gangleden hebben en dat ze na elke overval de letters FB met graffiti spuiten afkomsitg van FireBirds. We weten niet wie ze zijn of waar ze wonen. Meer informatie komt zo snel mogelijk als we iets weten'.
Ik weet wat me te doen staat!Hey allemaal!!
Yup... je denkt nu vast 'omg ik heb lang gewacht op een hoofdstuk en nu krijg ik dit? Een kort hoofdstuk!!
Ja sorry ik had ff helemaal geen inspiratie en ik ga geen hoofdstuk publiceren met allemaal onzin, want dat wordt saai. Ik kreeg een idee en dat was dus dat ze mee gaat doet in een gang ( engels ). Verder weet ik het nog niet en ik wilde toch wel iets publiceren dus daarom een kort hoofdstuk. Misschien komt dit vaker voor maar ik hoop van niet.Toedelss<3
JE LEEST
The trauma twins (compleet)
Fiksi Remaja• uit de Trauma serie • De tweeling Melanie en Johnny zijn de kinderen van Emma en Devin. LET OP DIT IS EEN DEEL 2 VERHAAL!!! Zonder deel 1 te lezen is het te begrijpen. De naam van deel 1 is: Unicorntrauma Op het eerste oog lijken de levens van M...