Melanie pov
Oh wacht ik wil eerst nog iets zeggen namelijk, ik probeer zo cute mogelijk te schrijven dat je echt het gevoel hebt dat je denk SOO CUTE alleen ik weet niet of ik het goed doe 🤷🏽♀️ ik doe mijn best 😃
Back to the melanieMij lijkt het zo cool om in een gang te zitten en mensen te beroven van geld, bezittingen en hun levens.
triinngggg
'Mel, Stanley is er' roept mn broer.
Mam en pap zijn niet thuis dus ik laat Stanley naar mijn kamer komen.
' Hey steentje' roep ik blij.
' Hey appelsnoetje' zegt Stanley.
'Appelsnoetje?' Lach ik.
'Ik heb chocola meegenomen' en hij overhandigt mij de chocola.
' aww thanks je weet precies wat ik nodig heb' en daarna geef ik hem een kus op z'n wang, wang!
Ik zet netflix op en ga tegen Stanley aanleunen terwijl ik chocola eet. ( dit is echt standaard en cliché *kuch* ben er zo slecht in)
' is dat een pistool?' Vraagt Stanley en hij schuift mijn bureau la meer open.
K*t ik had hem open laten staan.
'Speelgoed, kermiszooi je weet toch..'
Probeer ik hem te overtuigen. Het is een echt pistool van Zeyla gekregen.
'Cool ik wil schieten' net als hij de trekker overhaalt duw ik er een kussen tegenaan zodat niemand het hoort.
'Dit is een echt pist..' om te voorkomen dat hij verder praat plaats ik snel mijn hand voor zijn mond.
'Dus jij zat achter die moorden?'
Voordat ik iets wil zeggen praat hij door. ' ik dacht dat je anders was mel..anie' en met dat gezegd te hebben loopt hij de deur uit.Pov Stanley
Hoe kan ze!?
Onschuldige mensen vermoorden!
Ik heb mijn vader altijd beloofd niet met moordenaars om te gaan en ik kom het na, voor mijn vader. Als ik wegloop van het huis roept iemand mijn naam. Ik draai om naar het geluid en Shay komt naar me toe rennen. ' wat is er, je kijkt bedroefd?' Ik begin te vertellen dat ik Melanie al een tijdje leuk vind en ik heb mijn vader beloofd niet met moordenaars om te gaan, wat moet ik nu doen!?' Vraag ik. ' wat heeft dat met elkaar te maken?' Vraagt Shay.
' melanie is een moordenaar, je weet toch de moorden van afgelopen weken..'. ' Omg dit moet ik zeggen' zegt Shay en hij rent naar haar huis.
' sorry mel...' en met dat loop ik naar huis.Pov melanie
( cringe alert!)'Blijf maar weg Stanley ik hoef je gezicht niet meer te zien' zeg ik bot.
' gelukkig maar dat ik Stanley niet ben hè?' 'SHAYTJEE' roep ik blij en ik omhels hem. 'Badgirl' fluistert hij zacht in mijn oor waardoor ik naar achter stap. Kleine tintelingen gaan door mij heen. Wat was dat?
'Hoe..!?' Stamel ik.
'Kwam je vriendje Stanley tegen'.
'Oh hij is niet mijn vriendje hoor' lach ik schaap achtig. 'Mooi zo' fluistert hij zachtjes is mijn oor. Weer krijg ik die tintelingen.'Wat is dat?' Vraagt Shay en hij pakt het uitgeprinte papiertje van nu.nl. 'FireBirds..' zegt hij zegt terwijl hij het aandachtig leest. 'Waarom heb je het uitgeprint?'
' wat denk je' zeg ik op een duh-toon.
'Wat moet zo iemand zoals jij in een gang?' Vraagt hij met een hese stem. Weer tintel mijn lichaam, what's happening?
'Hetzelfde meisje dat moorden pleegt wilt graag in een gang omdat dat kan en het meisje tot heel veel toe in staat is'. Zeg ik trots. ' en wat nou als ik zeg dat ik de leider ben van de FireBirds'.
'HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH' ik lach me helemaal te pletter omdat hij dat net zei.
' hij doet zijn mouw van zijn trui omhoog en er komt een tattoo van een vuur vogel met daaronder de tekst FireBirds. 'Je loog niet..' stamel ik.
' yup' en hij klakt met zijn tong.
' ik heb nooit gedacht dat jij een badboy was' zeg ik. ' dacht ik ook van jou'.
'Touche'. 'Ik ben tot veel instaat' en ik bijt op mijn lip, doe ik altijd als ik nerveus ben. Ik doe het niet expres het gaat gewoon vanzelf. 'Ik ben ook tot veel instaat'. Zegt Shay.
' ha, zoals wat' lach ik ' paardenpoep opruimen'. Ik moet lachen om mijn eigen grap. ' tot iets veel beters' zegt hij zacht en komt langzaam dichterbij.
'Uhm...' stamel ik. Hij veegt een pluk zwart haar uit mij gezicht. Nog steeds komt hij dichterbij en dan....'Ben je een opa ofzo, je beweegt langzaam? Wat is je bedoeling hiervan?' Zeg ik als ik moed heb.
' voortaan ga ik wel sneller zijn oke, en dit was mijn bedoeling'. Snel komt hij dichterbij en drukt zijn lippen op de mijne. Ik sta daar maar een beetje niet wetend wat ik moet doen dus ik probeer iets te doen anders is het erg akward. Ik beweeg mijn lippen mee met die van Shay, wat moet ik anders?
Shay blijft doorzoenen, ik ook hoor maar wat ik doe kan je dat niet noemen, en plaatst zijn arm achter mij.
Dit is eigenlijk best fijn. Mijn onzekerheid gaat weg en ik ga ervan genieten en doe mee. Ik heb nog nooit zóiets gevoeld. Tintelingen overal en blijdschap en vreugde. Ik heb straks zuurstof nodig maar ik wil niet stoppen. Helaas komt alles op zijn einde... op verschillende manieren.' sorry mel, je hebt uitleg nodig van hoe ik net reage...'.
Langzaam stoppen we met zoenen en Shay kijkt mij vol vreugde diep in mijn ogen aan. 'HALLO!' Roept een boze stem. We draaien ons naar de deuropening van mijn kamer en daar staat Stanley. Niet zomaar Stanley, een huilende Stanley.Pov ( arme ) Stanley
Daar staan ze dan, beide onschuldig te kijken. Shay, mijn vriend die wist dat ik op Melanie verliefd was, staat te zoenen met Melanie. Het enige meisje dat telde voor mij samen met mijn moeder. Ik wilde Melanie uitleggen dat het me speet, over dat mijn vader per ongeluk gedood werd door een gang, en paar weken geleden. Ik mis hem zo erg. Mijn zus blijft ook voor altijd in mijn hart. Ze pleegde zelfmoord nadat mijn vader is gedood. Dat was allemaal voordat ik mijn liefde ontmoette, Melanie. De melanie die net stond te zoenen met S..Shay. Als ik zijn naam hoor moet ik al kotsen. Mijn mam is nu net met een nieuwe man, het is snel maar ze zag er weer gelukkig uit. Zo lang zij gelukkig is ben ik dat ook, totdat haar nieuwe man mij ging mishandelen. Ik draag daarom alleen t-shirts met lange mouwen en lange broeken. Mijn hart brak toen ik dit zag. Ik mag Melanie niks verwijten, ze heeft niks fout gedaan. Maar Shay hij wist het... HIJ WIST HET! Een traan loopt langs mijn wang, de wang waar vanmiddag de lippen opstonden van Mel. Ik weeg de traan weg, de lippen die erop stonden van Mel veeg ik ook weg. Ik kan niemand meer zien, Melanie ook niet. Ik kan niet aanzien hoe die twee gelukkig worden/zijn.
Mijn besluit staat vast.... ik ga verhuizen. Ik pak mijn fiets sleutels vanuit mijn zak en loop weg.Pov Melanie
'STANLEY WACHT!' Ik wil stanley achterna rennen maar Shay houdt mij tegen. ' het heeft geen zin' fluistert hij zacht in mijn oor en geeft mij een stevige knuffel...
Ik ben blij dat ik heb gezoend met Shay maar gevoel dat Stanley wegging er brak een stuk van mijn hart. Een veel groter stuk dan ik had verwacht...Arme arme stanley :(
Het zit niet mee met hem...
Melshy- fans are ya happy ;)
Stelanly- fans dit is niet het einde van het verhaal en er kan nog van alles gebeuren ;)Is het romatische gebeuren een beetje gelukt? Voor mijn gevoel is het zeer erg gefaald...
Ik heb het een langer hoofdstuk gemaakt speciaal voor jullie omdat het vorige hoofdstuk een short chapter was. Ik had een enorme inspiratie bom mede mogelijk gemaakt door JoontjeDeGeit zij heeft geholpen met inspiratie....
Het spijt me love, ik weet dat je nu teleurgesteld bent in mij omdat je een Stelanly- fan ben maar he!Na regen komt zonneschijnt <3
En dan krijg je een regenboog :)! Ik zeg nu niet dat het iets gaat worden tussen Mel en Stan en ook met Mel en Shay soo.... blijf lezen
BY THE WAYYYYY
Melanie en Shay zijn géén setje dus ze hebben geen relatie!Oja en toen ik dit hoofdstuk schreef heb ik muziek geluisterd misschien heeft het invloed gehad op de manier hoe ik schreef??
The good part ~AJR
JE LEEST
The trauma twins (compleet)
Fiksi Remaja• uit de Trauma serie • De tweeling Melanie en Johnny zijn de kinderen van Emma en Devin. LET OP DIT IS EEN DEEL 2 VERHAAL!!! Zonder deel 1 te lezen is het te begrijpen. De naam van deel 1 is: Unicorntrauma Op het eerste oog lijken de levens van M...