Purple trauma or Black trauma {BxB}

14 1 2
                                    

Dit is de titel van deel 3 dus

Purple trauma or Black trauma {BxB}

Sam is een vrolijke jongen. Hij heeft vrijwel alles wat hij nodig heeft. Een huis een lieve moeder en vrienden. Hij heeft een donker zwart verleden gehad maar dat laat hij achter zich. Zijn lievelings kleur samen met zijn moeder is paars. Op een dag komen er nieuwe buren wonen naast hem. Het is een homokoppeltje met 2 geadopteerde kinderen. De kinderen zijn even oud als Sam dus Sam probeert vrienden te zijn. Maar zo makkelijk gaat dat niet want de jongen praat niet met iemand en houdt al helemaal niet van lichamelijk contact en sluit zich het liefst op. Kan Sam vrienden worden met de jongen? Meer? Of laat Sam het maar zitten.

Let op!!!

~ Dit boek is een deel 3. Je kan dit boek lezen en het begrijpen zonder deel 1 en 2. Je kan het alleen beter begrijpen door de andere delen ook te lezen maar dat is je eigen keus.
~ dit is een BxB boek dus houd je daar niet van, sorry maar lees het dan liever niet.
~ gelieve niet de kopiëren.

Dit is de beschrijving van deel 3
Het gaat dus over Sam. Ik ben van plan om het ook gewoon in Sam pov te doen en soms laat ik dus Mel, Stan, Dilan en en Shay enzo er in voor komen.

Ik weet niet precies wanneer ik het eerste hoofdstuk van deel 3 ga plaatsen maar het is sowieso ergens in april 2019... nee grapje 2018 ;)

Tot deel 3 :3

The trauma twins (compleet)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu