Nakupování

116 5 0
                                    

Opět ten zvuk!! Hnusného budíku , snažím se přejet do prava ,jenže budík se nevypíná ,,Jooo já vstávám" zařvu na budík.

Vstanu,obléknu se,udělám hygienu a jdu do kuchyně kde to všichni jsou? V mém přemýšlení uvidím papírek "Belo... Šly jsme se Setem nakupovat,doufám že se vypravíš.." ona si myslí že jsem úplně neschopná!? Udělám si snídani a jdu na autobus.

,,Ahoj Elo" křiknu ,,Ahoj Bel" odpoví mi a jde mě obejmout ,,Jak je?Něco nového?" ,,Fajn...No včera se mě zastal před Melisou a Lisou,Tom" ,,Fakt?!" ,,Jo" pískla jsem radostí ,,Tobě se líbí?" ,,Ne!Přeci ani nevím jak vypadá,nosí pořád tu kapuci" ,,To ale nemusí znamenat že se ti nelíbí" ,,Říkám že ne" ,,Dobře" řekne a jede autobus.

Nastupujeme ,chci si sednout ,jenže v tom na mě zařve Tom ,,Belo?" já se otočím a chci ukázat na Elu jenže v tom mi řekne ,,Jdi" s menším písknutím ,,Díky" řeknu a mrknu na ní, jdu si sednout k Tomovi ,,Ahoj" řekne ,,Ahoj" ,,Jak je?" ,,Super co ty?" on se na mě podívá ,,Hele poznám, že ti není super...Jinak fajn..proč ti není super?" ,,Co?Mě je super" ,,Není" ,,Hele,až tě budu znát lépe, možná ti to řeknu" ,,Dobře, hele chtěl jsem se tě zeptat zda nepůjdeš dnes ven" ,,Dobře, kde?" ,,Nevím, mohl bych přijet sem do tvé vesnice" když to řekne, vzpomenu si na to že jdu nakupovat ,,Tome,promiň mě to úplně vypadlo...Já jdu dnes nakupovat" ,,Aha" ,,Noooo ,tak bys mohl jít se mnou" ,,Nebudu otravovat?" ,,Ne,nebudeš budu ráda že se mnou někdo půjde" ,,Dobře a v kolik,noo a kde?" ,,No já jdu hned po škole a sešly bychom se před školou" ,,Dobře" podívám se z okna a vidím že ,musíme vystoupit a tak se zvedám a chci vystoupit ,,Kam jdeš?" ,,Musíme vystoupit" ,,A ba jo" řekne a zvedá se oba vystupujeme.

,,Hele,ještě toho moc o škole nevím ,mohl bych se tě "držet" jako chápeš jak to myslím ne? No abych věděl co a jak?" ,,Jo klidně" řeknu a jdu ke skříňce ,hned co si tam dám boty a mikinu ,jdu za Tomem.
A první koho potkám je Lisa a Melisa ,jenže neřeknou ani slovo divný.. ,,Já ti říkal že se nad sebou zamyslí" řekne a já koukám jen s otevřenou pusou ,,Belo?" řekne Tom ,,No?" ,,Zavři tu pusu ,nebo ti tam vletí moucha" ,,Hahaha" řeknu ironicky a on se začne smát.
,,Jděte do třídy!" zařve učitelka ,,Jooo jdeme!Nevšimla jste si nebo co?" ,,Belo?!Ještě jednou a dostaneš poznámku" chci jí odpovědět jenže v tom mi dá Tom na ústa ruku ,,Radši, buď ticho" šeptne mi do ucha ,,Hmm" odpovím mu ,,Dobře" řekne ,dá mi ruku z úst a jde do třídy a já jdu taky ,když tam přijdu s Tomem ,celá třída si začne něco šeptat oni jsou asi vážně demetní!?

Když vyjdu ze školy, Tom už tam čeká ,,Ahoj Belo" ,,Ahoj" ,,Jdeme?" ,,Jo" řeknu a jdeme do obchodu ,,Na co vůbec nakupuješ?" zeptá se,když máme polovinu košíku plnou ,,Zítra mám narozeniny a musím si něco nakoupit" ,,Aha,tak předem všechno nejlepší" ,,Díky, hele nechtěl by si přijít?Jestli jo tak ti SMS pošlu číslo baráku,kdyžtak bych na tebe čekala a pak bychom šly k nám" ,,Já přijdu rád"  ,,Dobře" ,,Hele ,tak si tady nakupuj a já ti jdu koupit dárek" ,,To nemusíš" ,,Ale joo" řekne a odchází z obchodu ,,Kdyžtak zavolám" řekne a já jen kývnu.

Když mám vše nakoupeno píšu Tomovi

: Kde jsi?

Tom : Kde jsi ty?

: stojím před obchodákem

Tom : Za 5 minut jsem tam

Konec zpráv

Jo za pět minut jsem tam a už tu čekám 10minut ,,Ahoj,promiň ty prodavačky, jsou tak otravný" ,,Ahoj,aha dobře" ,,A teď? Půjdeme kam?" ,,Nevíme, než nám pojede bus máme ještě hodinu'' ,,No tak třeba někam na jídlo?" ,,Dobře, kam?" ,,Na tortilu?" ,,Dobře" řeknu a Tom se rozejde ,já ho doběhnu a jdu s ním.

Po dojedení tortily jdeme na autobus, ani né za 4minuty to jede..
Nastupujeme do autobusu a sedáme vedle sebe ,,Ty lidi jsou hrozný! Všichni na nás civí" šeptnu ,,Ne asi" řekne Tom a začne se smát.

Když autobus dojede k nám jdu domů.
,,Ahoj mami" ,,Ahoj Bel" ,,Mám nakoupené nějaké věci na zítra" ,,Dobře,zítra to vše připravíme" ,,Jo a mami pozvala jsem kamaráda nevadí?" ,,Mě je to jedno,jsou to tvé narozeniny" ,,Díky" písku a odcházím do pokoje v tom mi přijde SMS od Toma jestli mi může zavolat, tak beru mobil a volám mu.

Rozhovor

: Ahoj

Tom : Ahoj,hele nevím jestli přijdu..

: Jak to?

Tom : Nemám se jak dostat spátky... Promiň

: Hele za chvíli ti zavolám

Tom : Dobře.. Ahoj

Konec rozhovoru

Jdu dolů a v kuchyni je máma ,,Mami?" ,,Ano?" ,,Hele mám menší problém" ,,Jakej?" ,,No nevím jestli mi to dovolíš...ale....ten kamarád, on pokud přijede tak se nemá jak dostat spátky...Aaaa nemohl by u nás spát?... Prosím!!Mooc chci aby tu byl!" ,,Belo?Jako mě je to jedno ,ale musí spát u Seta... Nebo klidně i u tebe jak budeš chtít ty...jako nejsem z toho 2× moc šťastná, ale dobře no.." ,,Děěěěkuuuujuuuu" řeknu a skočím ji okolo krku ,,Nemáš za co" řekne a já jdu do pokoje,beru mobil a volám Tomovi

Rozhovor

: Tome?

Tom : Ano?

: Hele je mi to trpný, známe se jen 3 dny ani ne ,ale chci aby si tu byl...no a tak jsem se ptala mámi ,jestli by si u nás nemohl spát?

Tom : Vážně?Jako mým rodičům je to jedno..... A jestli to nevadí tobě tak tam budu rád

: Nevadí...

Tom : Dobře... No a čekala by si na prosím na vlaku?Nevím kde bydlíš..

: Jo...klidně.. V kolik

Tom : Ve 2?

: Dobře a teď jdu spát ahoj

Tom : Dobrou

Konec rozhovoru

Miluju Tě!Kde žijí příběhy. Začni objevovat