Vážně?!

74 4 0
                                    

Ráno se probudím okolo 6.
,,To snad ne? Půl 6? Co mám jako dělat?" řeknu si pro sebe, dávám Tomovi pryč ruku z mého pasu a odcházím do kuchyně.

,,Taaaakk asi udělám palačinky" řeknu si, dám si sluchátka do uší,pustím písničky a začnu připravovat těsto na palačinky.  Po nějaké chvilce mám hotovo, z ledničky beru džus, nalévám ho do skleniček a dávám na stůl.  Jdu po schodech nahoru a rovnou do pokoje, kde spí Set ,,Sete vstávej"  řeknu, když vejdu, on se automaticky zvedne a rozespale na mě kouká ,,Dole máš jídlo" řeknu mu a on jen kývne. Jdu do mého pokoje ,,Ježiši on je tak dokonalej, když spí" řeknu si pro sebe a sedám si vedle něj ,,Zlato?Vstávej, dole máš snídani" on otevře oči a podívá se na mě ,,Snídaně počká" řekne, chytí mě za ruku a stáhne k němu ,,Tome? Máš-" ani to nedopovím a políbí mě ,,Už jdu" šeptne mi do ucha, já se zvedám a odcházím do kuchyně. 

,,Co je?" zeptá se Set, když přijdu do kuchyně ,,Co by mělo pořád být?" ,,Nevím, když jsi s ním jsi šťastná..... Takovou jsem tě neviděl už hodně dlouho..." ,,No jo no.. Miluju ho... A vůbec.. Kam si jel, že se ti porouchalo auto?" ,,Víš, bydlím tady nedaleko s Anet... Trošku jsme se nepohodly a já odjel" ,,Aha... Hele ráda bych tu Anet poznala.. " ,,Dobře, řeknu jí to... Dnes tam dojdu pěšky, přes den.. Nebo jí zavolám ať pro mě přijede... A pak bych vás pozval na oběd"  řekne a usměje se ,,Dobře.. " řeknu a přichází Tom ,,Dobré ráno"  řeknu ,,Dobrý" odpoví a sedá si ke stolu...

,,Belo? Na dnes si nic neplánuj" řekne Tom ,,Proč?" ,,Mám plán" řekne a usměje se ,,Dobře" řeknu a uklízím věci ze stolu.
Po chvilce ticha, konečně Set promluví  ,,Hele tak já vás nebudu rušit a zavolám Anet, ať pro mě přijede teď" ,,To je v pohodě, zůstaň na oběd... Teda v kolik máš v plánu, vyrazit na tvůj plán?" ,,Až tak ve 2 nebo ve 3" řekne a odchází do obýváku...

,,Sete, pojď sem" křikne z obýváku Tom ,,Už jdu" odpoví  a odchází, já jdu do pokoje chci se vyspat, v nemocnici jsem nespala a včera taky ne..

Probudím se a je 11:00 ,,To si děláte srandu? Já spala tak dlouho?" řeknu si a jdu do kuchyně  ,,Kluci?" křiknu, když ani jednoho z nich nevidím...  ,,Hejj, kluci" ale zese nic ,,Tak asi nic no... Udělám něco podle sebe" řeknu si a vyndám z ledničky maso, udělám čínu..
Po hodině mám hotovo, ale Tom a Set nikde.. Já jim zavolám..

Rozhovor

Tom : Ahoj lásko! Copak je?

Já  : Kde jste? Slyším hodně hlasů? Mám pro vás oběd

Tom : Lásko, nechtěli jsme tě budit, abychom ti řekli že jdeme do hospody

Já  : Aha... Takže z plánů sešlo... Hlavně dojděte domu ahoj..

Tom : Bell? Ty jsi naštvaná?

Já  : Nejsem, kde si to vzal? Ahoj

Tom : Neboj se, brzo jsme doma ahoj... Miluju tě...

Típám hovor

On si ze mě ale už dělá srandu!!?Mohl alespoň napsat!! No ty vole... Co teď mám jako delat? Pojedu k mámě... Jdu před barák, ale auto tu není ,,Jooo jasně!! Do hospody si vem auto!" křiknu a jdu teda pěšky..

Po hodině cety u mě zastaví auto, stáhne okénko ,,Ahoj... Nechceš odvést?" zeptá se ,,No nazdar... Ty jsi mi teda chyběl" řeknu ironicky ,,Isablo! Tak promiň za všechno co se stalo!! Měla si pravdu.. Ve všem... Ale teď mám super holku.. Co mě miluje...a jsem s ní štastnej" ,,Vážně? Kdo to je?" ,,Nebudeš šťastná" ,,Petře?! Kdo?" ,,Je to Ell" ,,Cože?" ,,Jo.. Hele tak nastup a já ti řeknu jak se to stalo" ,,Ok" řeknu a nastupuju ,,Kam potřebuješ odvést?" ,,K mámě" ,,Dobře, proč tě neodvezl Tom? Jsi s ním ještě ne?" ,,Jsem, ale tak musím mu dát taky klid... Nemůže být pořád se mnou" ,,To je pravda noo.. A hele teď k tý Ell" ,,Nooo to bych si ráda vyslechla no" ,,Dobře... Víš o ty prázdniny,jsem ji potkal na koupališti.. Víš? Jak moc?! Ji to slušelo.. Noo to je vedlejší.. Nevím co se to stalo...ale ona procházela okolo bazénu, přišel k ní nějakej kok*t a strčil do ní... Víš jak mě nasral.. Jsem se rozběhl a zbil... Ho... Ano Belo já sám! Pak jsem Ell pomohl z bazénu a pozval ji na oslavu... U mě doma.. Jako docela mě překvapilo, když přišla... Noo a pak jsem se do ní prostě zamiloval.. Divil jsem se že ona do mě taky jo.. Ale teď jsme spolu šťastný.. A ještě jedna věc... Aby sis nemyslela.. Ještě jsem s ní nespal.. " ,,Aha... Tak jsem ráda že jste spolu.. Jsem ráda že je šťastná"  řeknu a on se usměje.. Zastavuje i baráku ,,Díky" řeknu a vystupuju.

Jdu dovnitř ,,Ahoj mami" ,,Ahoj Bell" ,,Hele.. On táta ještě nebyl doma.. Nevíš co s ním je?" ,,Tvůj táta... Bydlí tady... Tamto je tvůj a Toma barák" ,,Cože?" ,,Ano... Set taky bydlí s Anet a já a táta máme barák pro sebe" ,,Aaaha" ,,Ahoj, Bell" řekne táta a obejme mě ,,Neboj se... Už nepiju.. Chodím i na zasedání protialkoholiků.. " ,,To je super... Hele a dnes asi budu spát tady.. Nemám se jak dostat domů auto má Tom a ten je se Setem v hospodě"  ,,V jaký hospodě?" ,,To nevim... At je kde chce" ,,Nee mě nejde o tohle.. Mě jde o to že v hospodě.. Na konci města... Mě nemají vůbec rádi... A pokud zjistí Seta příjmení tak tam dostne přes hubu" ,,Cože?!" ,,Já vím... Ale co mám dělat? Když nevím kde jsou?!" ,,Já mu zavolám",,Dobře" řekne a já beru do ruky telefon..

Rozhovor

Já  : Ahoj Tome?! Kde jsi?  V jaký hospodě?

Tom : Na konci města..Proč se ptáš?

Já  : Pojď domů... K mojím rodičům jo?

Tom : Proč?

Já  : Tome?! Pojď domů... A nebo aspoň do jiné hospody....

Tom :  Ježiš tak jooo...půjdu domů... Ale Set tu chce být...

Típám hovor

,,Tom prý klidně domů půjde, ale Set nechce" ,,Já tam pro ně zajedu" ,,Jedu taky" ,,Isabell" ,,No jedu" řeknu a sedím u táty v autě..

Zastavujeme u hospody, táta vystupuje z auta ,,Belo?! Ty nejdeš" ,,Jdu si myslíš že tě Set bude poslouchat?!" ,,Asi ne... Tak.. Pojď..."  jdeme dovnitř, hned jak uvidím Toma, běžím za ním ,,Isabelo"  řekne opilím hlasem ,,Sete! Máš tu ségru" ,,Jej ahoj Isabel" ,,No nazdar" ,,Já ti říkal že bude naštvaná" řekne Tom ,,Ale není naštvaná" ,,Nejsem?! A oba dva ihned domu!" řeknu a ukážu na východ  ,,Ale Bell" ,,Žádný! Ale! Dělejte oba dva!" ,,Ok" řekne Set a odchází ,,Tome?!" ,,Isabelo?!" ,,Dělej!" řeknu, on se zvedá a slyším jak si něco mumlá pod vousy ,,Nemel a jdi" řeknu a on už je před hospodou.
Nastupujeme do auta a jedeme domů, samozřejmě že k mámě... Dnes teda k nám nemám náladu chodit...

Vystpujeme před barákem, jen co Tom vystoupí z auta hodí hubu ,,Tomee" řeknu a zvedám ho, Set se mu jen směje ,,Hah, tak to umíram, to jsi nikdy nepil?" ,,Já jo!" zvýší Tom hlas ,,To vidím" řekne Set, Tom se zvedá a jde k němu ,,Tome!?" křiknu a jdu si stoupnout před Seta ,,Klid" ,,Já jsem v klidu to jen on má blbí kecy" ,,Hejj, zase klídek jo?! Já blbí kecy nemám!" křikne Set ,,Hejjj!! Nebudeme tady dělat sousedům divadlo jo?!" křikne táta, bere Seta a jdou dovnitř , já beru Toma a jdeme ke mě do pokoje..

Chci odejít, jenže Tom mě zastaví  ,,Promiň" řekne ,,To je v pohodě.. Jen si my to mohl, aspoň napsat" ,,Promiň... Vážně se oml-" ani to nedořekne a běží na záchod, slyším jen jak zvrací  ,,Haaah, tady máš chodit do hospody" šeptnu si a odcházím...
Jdu do kuchyně, kde stojí máma s tátou ,,Já za to nemůžu já spala" ,,My nic neříkáme" ,,Dobře" ,,Hele, vyspi se v naší ložnici" ,,A kde budete spát vy?" ,,Máma na gauči a já na matraci" ,,Nevadí vám to?" ,,Kdyby nám to vadilo.. Tak ti to neříkám" řekne táta a já jdu do ložnice.... Dneska toho bylo trošku mooc noo...

Miluju Tě!Kde žijí příběhy. Začni objevovat