Minulost

102 4 0
                                    

Pobízí mě budík...
Ráno se vše opakuje ,jdu do kuchyně ,,Ahoj" řekne máma a Set ,,Ahoj..A hele ,kde je vůbec táta?" ,,Nevím" řekne máma a usměje se ,,Aha" odpovím jí a kousnu do chlepa ,který leží na stole.

Beru tažku a jdu na autobus ,,Belo!!Belo" začne na mě křičet Ela ,,Ano?" ,,Háádej co se mi včera přihodilo" ,,Elo?!Já nechci hádat co?" ,,Byla jsem venku s Adamem a on se mě zeptal jestli s ním nebudu chodit" ,,Vidíš ! Jako bych to neříkala" ,,Říkala, jenže já ti nevěřila promiň" ,,V pohodě, jsem ráda že jsi šťastná" ,,A vůbec co ty Tom?" ,,Nic" ,,Nic?To nee,to se musí napravit" ,,Ježiši Elo,klid" ,,Já jsem v klidu" ,,Nic nedělej" ,,Neboj se" ,,Díky" řeknu a přijíždí bus.

,,Nevadí, když si sednu vedle Toma?" ,,Ne" řekne Ela a jde si sednout,já jdu k Tomovi ,,Ahoj" ,,Ahoj" ,,Jak je?" ,,Super" ,,Fakt?" ,,Jo" ,,Nene"  ,,Ale jo" ,,Bel!" řekne a podívá se na mě ,,Nechci ,aby si byla smutná" ,,Já nejsem smutná, jen překvapená" ,,Proč?" ,,To ti někdy řeknu" ,,Ale Belo" ,,Žádný ale" ,,Hmmn tak dobře"

Jdeme do třídy, všichni na nás opět civí, už mě to začíná štvát.
,,Ahoj Elo" řeknu ,když přijde do školy ,,Čuus" ,,Měly jsme úkoly?" ,,Naštěstí ne" ,,Díky bohu" odpovím a zvoní, do třídy vchází učitelka, vypadá naštvaně,hned na nás začne řvát, jaaj co se jí stalo?
Noo a já jí jako vždy nevnímám a radši si maluji,lepší než poslouchat její blbí kecy...

Po škole jdu na autobus ,,Ahoj Bel" řekne Tom ,,Ahoj" ,,Jak je?" ,,Super ty?" ,,Super a nechtěla by si jít ven?" ,,Dnes asi ne ,bolí mě hlava" ,,Dobře" řekne a nastupuje do autobusu.

Když přijedu domů, jdu rovnou do pokoje,nevím co to do mě vjelo ,ale zase po dlouhé době sedám k pianu,hraju Kiss the rain ,dokonalá písnička hraná na piano.
Úplně se v tom vyžívám,aby ne hraní na piano je tak uklidňující a dokonalý ,no jo no pak hned sednu ke kytaře, jinak bych to nebyla já ,kdybych si na piano nezahrála slaďák a na kytaru úplně jinej styl.Sedla jsem ke kytaře a začala hrát Sweet dreams od Marilyna Mansona ,jsem bohužel trošku jiná...
Zavřu oči a opět se v tom vyžívám ,když je otevřu v pokoji stojí máma a kouká na mě s otevřenou pusou až na zem ,já se jen usměju a hraju dál. Nějakou chvíli po té přijde i Set a začne tleskat ,,Sete!Nekaž to" okřikne ho máma a já se znovu jen usměju.

Hned co dohraju řekne máma jen jediné ,,Bylo to dokonalý" ,,To je lehké zahrát" ,,To 100% ne" ,,Tak když myslíš" řeknu, odložím kytaru a máma si sedá vedle mě.

,,Bylo to doopravdy perfektní Bel, úplně se mi vybabilo jak si v 9 letech jezdila na soutěže a vyhrávala" ,,To je dlouhá doba" řeknu a podívám se na ní ,,Já vím, nechtěla by sis to ještě zkusit?" ,,Co? Soutěže?" ,,Ano" ,,Já nevím.... Víš jak to dopadlo" ,,Vím ,ale co když tě to začne bavit?" ,,To možná, ale lidi budou dělat to samé, spletla jsem jednu jedinou notu a oni mě hned vyhodili!Nee díky" ,,Dobře, jak myslíš" řekne a odchází z pokoje.

Jdu dolů ,,Belo?" křikne na mě Set ,,No?!" ,,Pojď sem" řekne a jdu k němu do pokoje ,,Co chceš?!" ,,Hele brzy jsou vánoce, co si myslíš že by chtěla máma?" ,,To se ptáš mě?" ,,No" ,,Ty máš s mámou lepší vztah,mohl by si to vědět.. Já měla vždy, lepší vztah s tátou... Ale teď už asi nebudu" ,,Neboj se" řekne a sedne si já postel ,,Jo?A čeho se nemám bát?! Toho že se táta opije a udělá bůh ví co?" ,,Táta, už nebyl asi 4 dny doma" ,,Vrátit se může, kdykoli" ,,Jo to může, ale nemusí" ,,Pořád může" ,,Dobře Bel, nechci se hádat" ,,Nejsi blbej,vidíš že když chceš tak přemýšlíš i když máš nejspíš mozek velikosti hopíka" ,,Hejj,to je urážka" ,,Ne není" řeknu a začnu se smát ,,Ty vole jdi!Když mě urážíš!" ,,Papa" řeknu a odcházím.

,,Ahoj mami" ,,Ahoj" ,,Brzy jsou vánoce, co by si chtěla?" ,,Já?Nic,stačí že mám vás" ,,Ale něco, ti dát musíme" ,,Stačí mi...když by jste v 10 odjeli třeba na nákupy a v 5 večer se vrátili" ,,Jo?" ,,Ano" ,,Když to tak chceš, dobře" ,,Díky a teď... Půjdu spát" ,,Dobrou" řeknu a obě odcházíme do pokojů.

Lehnu si do postele,nasadím sluchátka,pustím písničky a usínám.

Miluju Tě!Kde žijí příběhy. Začni objevovat