O několik měsíců později...
,,Belll!!! Vstávej!!" křikne Set ,, Beloo!! Vysvědčení! Vstávej!" ,,Ba jo!" křiknu a jdu se obléknout do červených šatů a podpatků.
,, Pojď na snídani!!" křikne z kuchyně , jdu dolů, Set udělal palačinky... ,,Sluší ti to a moc.. Nikdy bych netušil že ti to takhle bude slušet" ,,Díky" řeknu a jím palačinky.Jedu se Setem autem,takže je to v pohodě, ještě musíme vyzvednout Toma ,na motorce jsem mu zakázala jet...
,,Co se mu stalo?S tou motorkou že musí s námi autem?" ,,Nic.. Co by se mělo stát? Jen nechci aby jel v kvádru na motorce" ,,Ahaa... Jsi na něj zlá" ,,Já a zlá? Hah to si vzal kde? Nooo možná na tebe ,ale na něj jsem milá a hodná" ,,Aha... Hele kde ho máme vyzvednout?" ,,Bude čekat na zastávce" ,,Dobře" řekne, zastavuje a Tom nastupuje..Vystupujeme u školy ,,Vaaaauuu sluší ti to" řekne a začne si mě prohlížet ,,Díky ,ale teď musíme do školy jo?" ,,Jasný" řekne, odevře dveře ,,Dáma první" ,,Jdi" ,,Ty jsi zlá... Jak?" ,,Nijak jsem to nezjistila..Víš stačí mít mozek" ,,Hahaha a tím chceš říct co?!" ,,Nic" řeknu a upřímně se usměju ,,Jasný" řekne, opře se o futra třídy, založí ruce a kouká na mě ,,Co?" ,,Vážně ti to přehnaně sluší" řekne, já se otočím a jdu k němu ,,Tobě taky,mooc" ,,Si to zkazila" ,,Co?" ,,Měla si říct díky, já tě měl políbit a říct tu nejdůležitější věc" ,,Jakou?" ,,Miluju tě" ,,Já tebe" řeknu a políbím ho,pak si jdeme oba sednout na místo...
,,Tak co?" zeptá se Tom, když dostanu vysvědčení ,,Dobrý, pár dvojek a jinak jedničky'',,Super... Nechtěla by si pak jít k nám?",,Promiň nemůžu, budu se stěhovat k tátovi'',, Aha... Škoda",, Tak já se zeptám jestli by si nemohl jít se mnou" ,,To je blbí... Akorát tam budu na obtíž" ,,Nebudeš.. Ty nikdy.. Budeš mi moct pomoct" ,,Dobře, tak já ti pomůžu'' ,, Díky" řeknu, on mě chytí za ruku a řekne ,,Ty mi nikdy! Ale Nikdy! Neděkuj" ,, Dobře'' řeknu a dám mu pusu na čelo.
Nastupuji do auta ,,Tak co?" řekne brácha ,,Pár dvojek a jinak samý jedničky",,Vidíš vždy jsem říkal že jsi chytrá a ty jsi ve druháku co?" ,,Díky.. A jo jsem ve druháku" ,,Tak ještě dva roky a děláš maturitu" ,,Noo" řeknu a vystupuji z auta ,,Tome jdeš?",,Jdu" řekne a jde se mnou do pokoje v tom se ozve z kuchyně Set ,,Já jedu za Anet jo?Tak ahoj" ,,Ahoj" křiknu a dávám oblečení do krabice.
,,Co teď?" řekne Tom po hodině zabalování ,,Hele když jsme spolu už 4 měsíce... " ani to nedořeknu a on mi skočí do řeči ,,Ta kapuca? Že?" ,,Noo",,To je trapný... Fakt že je to trapný... Ale já na základce, asi tak v 7 třídě byl obětí... Nooo obětí šikany.... Všichni mi dělaly všelijaké naschvály... Naplnili flašku vodou a začaly ji na mě stříkat... Třeba i šťávou... Někdy mě i zbili a tak dále.... A ta kapuca je moje bezpečná zóna..." ,,To ne... Tome promiň já to" ,,To je dobrý... Jednou bych ti to stejně řekl" řekne s úsměvem ,,Ale to je hrůza!" ,,Teď je to jiný.... Já jsem se změnil... Rodiče mě daly na box a tyhle sračky... Tak po 3 měsících jsem se změnil... Jsem jinej, už se nikoho nebojím" ,,Tak proč ta kapuca?'' ,,Nevím... Prostě taková zóna.... Nosil jsem ji i ve škole a doufal že jsem neviditelný a oni si mě nevšimnou... Nooooo ale nebylo tak... A prostě jsem si zvykl... No... Promiň" ,,Proč se omlouváš??Já tě miluju ať si jaký jsi!!" ,,Miluju tě" ,,Já tebe taky... A jestli chceš tak ji, když budu s tebou budu sundavat" ,,A nevadilo by ti to?" ,,Ne, ty mi nic neuděláš! To vím na 100% a proto tě miluju'' ,,Já tebe" řeknu a políbím ho.
ČTEŠ
Miluju Tě!
RomanceAhoj jmenuji se Isabel je mi 16 a bylím v malé vesničce nedaleko města.Má nejlepší kamarádka je Ela a mám i své nepřátele Lisu a Melisu jsou to takové dvě nafoukané krávy.. Mám i moc koníčků a zálib jako jsou třeba koně, psy, hraní na kytaru a piano...