Pravda....

51 2 0
                                    

Po 4 měsících

,,Jsi připravená?" zeptá se Ell, když vylezu z koupelny ,,Jo jsem... Pořád ale nechápu jak si mě na to mohla přemluvit?" ,,No to víš" řekne a usměje se.

Vystupujeme před barákem, ze kterého vychází hlasitá hudba, před barákem na mě čeká Kevin ,,Ahoj lásko" řekne, přistoupí ke mě a políbí ,,Ahoj" řeknu a jdu do baráku ,,Tak teď už to nechápu vůbec!" ,,Ale Bello prostě si mi na to kývla a tak to je" řekne a ďábelsky se usměje.

Po hodině tancovaní, si jdu pro pití Kevin zmizel a Ell se přilepila na nějakého kluka...
Beru si vodu, nekoukám na cestu a po nějaké chvíli nabourám do nějakého svalnatého těla ,,Pardon" řeknu, aniž bych se podívala ,,Isabel?" ten hlas - Isabelo!! Nezvedej tu hlavu!!- řekne mé podvědomí, jenže já debil ji stejně zvednu ,,Aaa ahoj" řeknu trošku zařazeně ,,Jak se máš? Jsem zaslechl že chodíš s Kevinem?" ,,Aaa fajn... Noo a?" ,,Nic.. Jen je to divný víš jak aby sis začala zrovna s mým kamarádem" ,,Nechápu proč máš problém?! Ty jsi mě opustil!" křiknu ,,Pojď jdeme si promluvit ven" řekne, chytí mě za ruku a táhne ven.

,,Co?" zeptám se ,,Co by? Proč Kevin? Proč s ním jsi?" ,,Pomáhá mi zapomenout" ,,Na co?" ,,Na co?! Na tebe!!" ,,Cože?!" ,,Vždyť jsi mě opustil!!" ,,Jasný sveď to na mě" ,,Nee tak kdo byl s nějakou holkou v kině? Když jsme měly pauzu?! Hmm? A kdo chodí s Kevina bývalou?",,Tak promiň že jsem byl s kamarádkou v kině a to víš jako od kud?!" ,,Jasně kamarádkou... Ty si plachej člověk a máš kamarádku? Ahaa... To je moje věc ne?" ,,Od Kevina jak jinak? Prostě Lenku sem netahej" ,,Joo takže Lenka" ,,Tomashy!! Nech ji být!" křikne Kevin ,,Joo, já ji nic nedělám!? Vždyť ty ji celou dobu lžeš!" ,,Jo a jak?" ,,Třeba s Lenkou?!" ,,Lžu? Tak mi ukaž tvojí tapetu! Hmm" křikne Kevin a jde k Tomovi blíž ,,Proč?" ,,Ukaž" řekne Kevin a Tom vyndavá telefon z kapsy, ukáže ho Kevinovi ,,Hmm a pak kdo lže" řekne Kevin, sebre telefon a ukáže mi ho ,,Joo super... I po tom co jsme prožili, mi lžeš... Po pravdě lhal jsi mi ve všem co jsi mi říkal" ,,Cože?" řekne Tom ,,Pravda... Zbohem" řeknu a odcházím domů, Kevin se mě snažil zastavit, ale já ho odbila, po nějaké chvíli slyším motorku ,,Bello" slyším jak křičí ,,Co je?" otočím se a čekala jsem že to bude Kevin... Jenže on je to Tom ,,Promiň" ,,Promiň?! Promiň se říká, když do někoho vrazíš ne když někomu zlomíš srdce" řeknu a ukápne mi slza.
,,Já, já to tak nemyslel... Víš když jsem ti dal tu pauzu měl jsem problém" ,,Teď už mě tvé problémy nezajímají! Teď už ne" ,,Bell... Já se ti omlouvám" ,,Jo... A proto máš na tapetě tu "Lenku"? Proto si mě opustil? Aby si mohl být s Lenkou?" ,,Odvezu tě domů a tam ti to vysvětlím" ,,Ne díky" ,,Znám tě dlouho a vím že si o tom chceš promluvit" ,,Chci... Ale" ,,Ale jedeme" řekne a ukáže na motorku, nasedám a jedeme k nám.

Udělám mu kafe a sedám naproti němu ke stolu ,,No? Tak?" řeknu ,,Noo víš... Měl jsem problémy..." ,,Jaký?!" ,,Já vím... Tohle jsem ti nikdy neřekl, ale mě asi tak před 4 rokama umřel brácha... To s tou školou jsem si vymyslel... Bylo mi blbí o tom mluvit... Víš? Těžko se mi o tom mluví... No a on umřel mou vinnou.... Jely jsme autem, já vystoupil že potřebuju na WC.. Šel jsem daleko, daleko od silnice.... A jeho srazil kamion...umřel hned na místě... Bylo to zrovna o mé narozeniny... Jely jsme do cukrárny... Za rodičema... Proto ta kapuca... Mohl jsem za to já! 3 roky jsem chodil s psychiatrovi... A na měsíc jsem se psychicky zhroutil.... Je to divný já vím... Noo a teď to byly ty 4 zkurvený roky... Noo a já? Já se na to zhroutil... Na ten 4 rok... Víš a proto jsem ti dal tu pauzu....a ty? Ty jsi udělala to co jsi udělala! Nejedla nic! A já nechtěl.. Aby si kvůli mě trpěla!! A tak jsem.... Začal s Lenkou... Byl jsem i v té nemocnici a řekl Setovi ať řekne že jsem tam nebyla že mám někoho jiného... Lenka mi pomohla na tebe zapomenout.... Ale prostě.. Pak jak jsem tě uviděl... Jsem si uvědomil.. Že bez tebe nemůžu být!!" na tohle nemám slov ,,A teď to víš" ,,Tome?" vzdychnu si ,,proč si mi to neřekl? Já bych ti pomohla!! A potom bych chápala i tu pauzu!" ,,Promiň.. Bylo by to lepší!" řeknu a on se na mě jen podívá ,,Odpustíš mi?" řekne a já.....

Miluju Tě!Kde žijí příběhy. Začni objevovat