Bela
Ležím v posteli a nudím se jako mohla bych se jít někam projít... Vstávám z postele, jdu se obléknout do něčeho normálního, beru džíny a tílko.
Když jsem konečně oblečená a připravená, začne mi zvonit telefon , neznámé číslo? Nooo může to být něco důležitého... Zvedám telefonát..Rozhovor
Nezn. číslo : Dobrý den, jste paní Blacková? Isabela Blacková?
Já : Ano.. Co potřebujete?
Nezn. číslo : Paní Blacková.. Tady paní doktorka Hůvrová... Váš přítel měl nehodu.. Je u nás v nemocnici...
Já : Cože? A nespletla jste se?
Doktorka : Nespletla jsem se.. Váš přítel Tomas Semet?
Já : Ano je.. Můžu přijet?
Doktorka : Můžete přijet... Kdyžtak řekněte ať vám zavolají paní Hůvrovou..
Já : Dobře... Děkuji... Nashledanou
Konec rohovrou
Hned co ukončím hovor se rozbrečím ,,To.. To není možný... To nemůže být Tom" řeknu si,beru si mikinu a běžím se podívat za chatu, vím že se mi Tom během letu zmiňoval o motorce, vlezu na motorku a odjíždím.
Cestou vidím nabourané auto, a je jeho..
Přijíždím k nemocnici, běžím dovnitř a rovnou se ptám na doktorku Hůvrovou, sestřička mi řekne ať se posadím, jdu si sednout a snažím se uklidnit, ale ono to nejde... Za nedlouho přijde doktorka ,,Dobrý den, vy jste asi paní Blacková?" ,,Ano" odpovím ,,Váš přítel, utrpěl vážná zranění... Je v kómatu a nevíme jestli se probudí... Utrpěl velký naráz hlavou" řekne, já se rozbrečím a snažím se mluvit ,,Mo-mohla bych ho vi-vidět?" vykoktám ze sebe ,,Ano, pojďte za mnou" řekne a já s ní jdu.Přijdeme do pokoje... A on tam leží na přístrojích.. Začnu brečet ,,Já vás tu nechám" ,,Dobře, děkuji" řeknu a doktorka odchází.
Beru židli a sedám si vedle jeho postele ,,Tome?! Proč jsem nejela s tebou? Kdybych jela s tebou, třeba by se nic nestalo?" řeknu a doufám že mě bude vnímat, on jen leží a nehýbne ani prstem, rozbrečím se ještě víc než předtím..Po nějaké chvíli přijde doktorka ,,Paní Blacková? Měla by jste jet alespoň dnes domů.. Zabalit si věci a pak, tady můžete být i přes noc" ,,Jo dobře" řeknu a zvedám se ze židle...
Jedu domů, beru do ruky telefon a volám jeho rodičům..Rozhovor
Já : Dobrý den... Tady Bela.. Přítelkyně vaše syna Toma..
Paní Semetová : Ahoj Belo.. Tom nám o tobě hodně vyprávěl... Jak se máte? Říkal že i prý přijedete... Tak za 2 týdny...
Já : Paní Semetová? Mám pro vás špatnou zprávu...
Paní Semetová : Jakou?
Já : [se vzlykavím hlasem] Tom.. Tom jel do města a vyboural se... Teď je v nemocnici.... A nejhorší je že v kómatu..
[Ticho...]
Paní (po několika minutách) : Děkuji za oznámení.....
A nakonec ukončí hovor....
Sednu si na postel... A koukám do prázdna... Najednou mi brní telefon... Je to táta.... Nemám náladu se s ním bavit... Ale říct bych jim to mohla.. Oboum jak mámě tak tátovi... Ale později...
Po hodině čumění do zdi se zvedám, beru tažku a dávám do ní důležitý věci. Když mám zabaleno volám tátovi, za tu hodinu co jsem čuměla do zdi mi volal asi tak 50×..Rozhovor
Táta : Ahoj Bel! Jak se máš? Copak děláte? Užíváte si výlet?
Já : Tati?
Táta : Belo? Co se stalo?
Já : Tom měl bouračku... A je v kómatu.. [začnu brečet]
Táta : Belo!! To bude dobrý! Neboj se.. Kdybych měl jak tak za tebou jedu..ale ani mě Tom neřekl kam jedete... Hlavně buď v klidu jo?
Já : Jo, jen já už to nedokážu říct mámě.. Řekneš jí to prosím...
Táta : Jo řeknu... Má ti zavolat nebo něco?
Já : Ne to je dobrý....
Konec rozhovoru
,,Díky" řeknu si pro sebe, beru tažku s věcmi a připravuji si dál... Dnes asi budu spát tady a zítra hned pojedu...
ČTEŠ
Miluju Tě!
RomanceAhoj jmenuji se Isabel je mi 16 a bylím v malé vesničce nedaleko města.Má nejlepší kamarádka je Ela a mám i své nepřátele Lisu a Melisu jsou to takové dvě nafoukané krávy.. Mám i moc koníčků a zálib jako jsou třeba koně, psy, hraní na kytaru a piano...