Nový domov

87 6 0
                                    

Zvedám se z postele a jdu k další krabici ,,Tahle bude asi poslední" ,,Dobře" řekne Tom, bere ji do ruky a dává k ostatním... Je to tu tak prázdné...

Ani né do hodiny mi přichází SMS od táty že je na cestě ,,Už jede.." ,,Neboj se já za tebou budu jezdit" ,,Díky.... Já za tebou samozřejmě taky... A vůbec je mi to blbí se tě na to ptát, ale uvidím někdy tvé rodiče?" ,,Uvidíš" řekne, chytne mě okolo pasu a políbí ,,Dobře, hele a nechceš jet s námi? Jakože se mnou a tátou do toho nového domu? Alespoň uvidíš kde bydlím... A poznáš mého tátu" ,,Noo a nevadí ti to?" "Tome?! Kdyby mi to vadilo.. Neptám se tě" ,,Dobře" řekne a v tom uslyšíme přijíždět auto, kouknu z okna a z auta vylézá táta, mávnu na něj a on mi to oplatí ,,Takže? Jsi připravená?" zeptá se, když přijde do pokoje ,,Tati? Jo jsem a tohle je Tom.. To je ten kluk jak jsem ti o něm vyprávěla...'' ,,Ten jak s ním chodíš?" ,,Ano, ten jak s ním chodím" řeknu a táta ho pozdravý, Tom udělá to samé ,,Tati? Mohl by s námi jet k nám?Že by si ho pak odvezl domů?" ,,Klidně ,ale nejdřív mám jednání a vrátím se až okolo 8hodiny" ,,Tome?V kolik máš být doma...?" ,,Zavolám mámě" ,,Dobře" řeknu a on odchází na chodbu po čtvrt hodině se vrátí a říká ,,Je to v pohodě, mužů tam být až do devíti.. Aby ne jsou prázdniny" ,,Dobře a teď musíme dát ty krabice do auta" ,,Jo" řeknu beru dvě krabice a jdu do auta.
Když máme auto naložené mýma krámama... Jedeme do nového baráku..
Zastavujeme u baráku, je dokonalej,velký s velikánckou zahradou..

,,Vypadá dokonale" řeknu ,,Já vím" odpoví táta a vylézá z auta.
Když vejdu do domu..nemám slov.. Je tak dokonalej...
,,Co je??" zeptá se táta ,,Nevím, co na to říct.. Kde si na to vzal?" ,,Není důležitý a chceš vidět svůj pokoj?" ,,Jo?" řeknu a táta jde po schodech nahoru ,,Jdeš taky Tome?" ,,Jo jdu" řekne a jde se mnou , táta odevře dveře ,,Ty vole" řeknu si do velikánské místnosi ,,Líbí?" řekne táta ,,Tak tohle není možný!! Tooo je dokonalej pokoj!" ,,Dobře, hele zítra mi sem pro tebe dorazí pár dárků.. A Tome dovolili by ti rodiče tady spát?" ,,Noo asi jo zavolám mámě" ,,Dobře, noo a teď musím jo?" ,,Dobře ahoj" řeknu a táta odjíždí ... ,,Tak to si dělá prdel!?To je dokonalý" křiknu a skočím na postel ,,Ty jsi pako" ,,Já nikdy netvrdila že jsem normální" ,,Noo to je pravda no... A hele psal jsem mámě SMS a prý mužů!" ,,Jooooo" křiknu a skočím mu okolo krku ,,Miluju tě" šeptne mi do ucha ,,Já tebe" oplatím mu to a jdu se podívat do dveří které jsou v pokoji jsou tu čtvery dveře... ,,Kam jdeš?" ,,Musím ten pokoj prozkoumat ne?" řeknu a otevírám první dveře ,,Joooooooooooooooo" začnu ječ,pištět a všechno možný ,,Co je?" ,,Pojď se sem podívat" ,,Dobře" řekne a jde se podívat ,,Tak to je hustý" řekne Tom ,,Já vím" písknu, tolik oblečení si ani nikdy nenakoupím... To je šatník jako kráva ,,A teď ty další" řeknu a jdu k dalším, nemám slov... Je to koupelna, ale jako pro princeznu, on si ze mě dělá srandu že jo? To je mooc...
Jdu k dalším dveřím a tam jsou schody? Cože? Jdu po schodech a ty vedou na balkon? Na střeše? ,,Tome!?" ,,Už jdu" křikne a já slyším jen jak běží po schodech ,,An-- to si děláš srandu?" ,,Neee" písknu ,,A ty další? Dveře? Mám je otevřít?? Co myslíš aby mě netrefilo" ,,Nenacháš to na zítra?" ,,Taky si říkám" ,,A měly bychom vybalovat" řekne a já jen kývnu k souhlasu...

Začneme brát bedny a vybalovat je ,,Za jak dlouho přijede?" řeknu beru telefon a píšu mu SMS...
,,Prý přijede až za hodinu možná dvě.. Že musí nakoupit zásoby" ,,Aha no a co teď?" ,,Nevím.... Ale zkusím se podívat do těch další dveří" ,,Ok dobrej nápad" jdu ke dveřím a otevírám je ,,Noooo ty krávo" křiknu, Tom přijde do místnosti ,,Ouuu" je to nahrávací studio?! To je super!! Mám tu i novou kytaru a piano... Tady budu trávit hodiny času!

,,Nooo nechceš mi něco zahrát?" ,,Co? Vážně?",,Ano vážně!",,Tak joo.. Česky? Anglicky?" ,,To je na tobě",,Dobře" řeknu beru kytaru a začnu zpívat písničku
Co s tou touhou

Hej slyšíš jak to bouchá to pro jednoho koho znám....

Koho znám, koho znám jé...
To bouchá moje touha to já mám srdce do kořán, tak ať a už v tom lítám..

S tou, tououuu, táhne mě všechno za tebou, tak na jiný zapomeň teď jsem tady já! Žádná víla z pěny zrozená světlem i tmououu ouuou.. Jdu za tebouuu.. Co s tou touhou?

Nevidím neslyším v tobě ztracená...
Pátím pádem vysvobozená!!
Světlem i tmouuuou tmouuuouu jdu za tebouuu co s tou touhou?!
Touhou?touhou? Touhou!!

Na vlastní nebezpečí.. Ty se do toho zamotáš! Zamotáš.. Zamotáváš... Nás dva nic neviléčí! Já tobě ty mě propadáš! S ní se nezahrává!

Tom na mě jen civěl, takže jsem přestala hrát ,,Tak to bylo dokonalý! Máš dokonalej hlas!!",,Díky" řeknu přijdu k němu a políbím ho, on mě chytí okolo pasu a posadí na něj.. ,, Miluju tě",,Já tebe taky" řeknu, zvedám se a jdu do kuchyně ,,Tome?",,Ano?",,Když jsme přijížděli nevšiml sis kde je kuchyň?

Miluju Tě!Kde žijí příběhy. Začni objevovat