Ráno se probudím a jdu do kuchyně, udělám si snídani a jdu na autobus.
,,Ahoj" křikne Ela ,,Ahoj" ,,Jak je?" ,,Super,ty?" ,,Super ,v kolik jedeš domů? Protože já jedu v 5 a nechci jet sama" ,,Promiň, víš máma chce pomoct" ,,Máma a nebo Tom?" řekne a nadzvedne obočí ,,Máma" ,,Dobře, budu ti to věřit" ,,Ale El" ,,Já nic neříkám" ,,Dobře" řeknu když nastupuju do autobusu.
Jdu si automaticky sednout k Tomovi ,,Ahoj" řekne ,,Čuus" ,,Něco nového?" ,,Nic" řeknu a usměju se ,,U tebe?" ,,Nic" řekne a pak si povídáme ještě tak 20 minut? Dokud nemusíme vystoupit.
Jdeme do třídy, jenže v tom ,Toma zastaví učitelka ,,O co jde?" ,,Nevím" řekne a jde za ní.
On pak jen přijde naštvaný do třídy ,,Co se stalo?" ,,Neřeš" ,,Budu!" ,,Jen jsem dostal poznámku,za tu kapuci" ,,Jako fakt?" ,,Ano,Belo jako fakt" ,,Si dělá prdel ne?!" ,,Víš co?Neřeš to!!" řekne hodně naštvaně ,,To tě to tolik štve?" ,,Vidíš že by mě to neštvalo?" ,,Ne nevidím, ale" ,,Neřeš! To!" ,,Tome?!" ,,Prostě to neřeš!To je jen a jen moje věc! A do toho se nepleť!" ,,Jo dobrý! Promiň!" křiku a pak už ani jeden z nás nepromluví...Po škole, jdu na autobus ,je to vážně nuda,když si nemáte s kým volat ,nebo mluvit.
,,Ahoj" řekne nějaký kluk ,,Ahoj" ,,Mimochodem ,já jsem Ben" ,,Já Bela,těší mě" ,,Mě taky, jak to že si tu s nikým napovídáš ,jindy jsi volala a smála se,noo a teď?" ,,Hele zatím znám, jen tvé jméno ,nooo a ty mé na to abych ti najednou říkala vše" řeknu a mrknu na něj ,,Promiň" řekne a odchází, Debil řekne mé podvědomí.Když jedu autobusem ,nevím jestli si k Tomovi mám sednout,nijak nereagoval ,takže si sedám dopředu.
Cesta je dlouhá, když si není s kým povídat...Přijedu domů a jdu rovnou do pokoje ,ani mámu nepozdravím ,Set se mě snaží zastavit ,že se mnou potřebuje mluvit jenže já ho v tu chvíli taky ignoruju.
Hodím tažku do rohu pokoje a sedám k pianu , začínam hrát Yiruma - River Flows in You. Po dohrání si sedám k úkolům ,ale v tom mě vyruší zprávaPetr : Ahoj,dlouho jsme si nenapsaly?😊
Já : No ,víš a ani nenapíšem!
Petr : Hele co je?Od té doby co jsme byly v tom McDonaldu si nějaká divná?😶
Já : Možná! Kdyby si nebyl kluk kurva a nestřídal jednu za druhou, možná by to bylo OK😉
Petr : Co?Kdo ti co řekl? Já nejsem kurva! Nestřídám jednu za druhou! Já nejsem takový!
Já : JoJo ahoj!
Konec zpráv
,,A já si tak moc myslela že je to Tom" řeknu si pro sebe a dále píšu úkoly.
,,Belo?!" vyruší mě máma po půl hodině ,,No?!" ,,Jídlo!" ,,Už jdu" křiknu a jdu do kuchyně , na stole leží špagety. Set se nimi láduje jako by týden nejedl.. ,,Sete?!" okřikne ho máma ,,Noino" je asi jediné co slyším ,,Ty jsi prase" řeknu, on polkne sousto a konečně promluví s pusou,bez jídla ,,To říkáš ty?" ,,Ano já" ,,Hmmm, ta pravá" ,,Nemá cenu k tobě ještě mluvit" řeknu a on se opět láduje,a já?Mezitím odcházím do pokoje.Asi 2 hodiny poslouchám písničky a nakonec usínám.
ČTEŠ
Miluju Tě!
RomanceAhoj jmenuji se Isabel je mi 16 a bylím v malé vesničce nedaleko města.Má nejlepší kamarádka je Ela a mám i své nepřátele Lisu a Melisu jsou to takové dvě nafoukané krávy.. Mám i moc koníčků a zálib jako jsou třeba koně, psy, hraní na kytaru a piano...