Vzpomínky..

60 4 0
                                    

Slyším jak Tom běží po schodech dolů ,,Isabelo!!Kde jsi?!" ,,Tady" řeknu a v tom se ozve další rána, cítím jak se mě dotkne ruka ,,Pšššštt to jsem já" šeptne mi do ucha, já jen kývnu a stojím ,,Co to je?" ,,Nevím, jen doufám že to není táta" ,,Co?" ,,Vždyť jsem ti to říkala o tátovi" ,,Ba joo... Tak to ne půjdeme nahoru do pokoje a zamkneme se tam" řekne, bere mě za ruku a táhne do pokoje, když jsme uprostřed schodů ozve se hlas ,,Isabelo!!! Otevři!! Prší.. Je bouřka a mě se cestou sem porouchalo auto!!" ,,Ježiši to je Set" řeknu a jdu mu otevřít ,,Promiň, že jsem tak bouchal, ale vážně je zima" ,,V pohodě, hlavně že jsi v pořádku" řeknu a obejmu ho.

Sedíme, všichni v kuchyni a pijeme kakao... Já se Setem se cítíme jako za starých časů, usměju se a oni dva na mě jen civí  ,,Co je?" zeptám se ,,Co, že si se tak usmála?" zeptá se Set ,,Na něco jsem si vzpomněla" ,,Na co?" ,,To je jedno" řeknu a dávám hrnek do myčky.
,,Nebudeme se koukat na nějakej film?" ,,Klidně" řeknou jednohlasně a odcházíme společně do obýváku ,,Jakej?" řeknu a podávám,jim notebook s filmama ,,Tenhle" řekne Set ,,Dobře" řekneme, já a Tom..  Film dávám na flešku a do televize...

Po dokoukání filmu, jdu Setovi připravit postel ,,Sete? Pojď sem" křiknu z pokoje pro hosty, za nějakou chvíli přijde ,,Kdyby si něco chtěl, stačí jít dozadu do chodby.. Tam mám pokoj" ,,Dík ségra" ,,Jojo" řeknu a odcházím z pokoje, jdu za Tomem do mého...

Miluju Tě!Kde žijí příběhy. Začni objevovat