Po 3 měsících...
,,Vážně to tu chceš opustit a dát Setovi?" ,,Ano... Víš mám tu dobré ale i špatné vzpomínky... V novém bytě budeme mít jen dobré" ,,Dobře" řekne a dá mi pusu.
Nastupujeme do auta a odjíždíme do nového domova, zastavujeme u velikého paneláku ,,Bude to jiný bydlet v bytě" ,,To bude" řeknu, beru ze zadních sedadel bednu s věcmi a jedeme výtahem do pátého patra.
Dávám poslední bednu do pokoje, Tom ke mě přijde, obejme ze zadu a pohladí bříško ,,Miluju vás" ,,My tebe taky" řeknu i za mimčo.
,,Kde chceš mít pokoj pro mimčo?" křikne Tom z kuchyně ,,Tady" křiknu, on přijde ,,Ten je úžasnej.. Jen ho asi vymalovat... A upravit" ,,To se udělá časem, vždyť se má narodit až za 6 měsíců" ,,Já vím...noo víš strašně se na něj těším" řekne Tom ,,Na ní" ,,Ale ne bude to on" ,,Jsi si tím nějak jistej?" ,,Samozřejmě že si tím jsem jistej" ,,Já mám nápad" ,,Jakej?" ,,Nebudeme chtít vědět co to bude.. Jo? Zjistíme to až se narodí" namítnu ,,Dobře" řekne Tom a políbí mě.
,,Jak tu chceš oslavit první den?" zeptá se Tom ,,Já? Nevím" řeknu a usměju se ,,Alee musíš mít nějakou představu ne?" ,,Mám dvě a jsou úplně odlišné" ,,Jaké?" ,,Jenda je, že budeme ležet doma a koukat na filmy, noo a ta druhá je jít někam do restaurace" ,,Dobře" řekne Tom, jde do pokoje a začne se oblékat ,,Proč se oblékáš?" ,,Jedeme do restaurace... Né že by se mi nechtělo dívat na filmy, ale když jsi mluvila o restauraci vypadala jsi šťastnější" ,,Dobře" řeknu a jdu se oblékat.
Sedíme v restauraci a Tom má divné pohledy... Jakoby se něco stalo.. Kdyby ho někdo sledoval ,,Zlato?" zeptám se ,,Ano?" odpoví ,,Děje se něco?" ,,Ne proč?" ,,Že se pořád ohlížíš... A jsi nervózní" řeknu, on mě chytí za ruku ,,Zlato, neboj se nervózní nejsem a už nikdy nebudu... Pokud budu s tebou" ,,Dobře" řeknu a nesou nám jídlo.
Po dojedení jídla, objedná Tom nejdražší víno. Nesou víno s dvěma skleničkami a hned za nimi pán z houslemi , zastaví u našeho stolu a začne hrát.
Číšník nalévá víno, muzikant hraje a v tom vidím jak si Tom kleká na jedno koleno ,,Isabelo Blacková... Jsme spolu už dlouho.. Miluju tě! Vezmeš si mě?" řekne a vytáhne prsten, nemám co na to říct ,,Anooooo" písknu a skočím mu okolo krku ,,Miluju tě" šeptnu mu do ucha, odlepím se od něj, on mi nasadí prsten a podá skleničku s vínem.
ČTEŠ
Miluju Tě!
RomanceAhoj jmenuji se Isabel je mi 16 a bylím v malé vesničce nedaleko města.Má nejlepší kamarádka je Ela a mám i své nepřátele Lisu a Melisu jsou to takové dvě nafoukané krávy.. Mám i moc koníčků a zálib jako jsou třeba koně, psy, hraní na kytaru a piano...