😄😄😄😄

67 4 0
                                    

,,Už jdu" Tom přichází a rozhlíží se ,,Společně ji najdeme" řekne a začne se smát ,,To není k smíchu" ,,Pojď najdeme ji neboj se" řekne a jde do knihovny ,,Tady není" slyším jak křičí, jdu do obýváku a tam jsou obrovské dveře ,otevřu je a je tam kuchyň ,,Mám ji" ,,Super" křikne Tom ,nějakou chvíli se už nic neozve ale pak se to ticho přeruší ,,Bel??kde jsi?!" ,,V kuchyni" ,,To mi docvaklo...Ale kde je kuchyň?" ,,Jo promiň pojď do obýváku" křiknu a on ani né do 5 minut přijde...

Jídlo je hotové, prostě čína je nejlepší dávám talíř na stůl ,,Vypadá to skvěle" ,,Je to jen jídlo? Jen jídlo Tome?!" ,,Promiň, chtěl jsem ti to pochválit" ,,Jo v pohodě... Promiň" ,,Neomlouvej se" ,,Budu" ,,Ne a konec debaty" řekne já si založila jsem si ruce na prsa ,,Ty se chceš hádat?" nadzvedne obočí ,,Ne" ,,Tak proč sis založila ty ruce?" ,,Jen tak" řeknu a snažím se mít vážný obličej ,ono to ale nejde řeknu si a začnu se smát ,,Jako snaha tam byla no" ,,O co?" ,,O ten vážnej obličej" ,,No jako snažila jsem se ,ale tobě se nedá nesmát" ,,To bylo hnusný" ,,Promiň" řeknu ,zvednu se od jídla ,jdu k němu a políbím ho.

,,Co teď?" zeptá se ,,Co by si chtěl dělat?" ,,Nevím, koukat na televizi??",,Dobře" ,,Řeknu, zvedám se znova od stolu a jdu do obýváku..
Zapínám televizi, sedám si na velký gauč ,,To je prostě dokonalý'' řeknu ,,Nene'',,Jojo" ,,No ne" ,,A co si teda vidět dokoaneljšího?" ,,Tebe" řekne a dá mi ruku na ramena, jenže já na tohle nemám odpovědi ,,Copak?" ,,Miluju tě" ,,Já tě taky miluju" řekne, políbí mě a dále sleduje televizi ,,Tome?" ,,Hmm?" odpoví zaujatý do telvize ,,Kolik ti je? 17?viď?" ,,To si děláš srandu? Ty nevíš kolik mi je?" ,,Vím... Ale chci vědět... Jestli ti nevadí že.." ,,Že?" ,,Že nejsem ta holka na spaní?" ,,Belo?! Mě to nevadí... Já jsem rád!" ,,Vážně?" ,,Ano vážně" řekne, otočí se na mě  a dopoví svou větu ,,Já si klidně počkám do tvých 19 možná i 20!!prostě je to na tobě!!" ,,Miluju tě" řeknu a skočím mu okolo krku...

V tom uslyším dveře a hned po tom tátu ,,Jsem doma" ,,Ahooj" křiknu ,táta přijde do obýváku ,,Vidim že jste si to tu obhlédly" ,,Je to tu taak mooccc veliký!! A děkuji za to nahrávací studio!" řeknu a dám mu pusu na tvář ,,Nemáš za co" řekne a jde do kuchyně ,,No hele já asi půjdu spát... A nebo nevím... Domlouval jsem se s klukama na hraní karet.. Ale nevím.." ,,Jdi" řeknu a upřímně se usměju ,,Nevadí vám to?" ,,Nevadí" řeknu a táta odchází.

,,Noo a co teď?" řekne Tom.. ,,Mám jeden nápad" ,,Jakej?" zeptá se..

..........................................................................................................................................

Pro MaKubov🔐

Miluju Tě!Kde žijí příběhy. Začni objevovat