,,Kevine, čekej" křiknu a doběhnu ho ,,No?" ,,Zůstaň tu, alespoň do zítra... Taky jsi byl na té párty a pár alkoholu vypil... Akorát se vybouráš" ,,Já? O mě neměj strach" řekne a usměje se ,,Ale" ,,Ale co? Neměj o mě strach... Jo? Až budu doma napíšu" ,,Dobře... Tak jo" řeknu, a on odchází.
Jdu do pokoje, sedím na posteli a přemýšlím... Co to se mnou skara je? Já jsem prostě blbá....jdu si sednout ma střechu.
Sedím tu už hodinu, jenže on mi pořád nenapsal... Mám mu zavolat? Ne to ne... Buď v klidu Isabelo!
Po 10 minutách, přemlouvání sebe sama, my konečně volá..
Rozhovor
Ja : Díky bohu!! Víš jakej jsem měla strach?!
Kevin : Neboj se... Už jsem v teplu domova
Já : Dobře, díky bohu
Kevin : Co Thomas?
Já : Spí... Zítra si s ním promluvím...
Kevin : Ok,jdi spát, je pozdě
Já : Joo, brou
Konec rozhovoru
Druhý den ráno
Jdu do kuchyně, ze které už je cítit snídaně ,,Ahoj" ,,Dobré ráno" řekne, nandá mi palačinky se sirupem a sedá si naproti mě ,,Jak ses vyspala?" ,,Jo, jde to... Co ty?" ,,Fajn, hele co Kevin?" ,,Odjel domů... Prý že mě potřebuješ víc než on" ,,To je vůl" ,,Proč? Já myslela že se mnou chceš být?" ,,Chci, moc chci.... Ale Kevin je takovej ten typ kluka co by něco takového neudělal... Obzvlášť ne kvůli mě" ,,Ale udělal, jenže co Lenka?" ,,S tou už nejsem... Včera jsem se s ní rozešel... Chci totiž být jen s tebou" ,,Já s tebou taky" řeknu, on přistoupí a políbí mě ,,Miluju tě" ,,Já tebe taky" řeknu a dávám talíř do dřezu..
Jsem s Tomem v obýváku, ležím mu v klíně ,,Takže? Jsme zase spolu?" zeptá se a podívá se na mě ,,Ano jsme" řeknu, on mě políbí a usměje se.
ČTEŠ
Miluju Tě!
RomansaAhoj jmenuji se Isabel je mi 16 a bylím v malé vesničce nedaleko města.Má nejlepší kamarádka je Ela a mám i své nepřátele Lisu a Melisu jsou to takové dvě nafoukané krávy.. Mám i moc koníčků a zálib jako jsou třeba koně, psy, hraní na kytaru a piano...