Dárek

70 4 2
                                    

,,Auuuuuuu moje hlava'' řeknu si, když se probudím, v tom uslyším tátu jak na mě mluví ,,Jo já slíbil že pít nebudu, jenže ty jsi to převzala za mě co?" ,,Já jsem to chtěla zkusit, jaký to je být opilá, ale to ráno se mi nelíbí.... Takže nenávidím alkohol" ,,Dobře" řekne, jde dolů po schodech a slyším jak si povídá s Tomem.

Přijdu do kuchyně a oba se mi jen smějou ,,Strašně moc vtipný hele" ,,Je to vtipný" ,,Co je na tom vtipného?" ,,Všechno" ,,A jak to že tebe nebolí halva" ,,Tohle není po prvé co jsem pil" ,,To máš dobrý.... Ja uz nikdy pít nebudu" ,,Dobře" řeknou oba na raz a začnou se smát...
Ušklíbnu se a jdu do obýváku..

Po nějaké chvilce přijde Tom ,,Bel? Hele něco jsem nám naplánoval, takže si zabal věci a zítra vyrážíme" ,,Cože a kam?" řeknu ,,Uvidíš" řekne a odchází... Aha takže výlet jo? Super..
Jdu do pokoje, beru tažku, v tom přijde Tom a po chvíli pozorování promluví ,,Hele... To je malá tažka, vem si věští" ,,A jakou asi?" řeknu, otevřu šatník a on sáhne po největší tažce co tam je ,,100%tam nebudeme na měsíc" ,,Co ty víš?" řekne a upřímně se usměje... Cože na měsíc?! Dělá si prdel?! Kde tak dlouho budeme?!...

,,Belo?" slyším jak táta křičí z kuchyně, běžím dolů a co se mi nestane? Samozřejmě bych to nebyla já, kybych nezakopla.. Sletím ze schodů, až dolů ,,Bell?!" křikne Tom a běží ke mě ,,Jsem v pohodě" řeknu a jdu do obýváku... ,,Dobrý" řekne táta ,,Jsem OK" řeknu a táta ukáže na krabici ,, Nebyl jsem na tvých narozeninách , tak tady máš dárek" ,, To si nemusel" řeknu a táta znovu ukáže na krabici, jdu ke krabici a otevírám ji ,,Juuj" řeknu, když z ní vyčouhne hlava pejska ,,Ten je dokonalej" řeknu a beru ho do obejít.

....................................................................................................................................................................................................................................................................................
Trošku kratší kapitola 😇

Miluju Tě!Kde žijí příběhy. Začni objevovat