1

212 5 3
                                    

Dyn Dong Dyn Dong

Uslyším zvuk budíku ,rosvítím tedy mobil a přejedu po obrazovce do leva ,,Ještě 5 minut" řeknu si ,jenže v tom do pokoje vkročí máma a říká ,,Snídaně je na stole" já tedy vstanu a jdu do kuchyně.
Na stole leží palačinky se sirupem ,,Jééé dík" řekne brácha mezi dveřmi div mě neporazí.
,,Sedni si Belo ,já musím do práce" ,,Jo ahoj" řeknu ale v tom je máma mezi dveřmi a odchází ,,Co je?" zeptá se mě Set ,,Co by?" řeknu a strčím ukrojenou palačinku do pusy ,,Já nevím" řekne , začne se smát a prskat jídlo okolo sebe ,,Sete?!" ,,No?" řekne znovu s plnou pusou ,,Nejez jako prase dík" ,,Aby se nám paní velectěná nepotento"  ,,Jen si mluv ironicky ty budeš něco chtít" řeknu s úšklebkem ,,A teď musím na bus ahoj" ,,Zbohem" řekne opět s plnou pusou , já jen otočím oči v sloup a odcházím.

,,Ahoj" pozdravím Elu ,,Ahoj" odpoví s nadšením ,,Mám novinu" řekne ,,Jakou?" ,,Víš Adam?" (Kluk do které jo je tajně zamilovaná už od školky) ,,No vím" ,,On mě pozval do cukrárny" ,,Ouuuu já ti říkala že tě má taky rád" řeknu s nadšením ,,Já jsem tak šťastná" řekne a já se na ni usměju.

,,Dobrý den" řeknu ,když dojdu do školy ,jdu ke skříňce a v tom mě zastaví Ela ,,Jáááááá jduuu do cukrárny s Adamem!Nemůžu tomu uvěřit" ,,Jáááááá tiii too říkala" odpovím jí ,,A co budeš dělat ty?" ,,Budu se doma nudit" ,,Aha..A nechtěla by si jít taky?" ,,Ne!To ne ..jen mi piš co a jak" řeknu a mrknu na ní ,,Na to se spolehni" řekne s úsměvem a jdeme do třídy.

,,Jaaj" ozve se hlas od tabule ,,Jaaj drž hubu Liso a Kdepak máš Melisku?Není ve škole?" ,,Nejdříve si kup značkové oblečení a pak mluv" ,,Jaaj, ty jsi fakticky kráva až to bolí" Lisa se jen urazí a odchází, přece si nenechám srát na hlavu?!

Jdu si sednout do lavice a z Eli vyletí ,,Ouuu hustý" ,,Jaaj normální hádka. Jsou to obě píči a já si nenechám srát na hlavu" ,,Máš recht ozve se hlas za mnou ,já se otočím a tam sedí nejhezčí kluk ze školy  Petr ,,Hehe" je jediné co ze mě vypadne ,,Je promiň já jsem Petr a ty?" řekne a podívá se na mě jeho dokonalýma žlutozelenýma očima ,,Já jsem Isabela ale kamarádi mi říkají Bela" ,,Aha dobře takže..Nechtěla by si se mnou jít dnes ven?" ,,Já?!" ,,Ano" řekne a podívá se na mě psíma očima ,,Noo tak joo" ,,Dobře,dáš mi tvé číslo? Abych ti mohl napsat kde?" beru tužku ,papír a začnu psát číslo podám mu ho do ruky a začne zvonit ,,Dík"

Po 5 hodinách utrpení jedu domů  ,,Ahoj tati" ,,Ahoj" řekne máma i táta jednohlasně ,,Sete!" ,,Noo?" ,,Pojď dolů" ,,Ježiši už běžím" ,,A ty Belo jdi nahoru" ,,proč?" ,,Jdi!" zařve táta a já ho tedy poslechnu ,,Sete!Dělej" začne táta řvát na celý dům,já ho potkám na chodbě když jdu do pokoje ,,Co se stalo?" ,,Popral sem se a ten kluk to dal k plodům i když si začal on ,mám dojem že je táta naštvanej.. A mám z něho strach"  ,,V klidu pokud něco tak tam přijdu, přede mnou tě nikdy nehodí.. Pamatuješ?" ,,Ne to ne" ,,Jo to jo a teď jdi nebo to bude horší a horší" ,,Ahoj."

,,Ano?" ,,Co si to zase udělal?! Proč? Proč musíš pořád dělat jen a jen problémy?! HM?Proč nejsi jako Bela ta je v pohodě,nepere se a radši si jde zahrát na kytaru!"  ,,Protože ona nemá problémy! Neví pravdu!" ,,Cože?!" vykřikne táta a chce dát Setovi facku ,ale v tom zareaguju já ,,Jakou pravdu?!" táta se otočí na mě a nic neříká ,,No?!Jakou pravdu?!" ,,Belo..až budeš starší jo?" ,,Ne!" křiknu ,,Belo!Jdi do svého pokoje!" ,,Ne!! Nech ho být a řekni mi to,pak půjdu!" ,,Bel,jdi" ,,Nejdu Sete!" ,,Díky Sete vše si zkazil!" ,,Vždyť jo,to já vždycky!",,Sete! Neser mě!" vykřikne táta ,,Nech ho být! Já to chci vědět!" ,,Prostě Ne!" řekne táta s hodně velkým vstekem , já chytám Seta za ruku a jdu s ním do pokoje.

,,V pohodě?" zeptám se ,,Jo ,ale přišla si tam ve špatnou chvíli" ,,No a? Jen mě zajímá ta pravda" ,,Se dozvíš mě to řekli až v sedmnácti ,tobě to asi řeknou buď v 16 nebo někdy teď" ,,16 je mi ani né za 2 týdny " ,,Aha.." ,,No hele psal mi kámoš jestli nepůjdeme  ven" ,,Jo jdeme" řeknu s nadšením. Počkat a co Petr ,no jako ještě mi nenapsal a tak půjdu asi s bráchou..

,,Pojď" vykřikne na mě z auta ,,Hned" křiknu zpět.
,,Kam pojedeme?"  zeptám se ,,Chce jít do McDonaldu" ,,Dobře"
,,Proč stojíme?" zeptám se ,,Čekáme" ,,Aaha"
,,Je čaau" řekne kluk ,když nastoupí do auta ,,Belo?Promiň že sem ti nenapsal" řekne ,,Petře?" ,,No?" řekne s úsměvem ,,Aha to jsi ty,jo dobrý" ,,Vy se znáte?" zásahe do našeho rozhovoru Set ,,No.. Já nevěděl že je to tvá příbuzná" ,,Aha jako dobrý jo ,ale né že ji budeš zvát ven"  ,,No víš dnes sme měli jít" ,,Ne" ,,A to jako proč?" zasáhnu jim zase do rozhovoru já ,,Protože" ,,Jo dobrý klid" řekne mu ,bere mobil do ruky  a mě přijde zpráva
Zpráva  :
Petr: Ven půjdeme neboj se😉
: 😊😊
Petr: Dobře

Já se začnu smát a Petr se mnou.

vím že je to teprve první kapitola ale doufám že vám to přijde zajímavé..❤

Miluju Tě!Kde žijí příběhy. Začni objevovat