Setkání

44 0 0
                                    

Probudím se i bez budíku v 5 : 55.. Vypnu budík, nemá cenu ho mít zaplej, když jsem vzhůru.
Jdu do kuchyně, udělám si snídani a připravuju se do školy, když mám vše hotovo jdu se dívat na televizi, nic zajímavého jen ranní zprávy.  Když si všimnu že je půl 8, zvednu se z gauče, dám Miki pusinku a nastupuji do auta,přijíždím před školu a vstupuji dovnitř, u skříňky potkám Ell ,,Čuus pako" řeknu ,,Ahoj" ,,Tak co? Jak je?" ,,Jako dobrý, nejlíp co ty? Všimla jsem si že Tom nechodí do školy... Je nemocnej?" ona to vlastně neví... ,,Víš... Já už s ním nejsem dýl jak měsíc s ním nejsem v kontaktu...a po pravdě je mi líp" řeknu a upřímně se usměju.

Po škole, vyhlížím vysokého, blonďatého kluka ,,Bela?" zeptá se kluk podobný Kevinovi ,,Ano?" ,,Ahoj, Kevin" ,,Jeee aha ahoj" řeknu a on mě obejme ,,Je promiň... Prostě si už dlouho píšeme a prostě co jiného jsem měl udělat kočko" ,,Jsi to ty" řeknu a začnu se smát  ,,Copak je?" ,,Po pravdě? Je to docela k smíchu... Známe se dlouho přes písmenka a v reálu si nemáme co říct" ,,To napravíme" řekne a upřímně se usměje, nasedám na motorku a odjíždíme do kavárny.

,,Tak, jak je?" zeptá se a upije z kafe ,,Jako jde to no.." ,,Jak jde to? Co se stalo?" ,,Ty Toma znáš? Že jo? Máš s ním fotky na facebooku" ,,Noo jako někdy prohodíme pár slov... Prostě takový ty kamarádi... Ne úplně nejlepší ale jako jo znám ho no... Co s ním?" ,,Noo je to skoro měsíc co se se mnou rozešel"  vypadá jako by ho to zaskočilo  ,,On se ti nepochlubil?" ,,Ne.." ,,Noo a ty mi pomáháš na něj zapomenout... To je trapný" ,,Není, ty my taky pomáháš od mé bývalé holky... Miloval jsem jí udělal bych pro ni cokoliv.... Noo, ale ona teď právě že chodí s Tomashem..." v tu chvíli mi čaj zaskočí  ,,Cože?" ,,Noo...." ,,Takže, se mnou se bavíš jen kvůli pomstě?" ,,Ne" uchcehtne se ,,ona s ním začala asi čtrnáct dní po tom co jsme si začaly psát" ,,Aha... Tak to jo..." ,,Hele, já ti musím něco říct" ,,Co?" ,,Je to blbí, trapný a strašně nevhodný.." ,,Proč?"  ,,Vidíme se poprvé... A já nevím jakej na mě máš názor... Když mě vidíš na živo.. A když se mnou takhle mluvíš" ,,Tak takhle... Připadáš mi jako strašně super a milej kluk a asi" ,,Asi?" ,,Nic... Promiň.." ,,Tak já to řeknu" prohrábne si vlasy ,,Asi jsem se do tebe zamiloval" vypadne z něj ,,Já do tebe taky..." ,,Nevím, jestli budeš chtít... Ale mohly bychom to dát dohromady... Jako ale jezdil bych ha tebou víc... A taky bych kvůli tobě třeba přestoupil na tvou školu... Jsem ve třetáku taky..." ,,Tak dobře... To ne... To po tobě nemůžu chtít" řeknu a on mě políbí ,,Ty nemusíš ale já chci... Chci ti být na blízku" řekne a já se jen usměju.

,,Pa" řeknu a políbím ho, když stojíme u dveří  ,,Pa.. Miluju tě" ,,Já tě taky miluju" řeknu a zalezu do baráku.

Pohledem Toma

Sedím s Kevinem, na lavičce ve městě  ,,Co je? Máš nějakou dobrou náladu?" řeknu, když vidím že se směje  ,,Aby ne" ,,Co se ti přihodilo tak suprovího?  Že máš takovou náladu?" ,,Víš za prví mám strašně, super a dokonalou holku.... A za druhý zjistil jsem že Bella není tvá kámoška ona je tvá bývalá" ,,Jak si to zjistil?" ,,Ona mi to řekla proč si mi to neřekl?!" ,,Za prví kdo je ta holka? A za druhý nebylo to podstatný" ,,To ti může být u prdele... A je a bylo to podstatný víš jak jsem na ní civěl když mi to řekla? Z toho fejsu nemohla!" ,,Kevine! Nedělej machra a řekni mi kdo to je... Ty si s ní byl venku?" ,,Byl no a?" ,,Aha... A ta holka?" ,,Mám dojem že si to domyslíš" ,,Bela? To si děláš prdel? Proč? Ona na to kývla? To ti teda nevěřím" ,,Jo Bella, je to strašně super holka a já ji miluju... A ty si mi řekl ať jí píšu... Takže nebuď nasranej!" ,,Kdybych byl nasranej, vypadám jinak" ,,Nevypadáš... Tome znám tě od narození a poznám na tobě všechno" ,,Ježiš zase to začíná" ,,No jooo, pokud mě chceš napálit tak mě napal... Ale uvědom si že ty jsi mi řekl ať jí napíšu a že pro ní scháníš kluka" ,,Ale to jsem netušil, že s tebou bude chtít být?!" ,,Tak když si ji opustil a začal chodit s Lenkou tak je to jedno ne?" ,,Jasně vytáhni tu Lenku" ,,No a ne? Ty tu taky Bell vytahuješ?!" ,,Ale Lenka byla chvilková záležitost" ,,Vždyť jsi s ní pořád?!" ,,Tobě to vadí?" ,,Mě je tu u prdele! Já mám Bellu" řekne a já už na to nemám odpověď....

Miluju Tě!Kde žijí příběhy. Začni objevovat