"Onun zihnimden, aklımdan yok olmasını diliyordum ya ne oluyor şimdi bana" ?
Visalden iki gündür uzak duran onunla konuşmayan Eymen
Okulun bahçesinde Visale hayranlıkla bakan Barıştan nefret ettiğini hissetti.
Bu bakışlar Eymene göre hiçte hayra alamet değildi.
Barış gözlerini Veyselin koluna giren kızdan biran bile alamıyordu.
Âdeta tutulmuş gibiydi.-Birisi bana bu güzel kızların neden Veyselin yanında olduğunu söyleyebilir mi?
Uzun boylu olduğu kadar kollarıda uzun olan genç
-kim oldukları belli koluna giren sarışın güzel Veyselin diğer çekik gözlü güzelde Eymenin sevgilisidir.
Barış öfkeli bir şekilde çocuğun yakasına yapıştı.
-Sen benimle dalga mı geçiyorsun şimdi?
Çocuk gerisin geriye giderek öfkeli Barışın elinden kendini zor kurtardı.
Barış yanındaki yalakaları olan beş kişiyle birlikte kibirli bir şekilde Veysele doğru yürüdü.
Onun geliş şekli ne Veyselin nede Eymenin hoşuna gitmemişti.
--Anlaşılan Pınardan vazgeçmişsin diyerek Visali işaret etti. Yazık Halbuki Pınar bana rağmen 3 seneden beri senin gibi bir ineği seviyordu.
-Üç senedir tekrarladığım halde bir türlü inanmadın ben hiç Pınarı sevmedim ki ondan vazgeçmiş olayım.
Barış zoraki bir kahkaha atıp öfkeyle Veysele baktı
-Şimdi inandım benimde kolumda böyle güzel bir kız olsa bende Pınardan vazgeçerdim.
Veysel ya Sabır çekti
-Hala vazgeçti diyor ya hiç sevmedim ki ben PınarıBarış Visalin hatırına kibar olmaya çalışıyor gibi davranıyordu.
-Bu melek kadar güzel kız ile ne zaman tanışacağım? dedi Barış
Eymen melek gibi kız lafına sessizce güldü.
Visale baktığında ikizinin kolunda masum sessiz bir o kadar da güzel görünüyordu. Barışa hak vermemek elde değildi.Bu kızın bir katil olduğuna kim inanırdı?
Kimse o bile bildiği halde inanmak istemiyordu.
Barışın hayran bakışlarına daha fazla sessiz kalamadı.Eymenin resmi.
-Madem Aşk senin için bu kadar basitti neden Pınar yüzünden 3 seneden beri Veyselin canını sıkmakla meşgul oldun? Tam tamına 3 senedir senin ergenlik triplerine Veysel ile ben katlanmak zorunda kaldık.hepsi boşu boşuna mıydı yani?
Barış konuşmaya Eymenin dahil olmasından hoşlanmadı.
Visalin yanında ilk izleniminin kötü olmasını istemiyordu.-Bana bak Eymen!
canım arkadaşım ablamı arkana alarak bana istediğini söyleyebileceğini mi sanıyorsun?
Şu yanında ki güzel çekik gözlü kızı ablam duyunca bakalım bu kadar rahat konuşabilecek misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK ÇÖKTÜĞÜ ZAMAN
FantasyVakit çoktan gece yarısını geçmişti. Etrafı sessizlik kaplamıştı Ne dışarda ne içerde bir ses yoktu. Belki bu yüzden nefes alış verişini duyuyordu. O Visale aşık olduğundan beri gürültülü ortamda bile kalp atışlarını duymaya başlamıştı. Bu aşk...