49.Bölüm Kabullenmek

694 57 8
                                    

Veysel;
ikizinin gözlerinin büyü kitaplarından bahsederken mutluluktan ışıl ışıl parladığını  anlamıştı
Visalin bu dünyası onun hayal kırıklığına uğramasına sebep oluyordu.

Visal ise  ikizinden bir şey saklamak artık istemiyordu.
Onu olduğu gibi kabul etsin istiyordu.
Onu olduğu gibi kabullenmeyecekse keşke   sırrını hiç öğrenmeseydi
O zaman kimse onu bir cadı olarak görmezdi. Ama artık çok geçti.
Veysel'in gözlerine daha fazla bakmamak için Aselin yanına çıktı.

Veysel ikizinin ardından bakarken çok mutsuzdu
-Bizden önce Visal farklı bir hayat yaşamıştı . daha önceden bizim gibi huzurlu ve mutlu bir yuvası yoktu .
Ama artık ikizi, kuzeni, parası ve mutlu bir yuvası var
Öyleyse neden büyü kitaplarını istiyor ki?
işte anlayamadığım nokta bu! cinleri büyüleri unutması gerekmez miydi?
Eymen ayakta Oflayarak Duran Veyseli kanepeye oturttu

-Evet unutması gerekirdi belki ama dedi Eymen.
ve sonra devam etmedi Çünkü aşkı öylesine büyümüştü ki visal binlerce kişiyi öldürse bile umurunda değildi .
Belki de umursamıyordu yaptıklarını
Yeter ki onu  sevsin istiyordu
Bu yüzden  konuyu değiştirerek:  -Asele daha iyi davranamaz mısın? Biliyorsun ki o insan olarak Visalin  Tek Arkadaşı.

Veysel yutkundu
-insan olarak bu cümle beni ürpertti.  ikizimin arkadaşları cinler .

-Artık yalnız değil sen ben Asel var .Veysel  cinlerle konuşmasada olur.
Eymen yine kendi söylediğine inanmıyordu.

-Evet Asel var bir gece ansızın evimize gelen babası hapiste ölen bir kız bu kız hakkında başka ne biliyoruz Eymen?
Ben kendi ikizimi bile daha tanımıyorum.

-Sen ders çalışmayınca acayip düşüncelere dalıyorsun relaks rahat ol biraz Veysel.

- Rahat olamıyorum Eymen kızı ilk gördüğümde  hissetmiştim.  bizim için iyi olmayacaktı.

- ne oldu ki dedi Eymen?.

- ona aşık oluyorum ve bundan nefret ediyorum .

-ona aşık oluyorsun diye ondan hıncını almak bencilce sana şaşıyorum bu kadar kibar birisiydin sen oysa, şimdi sürekli o kıza kaba davranman haksızlık.

Veysel derin derin nefes aldı  -Onu tanımıyoruz ikizim için iyi arkadaş olucak mı bilmiyorum Aseli kırdıysam özür dilerim ama Tek sorun bu değil
Visal büyük kitaplarını eve getirmek istiyor.
onunla sevgili bile oldun bu senin moralini bozmuyor mu ?

Eymen bu konuda aylarca mücadele vermişti zaten Ama Yüreğine yenilmişti aşkı her şeyin önüne geçmişti.

- sadece o kitapların güvende olmasını istiyor. Merak etme büyü yapacak hali yok ya.
Hem Aselde bir senedir neredeyse yanımızda bence abartıyorsun.

Eymen  Aslında söylediklerine kendi de inanmıyordu.
Visalin tecavüzcülere yaptıklarını duysa; Veysel Muhtemelen çılgına dönerdi.
Evet tecavüzcüler lanet insanlardı. çocuklara bunları yapanların canavardan bir farkı yoktu.
Fakat onların cezasını kesen Visal olmamalıydı.
Eymen  bu düşünceleri kafasından attı.

- Umarım büyü kitapları ve Asel hakkında soylediklerin doğru çıkar ve ben sadece kuruntu yapıyor olurum.

Eymen Veysel'in sezgilerin de haklı olduğunu biliyordu çünkü Visal ,
Asel yüzünden ilk defa katil olmuştu ve  Aselin demesiyle tecavüzcüleri cezalandırıyordu. Eğer Veysel bunları bilseydi Muhtemelen Aselden nefret ederdi .

-Dediğim gibi kuruntu yapıyorsun  artık mutlu olman gerekmez mi? ikizin yanında istediğin sınavları hep başarıyla kazandın .
artık yaz tatilinde nereye gideceğimizi düşünmemiz gerekmez mi ?

KARANLIK ÇÖKTÜĞÜ ZAMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin