51.Bölüm Deniz.....

760 55 17
                                    

Visalin inanılmaz merak duygusu hep birlikte karanlıklara doğru yolculuğa çıkmalarına sebep oluyordu .
Büyücü Kezban'ın bırakmış olduğu hazine haritası onları nereye getireceği belli değildi.
Bu hazine yolculuğu Veysel'i Tedirgin etmişti .
Tedirginliğini belli etmemeye çabalasa da,
Yüzündeki o gergin ifadeden endişeli olduğu anlaşılıyordu
Veysel'in tek istediği bunca zorlu ders ve sınavlardan sonra rahatlatıcı bir tatildi.
ÖSYM yeni bitmiş ve hala rahatlayamamıştı .
Visalin hazine macerasına atılmayı istemiyordu
Elinde Duran harita Osmanlıca , Arapça ve İbranice kelimelerle yazılmıştı.
Aslında bu karışık bilmece gibi haritayı okumak istiyordu fakat şuan değildi Biraz nefes almak Onun da  hakkıydı.
hazine ile beraber başlarına gelecek olan kaçınılmaz sonu ertelemek için son bir ümit ile konuştu.

- Hazine aramaya çıkmadan önce bir hafta deniz havası  tatili yapmalıyız. sonra hazine olayına geçeriz olur mu Visal?
Bu sırada hazine kitabını güzel bir şekilde anlamaya çalışırım

Visal bencilliği yüzünden kardeşinin Yaz tatilini berbat ettiğini hissetti Veysel'e bakıp mahcup bir şekilde

- Haklısın kardeşim tüm kış boyunca çalıştığın yetmiyormuş gibi şimdi de eline çözmen gereken bir harita verdim tam bir bencilim

-öyle demek istemedim dedi Veysel

- Hayır kardeşim haklısın ilk önce denize gidelim

Eymen iki kardeşin atışmasını sessizce izlerken

Asel karavanın buzdolabından dondurmaları çıkarıyordu
- nereye gittiğimiz önemli değil yeter ki güzel vakit geçirelim hepsinin eline dondurmaları tutuşturdu .
Asel müzik açınca Veysel Her zamanki gibi

-biraz kıs şu müziğin sesini Son ses açmaktan ne anlarsın ki ?
Hem herkes senin dinlediğin Kore pop Müziği'ni sevecek mi zannediyorsun?

Asel yüzünü buruşturdu
- kısık açsam da kızacak başka bir şey bulurdun

Veysel Asele ters ters baktı

" Bu kızı neden seviyorum ki? her hareketi benim tam Tersim "diye düşünüyordu .

Belki de o yüzden aşkını gizlemeyi tercih etmişti .

Visal kardeşinin yanı başına oturup gülümsedi
-Gülümse Biraz rahat ol hayatını akışına bırak.

Eymen de destek verdi
-bu tatili Herkes mutlu olsun için yapıyoruz .

Visal onu görmesin diye karavanda gizlenen Mirza
Visal ile Eymen'in birbirine olan bakışlarını kıskanıyordu.
Halbuki daha önce defalarca görmüştü.
1 cin olarak Visali Seven Ezheri kınarken nasıl olmuştu da o da Visale aşık oluvermişti.
Oysa Visal ile olan arkadaşlığını seviyordu.
2 tane rakibi olan bir savaşa girmesi Hiç mantıklı görünmüyordu
O bir cindi yıllarca ervahı sevmişken karşılık görmemişti bu sefer aynı hatayı yapmaması lazımdı.
Mirza Eymen'le beraber olmaktan oldukça mutlu Visali daha fazla seyretmek istemediği için usulca ayrıldı .

Karavan ilk önce Veysel'in arzusu üzerine Bodrum'a doğru hareket etti.
Visal ilk defa Denizli bir tatile gidecekti ama onu mutlu eden ilk defa denize gitmesi değil yanında olan Veysel Eymen ve Aseldi.
hayatı geçmişe göre mükemmeldi.
Bu mutluluğun uzun sürmesini istiyordu.
hayatı böyle sürsün Cinler hayatında olmasa da olurdu .
hava oldukça sıcak olduğu için Bodrum'a gidene kadar sürekli soğuk bir şeyler yiyip içmişlerdi.

Asel Visali'i karavanın
mutfağına çağırdı

- Ya Visal Siz Eymen'le sevgili değil misiniz ?

KARANLIK ÇÖKTÜĞÜ ZAMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin