45.Bölüm Veysel ile konuşma...

750 57 4
                                    

Eymen Veysel'in bakışlarından bir şeyleri tahmin ettiğini anladı Visali sevdiğini Veysel' den daha fazla saklayamazdı, sonuçta küçüklükten beri onunla beraber olan tek kardeşim dediği kişiydi.

Eymen alışveriş merkezinden eve geldiklerinde odasına kapanan Veyselin yanına gitti.

Veysel kitap okuyormuş gibi yaparak
-Buyur kardeşim bir şey mi var? diye sordu.

Eymen dizüstü oturarak
- senden özür dilemeye geldim.

Veysel ondan böyle bir hareket beklemiyordu.
- neden benden özür dileyeceksin ki? dedi Veysel

Eymene itiraf etmek çok zor gelmişti
-çünkü dedi ben senin ikizini seviyorum.

Veysel gayet sakin bir şekilde -biliyorum dedi.

(Eymen içinden bildiğini anlamıştım diye geçirdi )

- kızmayacak mısın bana?
kardeşin olarak sana ayıp yaptım.

-Visal'i sevmen bir ayıp değil Neden kızayım?

-Çünkü  dedi Eymen Sana sormadım, danışmadım ve sen bunu kendi kendine öğrendiğini biliyorum. Arkandan iş çevirmiş gibi olduğum için çok acı çekiyorum.

Veysel tebessüm ederek :
- kim birisine sorarak aşık olur ki? aşk kalpten gelen bir şey o yüzden bana sorman gerekmez.

O sırada Mirza Visalin  yanına gelerek
- Eymen her şeyi Veysel'e anlatıyor

Visal sıkıntılı bir şekilde :

-Emin misin?
diye sordu o halde ne diye buraya geldin?
  Git ve Eymenin söyleyeceklerini dinle . Eğer benim cinlerle olan münasebetimi anlatırsa ağzını kapatabilirsin bana sormadan nasıl böyle bir şey yapar?
diye çıkıştı.

  Veysel Eymen'e başka şeyler sormak istiyordu.
- aşktan başka aranızda başka bir sır var mı ?

Eymen yutkundu.
Veysel'in bazı şeyleri anlaması o kadar da zor değildi .
Sonuçta Veysel oldukça Zeki biriydi .

-Veysel dedi ben sana yalnızca kendime ait sırları söyleyebilirim diğer sırra gelince  Visal bana da söylemek istemedi. Ben sadece bazı şeylerin farkına kendi kendime vardım.

Veysel  ısrarla
- ne gibi bazı şeyler bunlar, yani bana söyleyemez misin?

Eymen Tekrar özür dileyerek
- kardeşim bu konuda ikizinle konuşmalısın.

Veysel öfkeyle:
- Sanki Visal benimle konuşuyor da .Nedense bana güvenmiyor Neden bana bir şey anlatmıyor? deyip duruyorum kendi kendime.
senin kadar bile  bana güvenmemiş .

-hayır dedi Eymen.
Visal en çok seni seviyor ve en çok sana güveniyor seni kaybetmekten o kadar korkuyor ki !

-Neden  kaybetsin  ki beni?

- Veysel ben de bilmiyorum.Tek bildiğim  senin onu hep iyi ve  akıllı birisi olduğunu düşünmeni istiyor.

Veyselin yüzünde kırgın bir ifade vardı.
-Lütfen beni yalnız bırak kardeşim ben bu evde ikinize de yabancı gibiymişim gibi hissediyorum .

Eymen Tekrar özür dilesede Veysel onu Dinlemedi.

Mirza olanları Visale anlattı.
Visal
- demek ki kardeşim bunca zamandır tahmin ettiğimiz gibi sadece ders çalışmıyormuş, ne kadar aptalım onu bir saf yerine koydum. Şimdi gidip her şeyi açıklamak zorundayım o sırada Eymen içeriye girdi

-kapıyı çalmayı unuttum kusura bakma.

- sorun değil dedi Visal zaten sen gelmesen Ben senin yanına gelecektim. Veysel bana çok mu kızgın?

KARANLIK ÇÖKTÜĞÜ ZAMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin