Visal ,
Eymen ile konuşmasını bitirdikten sonra onu heyacanla dışarıda bekleyen Poçekin yanına gitti .
Poçek çok fazla telaşlı gözüküyordu gözleri her zamankinden daha kırmızıydı
Visalin sormasına fırsat vermeden
- Kraliçem yardım edin!
Rahmani Kral ve askerlerinden beni kurtarın
Öldürecekler beni öldürecekler öldürecekler...Korkunç duman şeklindeki koca böceğin böyle titremesi inanılır gibi değildi.
"En güçlü Ben değil miyim? Rahmani Kral dan korkması oldukça sinir bozucuydu. "
-Seni ne hakla öldürecekmiş ?
-Sizin emrinizle İnsan büyücüleri öldürdük ya onun için kızmış Cinlerin güya insan öldürmesi yasakmış.
Kraliçem beni ve arkadaşlarımı koru.Hepimiz tehlikedeyiz.Visal ,bu hareketle Rahmani Kralın ona meydan okuduğunu anlamayacak kadar aptal değildi.
Emrindeki şeytani cinlerle Mirzaya haber yolladı.
Bir kaç dakika sonra Kırmızı pelerinli Mirza belirdi.
-Olanlardan haberin var mı?
Mirza Visalin elini tuttu
-Merak etme ne olursa olsun ben hep senin tarafındayım.Visal öfkelenmişti.
-Tek istediği cin dünyasının tek kralı olmak beni hafife alıyor, Önce ona aşık olmamı istedi,evlilik teklifi bile etti ona itaat etmem için elinden geleni yapıcakMirza, rahmani kralı savunacak değildi.
-Benim gözümde, Cinler dünyasının Tek başısın
Çünkü sen Araftakisin Visal.Visal bu sözlere sevindi
-Beni Dedemin dağda yaptığı eve götür.
Konağa gelip cinlerin sorun çıkarmasını istemiyorum.Mirza hemen Visali Simsiyah kanatları arasına aldı.
Şeytani ve hayvansı cinler birleşerek koca bir ordu ile dağdaki eve gittiler.
Böcek Cinler Dağdaki evi şatoya çevirmişlerdi .
Şato böcek cinler gibi gören insanları ürpertecek bir yapıda düzenlenmişti.Rahmani Kral Ezher onlardan önce oradaydı.
Visal ne olur ne olmaz diyerek onun elinden sıkıca tutan Mirza ile Rahmani Kralın karşısına dikildi.
Ezher buruk bir şekilde gülümsedi
-Visali benden mi koruyorsun?Mirza cevap vermedi Visalin yanında durmaya devam etti.
Visal öfkeli bakışlarını krala yöneltti
-Seninle tanıştığım günden beri bana hep muhalefet ediyorsun
Bu duruma gelmemiz tesadüf değil kral.-Senin ile bu duruma gelmek hiç istemedim
Ama gel gör ki,
Senin öldürme arzun
çok baskın buda cin dünyasına zarar veriyor.
Öyle değil mi? Mirza
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK ÇÖKTÜĞÜ ZAMAN
خيال (فانتازيا)Vakit çoktan gece yarısını geçmişti. Etrafı sessizlik kaplamıştı Ne dışarda ne içerde bir ses yoktu. Belki bu yüzden nefes alış verişini duyuyordu. O Visale aşık olduğundan beri gürültülü ortamda bile kalp atışlarını duymaya başlamıştı. Bu aşk...