“Bulutlar uçuşur geceleyin
Ben yağmura deli buluta deli
Bir büyük oyun yaşamak dediğin
Beni ya sevmeli ya öldürmeli.”Gülten Akın
✴✴✴✴
Alarm sesini duyduğu halde Visal gözlerini açmakta zorlanıyordu. Muhtemelen 4 saat falan uyumuştu etrafında Cinler olmadığı için Sessiz bir gece geçirmesine rağmen,
rahmani Kral ve Mirza'nın dedikleri ,
Aselin izlediği dizi yüzünden kafası karışmıştı.
Ezherin Destina ile evleniyor olması da buna eklenince uykusunun kaçması normaldi.Aselin gürültülü bir şekilde odasına girmesi gözlerini aralamasına yardımcı oldu diğerlerinin çoktan kahvaltıda olduğunu anladı.
Asel Visal'e bakarak
-ne oldu sana gözlerin şişmiş yoksa ders çalışıp Hiç uyumadın mı?Veysel ile beraber aynı okula gitmek için Tüm gece ders çalıştığını düşünmüştü.
gözlerinin neden şiştiğini Veysel daha sormadan Asel ona Visalin ders çalıştığını söylerdi .
bu kız Gerçekten Visalin işine yarıyordu.
Eymen ise her zamanki gibi konuşmak yerine Visali görmezden gelmişti .
Visal onun bu huyuna alışmıştı .Ne zaman ona kızsa veya Kırılsa kavga etmek yerine Visali bir müddet görüş alanından çıkarıyordu
Visal ona baktı fakat bakışlarına karşı cevap alamadı." Neden üzücü duygulara kapılıyorum ki?
her zamanki Eymen işte
yoksa!
Mirza'nın dediği gibi artık beni sevmiyor mu?
aşk bu kadar çabuk biter mi?"Yediği tost Visalin boğazına takıldı öksürmeye başladı.
Asel hemen sırtına vurdu- iyi misin? dedi Veysel kardeşine
İşte o sırada o ana kadar gözlerini kaçıran Eymen de Visale baktı
Visal bir nebze olsun rahatladığını hissetti.
okula gittiklerinde çingene kızıyla barış yine beraberdi .
Ne büyüydü ama kim derdi Barış bu kızı sevecek diye...
Onları görmek içindeki kötülüğü sevindirdi.
Aklında dün gece olanlar için Eymen'i tenefüste yalnız yakalayıp konuşmak vardı.
O yüzden Asele Veysel'e matematik problemi sorusu sormasını istedi
Asel bu tekliften dolayı oldukça mutluydu
- merak etme ben onu tüm teneffüs boyu oyalarım zaten bir anlatmaya başladı mı susmak bilmiyor benim geri zekalı olduğumu düşündüğü için daha detaylı anlatacaktır .
Ya şu Eymen de habire küslük çıkarıyor sanki kız olan o erkek olan sen bu sefer niye küstü?- Boş ver önemli değil
-Tahmin etmiştim zaten dedi Asel.
Visal, Aseli bu yüzden seviyordu. Hiçbir şeyi kurucalamıyordu ve ne derse ona inanıyordu.
teneffüs zili çalması ile erkenden çıkan Eymen'in peşinden gitmeden Veysel'e doğru dönerek;- Kantinden bir şey ister misin?
- Eymen getirir kardeşim benim yüzümden sıraya girmekle uğraşma.
- sorun değil kendim için de sıraya gireceğim nasılsa.
Visal Eymen'i bulmaya çalışırken sınıfın gevezesi Tuğçe ile karşılaştı .
-Visal duydun mu?
Ah neler oldu neler- duymasam da olur Tuğçeciğim acelem var da
Ne diye Kibar Kız izlenimi verdim ki? bunlara diye aklından geçirmeden edemedi .
Tuğçe konuşmasına devam etti
-Barışın sevgilisi çingene kızın eski sevgilisi Arkadaşlarını toplayıp gelmiş Barış'ı bıçaklamış diyorlar
Dışarıda çok büyük bir kavga var Öğretmenler polisi aramış Birazdan gelirler önüne geleni dövmüşler çingeneler namus konusunda bayağı acımasız oluyormuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK ÇÖKTÜĞÜ ZAMAN
FantasíaVakit çoktan gece yarısını geçmişti. Etrafı sessizlik kaplamıştı Ne dışarda ne içerde bir ses yoktu. Belki bu yüzden nefes alış verişini duyuyordu. O Visale aşık olduğundan beri gürültülü ortamda bile kalp atışlarını duymaya başlamıştı. Bu aşk...