Kaybettiğime emin miyim?
Şuan sorunumuz bu değil.-Benim ile Eymenin arasının nasıl olduğunu öğrenmek için burada değilsin Görünmeyen kral öyle değil mi?
-Buraya cevabını duymak için geldim
Yalnızca yaptıklarının neticelerini görmen için sana hatırlatmak istedim-Yaptıklarımdan hiç pişman değilim.
Aldığım karardan vazgeçmemi istemiyorsan bana nasihat etmeyi bırakmalısın.Ezher Visalin grimsi parlayan gözlerinde umut ışığı gördü
konuşmana bakılırsa bana olumlu bir cevap vereceksin
Visal oturduğu yataktan kalkıp görmediği krala doğru yaklaştı.
-Doğru tesbit size katılmaya karar verdim ama bir kaç şartım var.
Ezher zaten bu kızın bir iki aydır onu süründürdüğünün farkındaydı.
Arafta ki olmasa bir insanın bu kadar nazını çeker miydi?-Hala zoru oynuyorsun
Visal umursamaz bir şekilde omuzlarını silkti.
-Amacım en doğru kararı vermek benim için iyi yada kötü olan önemli değil .
-Bak insan kız, ikimizinde düşmanının aynı olduğunu söyledim şartlarını söyle ve artık kararını ver.
Visal kralın sinirlendiğini ses tonundan anlasada bu onun için hiçte önemli değildi.
Pekâlâ şartlarımı söylüyorum ilk olarak,her sözünüze itaat edeceğimi sanmayın kurallarınıza uymak zorunda değilim
İkinci şartım Ervahı nereye kapatıp cezalandırıyorsan çıkart onun suçu yok ben kendim onları öldürdüm.
Üçüncü şartımda pek önemli olmadığını bilsemde sakladığın yüzünü görmek istiyorum
Böyle bulut gibi birinle antlaşma imzalamam.Ezher bir müddet sustu Visalin yüzüne doğru soğuk bir rüzgar gibi sıkıntıyla nefesini savurdu.
-tamam şartlarını kabul ediyorum.
Fakat kendimi burada sana göstermem.
Hem antlaşma hem beni görmek için rahmanî krallığına gelmen gerekiyor.
Eğer gelirsen beni görürsün.
Beni gördükten sonra da aynı ruh halinde kalmalısın.Visal onu görmekten ziyade rahmanî cinlerin bulunduğu bölgeye tek başına nasıl gideceğini düşünüyordu.
Cinleri görüyordu ama mekanlarına hiç gitmemişti.Visalin tedirgin olduğunu anlayan Ezher
-Merak etme rahmanî cinler senin gibi merhametsiz katı kalpli değiller yani korkmana gerek yok.Visal toparlanarak
korktuğumu da kim söyledi?
Korkmama bir neden görmüyorum ayrıca bana merhametsiz diyemezsin ben sadece hak edeni cezalandırmak isteyen biriyim.-umarım öyledir dedi Ezher alayla
Yarın gece mehlika seni krallığa getirmek için almaya gelir. Güzel bir elbise giysen iyi olur.Ezher Ervahın nezaman geliceğini söylemeden ortadan kaybolmuştu.
O sırada Veysel kapısını tıklayarak yanına geldi.
-Sevgili kardeşim istediğin kızı avukatımız getirdi. Onunla sen ilgilensen iyi olur.Veyselin suratında Aselden hoşnutsuz olduğunu anlatan bir ifade vardı.
-Seni üzdüysem Asel bu evde kalmasın.
Veysel gülümsedi
-Hayır sadece onu tanımadığımız için biraz tedirginim .Eymende aynı Veysel gibi Aselle ilgilenmeyecekti
"İş başa düştü Visal .Sen ne bilirsin arkadaş olmayı.
Ama şimdi iyilik meleği gariban kızı sefaletten koruyan biri rolümü en iyi şekilde oynamam lazım ki Eymenin şüpheli bakışları yok olsun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK ÇÖKTÜĞÜ ZAMAN
FantasyVakit çoktan gece yarısını geçmişti. Etrafı sessizlik kaplamıştı Ne dışarda ne içerde bir ses yoktu. Belki bu yüzden nefes alış verişini duyuyordu. O Visale aşık olduğundan beri gürültülü ortamda bile kalp atışlarını duymaya başlamıştı. Bu aşk...