en derin aşk
en sessiz olandır..
Pétrel✴✴✴✴✴
Tüm ders boyu gözlerini Visalden alamayan Barış
Okulun çıkışında küstah tavrını bozmamış bir halde yine yollarını kesti.-Visalin okulumuza teşrif etmesi beni ve tüm arkadaşlarımı çok sevindirdi.
bu yüzden Visal için hoşgeldin partisi vermeyi düşünüyorum.
Böylelikle aramızdaki buzları da eritmiş oluruz
Ne dersin Visal fikrim hoşuna gitti mi?Visal ne düşünüyor bunlar neler planlıyordu.
-Sevgili canım dedem hastanede yoğun bakımda yatarken parti yapmanın iyi bir fikir olduğunu sanmıyorum.
Barış onun neden bu kadar durgun olduğunu şimdi daha iyi anlıyordu.
Zavallı güzel kız dedesinin hastalığına üzülüyor olmalıydı.--Dedeniz için gerçekten çok üzüldüm eğer yapabilecek bir şey varsa yapmak isterim.
"Hadi oradan yalancı ben bile dedemin hastalığına üzülmedim sen niye üzülesin ki" ?
diye içinden geçirdi Visal.-Parti yapmasakta seninle arkadaş olmak ve seni daha yakından tanımak istiyorum.
Bir yerlere gidip yemek yiyebiliriz.Visal Barışın ısrarcı konuşmasından bunalmıştı ve bu yüzüne aksetmişti ,
ama bir kaç saat sonra Dekart nasıl olsa bu sorunu çözeceği için kibarlığını bozmak istemiyordu.
Kısık bir sesle;-müsadenizle bugün erkenden evime gitmek istiyorum.
Bu güzel kız onu iki defa kibarca reddetmişti.
Barış bu durumdan hiç hoşlanmadı.
Etrafta olan herkes buna şahit olması gururuna da dokunmuştu-Çok çabuk beni reddetmesen diyorum
Veysel Barışın ısrar etmeye devam etmesini önlemek için
-Lütfen kardeşimi rahat bırak canı istemiyorsa istemiyordur.
Eymende Veyseli tasdik ederek
-Visalin amacı kimseyi reddetmek değil oda tıpkı ikizi gibi eğlence ve toplum faliyetlerini sevmiyor
Kendisi tam bir inek öğrencilerdendir.
Şuan ki giyinip kuşanması sizi aldatmasın.
Kıyafetlerini ona ben seçtim-Şimdi sen kuzenin için hiçbir şey bilmeyen pasif biri mi olduğunu söylemeye çalışıyorsun?
Dedi BarışVisal Eymenin onunla dalga geçtiğinin farkındaydı.
Aslında Eymenin konuşma amacı Visali küçümsemek için değildi
Tek istediği Barışın onlardan uzak durmasını sağlamaktı.-Hayır sadece kuzenimin Veysel gibi ders âşıklıklısı olduğunu söylüyorum dahiler bizim önemsediğimiz şeyleri sevmezler.
Barış Visalin bu tarz birisi olduğuna inanmak istemiyordu.
--Bugünlük seni daha fazla bunaltmıyacağım .
Yalnız siz ikiniz niye karışıyor sunuz?
Sonuçta bu kızın bir ağzı var.
benimle kendi konuşabilir.
Parazit yapmayın
Eğer böyle davranırsanız bu kız daha fazla çekingen olmaz mı?Veysel kardeşinin sessizliğini Barıştan korktuğu için olduğunu düşünüyordu.
O yüzden onun yerine konuşmuştu.Eymen Veyselin endişeli olduğunu anlayınca Barışa
-Visal çekingen falan değil sadece sevgili ikizinin düşmanlarınla muhatap olmak istemiyor.Barış Eymenin dediklerini mantıklı bulsa da Visalden kolay kolay vazgeçicek değildi.
Birini elde etmek istediğinde oldukça inatçı davranan ve kendi isterse vazgeçen biriydi.
Ve Visal uzun zamandır beklediği gerçek aşkı olabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK ÇÖKTÜĞÜ ZAMAN
FantasyVakit çoktan gece yarısını geçmişti. Etrafı sessizlik kaplamıştı Ne dışarda ne içerde bir ses yoktu. Belki bu yüzden nefes alış verişini duyuyordu. O Visale aşık olduğundan beri gürültülü ortamda bile kalp atışlarını duymaya başlamıştı. Bu aşk...