5 ,,Mała, masz klienta"

5.6K 194 12
                                    

- Wstawaj, suko! - krzyknął na mnie jakiś facet.

- Już - syknełam, ale posłusznie wstałam.

Gościu wyszedł a ja podeszłam do lustra. Zobaczyłam swoje ciało, już w kolczykach, ale i w stroju który więcej odkrywał niż zakrywał.

Kurwa, gdzie ja znowu jestem?

Rozejrzałam się po pokoju, zobaczyłam z okna nazwę Rajskie Marzenia* i jakieś dziwki wchodzące tutaj.

Chwila... Czy ja jestem w burdelu?!

Nie, to nie może być prawda.

Wracałam o 4 nad ranem do domu od Kylie, mojej przyjaciółki. Mam od niej 20 minut spacerem więc nie chciało mi się wracać autek. Kiedy weszłam w jakąś ciemną uliczkę, poczułam, że ktoś mnie pociągnął w stronę betonowej śniany.

- Co tu robi taka piękna pani, o czwartej nad ranem? - zapytał jakiś kutas.

- A co, z policji jesteś? - chciałam go odepchnąć, ale alkohol w moim krwiobiegu uniemożliwił mi to.

- Nie, ale z miejsca do którego napewno pasujesz. Chłopaki, zabierzcie ją.

Nagle za rogu wyszło dwóch napakowanych facetów. Jeden mnie przytrzymał, a drugi mnie czymś uderzył i zemdłałam.

Obudziłam się w jakimś pokoju, o dziwo nie byłam związana, więc zaczęłam szukać okien, ale bezskutecznie.

- O, nasza nowa dziwka się obudziła - zaśmiał się blondyn, który mnie trzymał.

- Czego chcesz? - zapytałam z furją w głosie.

- Spokojne, po co te nerwy? - zaśmiał się. - Od dzisiaj jesteś naszą dziwką.

To kurwa jakiś żart!

Najpierw straciłam gang, bo to był mój sen, potem tatę, a teraz jestem w burdelu!

- Mała, masz klienta - weszła jakaś laska.

- Nie chcę.

- Mam to w dupie. Chodź, bo zaraz przyjdzie Dacan i nie będzie tak miło - przestraszyła mnie, więc niechętnie z nią poszłam.

- Uważaj, on lubi na ostro - ostrzegła mnie dziewczyna, a ja się wystraszyłam.

Po chwili weszłam do pokoju, w którym miał być ten oblech. Uchyliłam drzwi i zobaczyłam...

❤❤❤❤❤

*Rajskie marzenia -nazwa burdelu

My life is my gangOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz