18 ,,Wyruchałeś mi dziewczynę!"

2.3K 103 1
                                    

O chuj, ale boli mnie głowa. 

Spojrzałam na zegarek. Ósma dwadzieścia. Zajebiście. Zobaczyłam, że nie leżę sama, a obok mnie nie ma Aurona.

 To Łukasz!

 Odkryłam kołdrę i zobaczyłam, że jestem naga.

 O kurwa! 

Nie, nie, nie... to nie może być prawda co nie?!

- Łukasz, do chuja wstawaj?!

- Co do kurwy? A to ty. Dawno wstałaś? - zapytał.

- Pamiętasz coś z wczorajszej nocy?

- Pamiętam do naszego pocałunku, dalej pustka - powiedział a ja myślałam, że cholera mnie trafi. - Czemu jesteś taka zła? - zobaczył pod materiał, który ukrywał jego ciało - O chuj.

- Dokładnie. Kurwa mać, zdradziłam Aurona! - krzyknęłam szeptem.

- Będzie dobrze, mała. Nikt się o tym nie dowie.

- Na pewno?

- Tak - przytulił mnie, a następnie się ubrał. - Wyjdę lepiej oknem. Trzymaj się - wyszedł, a ja upadłam na podłogę i zaczęłam płakać. Nie pamiętam niczego i w dodatku spałam z innym facetem!

Postanowiłam zjeść śniadanie, ale muszę się najpierw ubrać. Postawiłam na dresy z adidasa.

Gdy zeszłam na dół wszyscy byli już na dolę.

- Dzień dobry - powiedziałam.

- Dzień dobry, kochanie - Auron do mnie podszedł i chciał mnie pocałować, ale przekręciłam głowę i trafił w policzek. - Co jest?

- Gówno - chciałam spojrzeć w jego oczy, ale nie potrafiłam.

- Pewnie nie wystarczasz jej w łóżku i dlatego! - krzyknął Calum, a ja upadłam na podłogę i się rozpłakałam - Powiedziałem coś nie tak?

- Auron...

- Tak?

- Kocham cię i nigdy nie chciałam cię skrzywdzić, ale cię zdradziłam - ostatni wyraz wyszeptałam.

- Że co kurwa?!

- Zjarałam się w chuj, nie pamiętam nic. Rano się obudziłam i zobaczyłam, że jestem naga.

- Z kim? -siedziałam w milczeniu. - Z kim kurwa się pytam!

- Nie powiem ci. To nie jest ważne z kim, tylko sam fakt.

- Na serio? Dobra, weź wypierdalaj, to koniec. Doceniam to, że jesteś szczera, ale spałaś z innym facetem - wyszedł z domu, a ja jeszcze bardziej płakałam.

- Przepraszam, Diana - podszedł do mnie Calum.

- Okej... to nie twoja wina - wstałam z podłogi.

- Nie... ty nigdzie nie idziesz, chyba że z kimś.

Od księżniczka❤: Kocham cię, pamiętaj o tym.

Od książe❤: Wypierdalaj z tym kocham cię do tego z którym uprawiałaś seks w nocy.

Auron POV.

Jestem tak cholernie zły.

 Wiem z kim mnie zdradziła. Z Łukaszem. Wczoraj z nim siedziała cały dzień, a reszta ją kocha jak siostrę, więc mam pewność, że to nie oni. Jadę właśnie do niego.

 Zabiję gnoja do kurwy.

 Wysiadam właśnie z auta i idę do niego domu. Zobaczyłam jego i sprzedałem mu prawego sierpowego, potem kopniaka w brzuch i jaja. Wyciągnąłem pistolet i w niego wycelowałem.

- Nie zrobisz tego.

- Skąd ta pewność? Wyruchałeś mi dziewczynę!

- Ale jeśli mnie zabijesz zranisz ją, a ty kochasz Dianę. Jestem jej przyjacielem - zaczął, a ja wiedziałem, że ma rację. 

Chuj jebany. 

Schowałem broń i wyszedłem z jego domu.



My life is my gangOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz