Ekim:
Güneş:
İyyyi okumalaaar!
🍒🍒🍒Evimin önüne geldiğimizde adresi nereden bildiğini bile bilmiyordum. Bunu umursamadan elimi kapıyı açmak için hareket ettirdiğimde diğer elimin üzerinde elini hissetmem beni durdurmaya yetti. Parmaklarını yavaşça parmaklarımın arasından geçirirken ona baktım.
"Her zaman yanında olduğumu biliyorsun." Gözlerindeki içtenliği görüyordum. Gülümsedi. "Bunun için sevgili olmamıza gerek yok, değil mi?" Tek kaşımı kaldırdım.
"Her zaman yanımda olman beni sevmediğin gerçeğini değiştirmiyor." Ağzını cevap vermek için açsa da tekrar kapatıp elini elimin üzerinden çekti. O başını önüne eğerken ben dolan gözlerimi gizleyerek arabadan indim.
***Eve girdiğimde parmak uçlarımda ilerleyerek odama yöneldim. Kapımı yavaşça tıklattığımda içerdeki hareketliliği duyup rahatladım.
"Benim, Güneş." Fısıldadığımda kilidi açtı. Parmak uçlarımda içeri süzüldüğümde gördüğüm tek şey uykusuzluktan gözleri kızarmış bir Maçin'di.
"Bana borcun çok büyük, çok." Ağzında geveleyip yatağıma uzandığında gözlerini çoktan kapatmıştı. Ne zamandır içimde tuttuğum nefesimi verip pencereme ilerledim. Ekim'in arabası hâlâ oradaydı. Uzun zamandır tutmaya çalıştığım gözyaşlarımı bırakıp ağlamaya başladığımda arabanın ışığını yaktı. Böylece bu karanlıkta yüzünü görebildim.
Kaşları çatıktı ve biraz üzgün görünüyordu. Sonra aniden ışığı kapatıp arabayı çalıştırdı ve gitti.
Duvarın dibine çökerken düşündüğüm tek şey bunca ay o beni büyülerken onun beni küçük ve yardıma muhtaç bir kız olarak gördüğü gerçeğiydi. Bu çok sert bir tokattı. Sadece, aramızdaki yaş farkının benim açımdan hiçbir önemi yoktu. Onun için de olmamasını dilerdim. O, değil otuz, elli yaşında olsaydı bile onu severdim. Her yanıyla büyülüydü. Sesi, gülüşü, kalbi ve... Ne diyebilirdim ki, kirpikleri bile bu dünyaya ait değil gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Underage | Daddy Issues
ChickLitGenç Kız Edebiyatı - #1 Daddy Issues - #1 Romantizm - #10 "Doğduğum yıldan on yıl önce doğsaydım sevgilim olabilirdi, on yıl sonra doğsaydım babam olabilirdi. Ama o şimdiki halimizle hem babam hem sevgilim oldu. Ben acılarımdan kaçıp ona sığındım, o...