Capitolul 1

1.2K 29 5
                                    

Hei,muffins!!! Rolul lui Alison este interpretat de Sasha Pieterse cu parul ondulat(Alison din PLL),iar Ally este jucata de Lucy Hale(Aria din PLL) si mai incolo apare si "Alicer" jucata tot de Sahsa Pieters doar ca cu parul lins. Sper sa va placa!!                             

     Ally tipa la mine sa ma grabesc,mama tipa la Ally sa taca,iar eu fugeam de colo colo,imbracandu-ma pentru un concert idiot! Ally este...ii place o trupa,One Direction si de ziua ei a primit doua bilete VIP pentru concertul din seara asta,iar eu,fiind sora mai mare trebe sa merg cu ea! Pur si simplu nu-i suport pe baietii aia 5..chiar nu stiu ce vad milioane de fete la ei...sunt doar niste prosti rasfatati!

   -ALISON!!!!!! A VENIT TAXIUL,MISCA ODATA!!!!!

  -Cobor acum.....

  Eram imbracata cu o bluza rosie cu fluturi,jeansi albi taiati si converse negri. Ally insa purta cei mai stramti blugi pe care i-am vazut vreodata asortati cu un maiou auriu si pantofi albi cu platforma...Ziua precedenta am fugit dupa ea prin tot mall-ul ca sa-si cumpere cele mai fitoase si stralucitoare haine pe care le gasea,dar eu nu sunt asa...sunt simpla si nu-mi prea pasa ce crede lumea despre mine;daca nu ma plac asa cum sunt sa-si vada de treaba lor!

 Calatoria cu taxiul a durat foarte putin pentru ca Ally il gonea pe sofer,amintindu-i la fiecare secunda sa calce pe acceleratie. Cand ne-am dat jos din masina,am ramas cu gura cascata. Peste o mie de fete urlau disperate si plangeau cat le tineau plamanii sarind si facand cu mana baietilor,care tocmai urcasera pe scena. Ally a dat biletele unor bodyguarzi si acestia ne-au condus pana langa scena de unde puteam vedea perfect 5 idioti care ranjeau ca tembelii,facand cu mana fanelor. Concertul incepe,fanele sunt in extaz,baietii canta si dansează,iar eu....eu stau bosumflata,tacuta si linistita,jucadu-ma cu snurul de la bratara. Acum ceilalti 4  baieti se oprira din cantat si unul blond a inceput sa cante solo. Unul din ei,cu parul carliontat se opri din joaca cu firul microfonului si ma observa. Se uita la mine si se tot uita....pana m-am simtit intimidata si m-am intors cu spatele. Probabil era socat ca nu lesin pentru ca s-a uitat la mine....Ally a observat prima ca atentia tipului carliontat era pe mine si mi-a zis la ureche: "Alison,pentru numele lui Dumnezeu,Harry Styles se holbeaza practic la tine si tu ii inotrci spatele???ESTI NEBUNA?!"  Nu i-am raspuns,doar m-am strambat si mi-m dat ochii peste cap. N-aveam de gand sa-i dau atentie tembelului ala! Peste cateva minute,dupa ce mi-au mai chinuit urechile cu inca cateva cantece,baietii au cerut o pauza,in care,bineinteles ca au fost asaltati de fane nebune. I-am dat voie si lui Ally sa merga sa-i pupe-n fund pe tembeli si m-am asezat rabdatoare pe o banca. Urmaresc cu cata brutalitate se imping fetele pentru a ajunge la baieti. Dar dintr-o data,vad o claie carliontata de par venind impotriva valului de fane spre mine....Oh,nu,trebuie sa plec de aici! Dar stai!nu pot sa o las pe Ally singura aici! Mama m-ar omori! Se apropie tot mai mult,iar mie imi vine tot mai tare sa vars! 

  -Hei,putem vorbi o secunda?

    Pff,gozav! Si-acum ce ma fac?!

Acesta este primul capitol :) Sunt noua si nu prea am experienta,dar sper sa va placa! <3 Nu uitati sa-mi lasati niste parei (bune sau rele) PWP :3

Our Complicated Life |.A.G.|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum