Am deschis neroasa usa casei si am lasat.o deschisa pentru Alicer care se straduia sa tina pasul cu mine. Am dat buzna in sufragerie unde am dat nas in nas cu toti baietii si Ally. Grozav...Ally s.a dus si a imbratisat.o strans pe Alicer cerandu.si scuze de vreo zece ori.
-Ally,ce naiba faci?? Eu sunt Alison!!
Ally se desprinde de Alicer si se uita cand la mine cand la ea. Cred si eu ca era socata...
-Doamne...semanati atat de mult!! Alison cine e fata asta?! Nu,stai,nu.mi raspunde! Vorbim mai tarziu despre asta! Vreau sa.ti spun ca imi pare asa de rau!! Nu stiam ca-
-Taci odata,n.am nevoie de explicatiile tale despre cum ti.ai tras.o cu blodu'! Copilul e bine? Pentru ca daca l.ai pierdut jur ca o-
-E ok..Am fost deja la doctor si mi.a spus ca era cat pe ce sa.l pierd daca o mai faceam cateva minute!ma intrerupe Ally,multumind lui Dumnezeu ca am venit acasa.
-Bun...Si acum:CE DRACU A FOST IN CAPUL TAU??!!!! ESTI NEBUNA?? explodez dintr.o data,gesticuland ca o apucata din maini.
-Nu,dar eu-
-Taci naibii!! Erau intrebari retorice cap sec! Si voi la ce va holbati asa??intreb rastita,intorcandu.mi privirea spre baieti.
Toti s.au ingramadit in celalalt capat al canapelei tremurand ca niste frunze in vant. Pff,ce fraieri...Le.am scos limba si am iesit tragand.o pe Alicer,adevarata mea sora,dupa mine. Incep sa ma atasez de ea...si sa o detest pe Ally tot mai tare. S.a schimbat mult,si nu.mi place deloc. E amuzant cum singurul lucru are ne deosebeste pe mine si Alicer este parul:al meu ondulat,al ei drept. Nu stiu cum de nici nu m.am gandit vreodata ca nu seman deloc cu Ally! Era evident!! Ea e bruneta si suntem ca doua floricele de popcorn:niciodata nu gasesti doua la fel! Am mers cu Alicer pana in camera mea,unde am dat de Harry. Doamne,nici nu observasem ca nu a fost jos cu ceilalti! Cand ne.a vazut s.a ridicat si s.a dus spre Alicer:
-Doamne iubito,ce ti.ai facut la par? Iubeam carliontii aia perfecti...zice si o trage intr.o imbratisare.
Nu se poate intampla din nou!!! L.am tras pe Harry de brat si mana mea a facut cunostinta cu obrazul lui.
-Asta a fost pentru ca ai uitat de ziua mea! zic si apoi i mai dau o palma peste celalat obraz. Iar asta a fost pentru ca nu m.ai recunoscut! Doamne,Harry,nu pot sa cred ca ma cunosti asa putin incat sa crezi ca mi.as indrepta parul,fara suparare Alicer!zic si fac o mutrita de catelus catre Alicer apoi ma intorc serioasa la Harry,care era acum rosu in obraji.
-Stai putin,ce e intampla aici?! Vad dublu din cauza palmelor tale sau what?! Cine e ea?zice si arata spre sora mea.
-E so-...soora unei prietene! zic si incerc sa ma abtin sa nu tip,pentru ca Alicer tocmai ma ciupise de mana,in semn sa tac.
-Semanati ca doua picaturi Alison,nu ma minti! Cine e? insista Harry. Ok e clar copilaros,dar sigur nu prostanac cum am crezut eu.
-Sunt o verisoara,ok?! sare Alicer,evident exasperata de intrebarile iubitului meu. Cred ca ea nu.l va gasi asa dulce si mirific ca si mine..
-Mda...bine. Alison de ce nu ai putut sa zici asa? De ce trebuia sa ma minti?! Eu nu te.am mintit in legatura cu Raymond! zice Harry suparat.
-Raymod e aici?? zice Alicer,dar isi acopera imediat gura cu o mana,dandu.si seama ca zis o prostie.
-Il sti pe Raymod?? spune Harry,intorcandu.se spre ea.
-A avut un fost iubit pe nume Raymod! Probabil a tresarit cand si.a amintit de el! zic,salvand.o eroic,exact cum a facut si ea cu mine. Doamne,ne completam asa bine,o ador!
-Oh,inteleg...Oh,vino aici,mi.a fost asa dor de tine!!! zice Harry si simt cum dintr.o data toata furia din noi dispare ca si cand nimic nu s.ar fi intamplat.
Am stat imbratisati cateva secunde,dar mi s.au parut a fi ani intregi. M.am desprins din imbatisare cand mi.am dat seama ca Alicer nu mai era in camera. Hmm,oare unde s.o fi dus??
CITEȘTI
Our Complicated Life |.A.G.|
FanfictionAlison este cel mai mare hater al trupei One Direction! Dar datorita surorii ei, Ally, surorile ajung la concertul lor unde se va întâmpla un lucru care le va schimba viata....la toti,pentru totdeauna.