Capitolul 7

346 26 1
                                    

*peste trei luni*

M.am acomodat foarte repede aici si iubesc locul asta!! Ma simt iubita si ca fac parte dintr.o mare familie unita. Burtica lui Ally a inceput sa se vada foarte clar si avea deseori dureri insuportabile. Daca si copilul va fi asa agitat ca ea...ei bine, o sa am o problema! Il are de 4 luni si copilul se apropie vertiginos! Am mai fost la dr. Sullivan cu doamna Bellfoy.

*Flashback*

  -Aseaza.te pe pat draguto! spuse dna Sullivan catre Ally.

Începuse sa plimbe aparatul cu gel pe burta ei, privind imaginea din monitor putin îngrijorată.

  -S.a întâmplat ceva, doamna doctor? zic nedumerită de privirea ei.

  -Nu am vesti prea bune din pacate....Se pare ca micutul se va naste prematur! As spune ca....hmmm, cam doua luni de acum.

  -Asta înseamnă ca o sa.l nasc la sase luni???? Ar putea avea lipsuri grave! Cum ar fi un picior, sau o mana sau MAI RAU!!! spuse Ally panicata.

  -Organele deja i s.au dezvoltat aproape si in urmatoarele doua luni o vor mai face, stai calma.

  -Adică o sa fie perfect sănătos? Ca alti copii? ?

  -Hmm...nu chiar. Ar putea fi orb sau surd....sau din cate vad posibil sa aiba un picior mai lung si unul mai scurt, nu se stie, imi pare rau, draga.

  *END OF FLASHBACK*

  Nu.mi venea sa cred cat de repede trece timpul!  In mai putin dee doua luni Ally va naste! Săptămâna viitoare putem merge sa aflam daca e baiat sau fetita. Insa eu si Ally am gasit cate un nume pentru orice eventualitate. Daca ar fi baiat, l.ar chema Austin si daca ar fi fata ar chema.o Sophie. Eu una sper sa fie fetita!  Dar Ally ar vrea baiat. ..dar hei! pana la urma EU o sa fiu "mama" copilului si nu contează ce vrea Ally! :) Eu una abia astept copilul acesta! Mereu mi.am dorit sa fiu mamica si fata de Ally eu aveam de mica instincte materne, pentru ca eu aveam grija de Ally cat mama era plecată, ea fiind doar un bebeluș. 

  Stam de mult timp un acest centru si nimeni n.a venit sa ne adopte, dar nici nu vreau asta! Ma simt in siguranta aici si iubita! Dar tocmai cand ma gândeam la asta am auzit.o pe doamna B. strigându.ne. Am coborat cu Ally la parter si ne.am dus la receptie.  Am ramas împietrită si eu si Ally cand am vazut cine era acolo. Cei 5 tembeli ne priveau si ei socati de pe canapea.  Insa cel mai înspăimântat era brunetul....pfff, cum il chema?? Asa! Zayn!! El privea îngrozit burta lui Ally evident dandu.si seama cine era si ca el era tatal copilului din ea.

  -Ally, Alison ei sunt Harry, Zayn, Niall, Liam si Louis, spus si One Direction! Sunt aici sa adopte doua surori peste 15 ani si voi sunteti singurele care corespund cerintelor! Am sa rog baietii sa completeze niste formulare si apoi puteti pleca la noua voastră casa!

   Eram amândouă ca stana de piatra. ..Nu puteam sa ne mișcăm sau sa scoatem vreun sunet din caza socului. Intr.un final, Ally a rupt tacerea cu cateva gemete tinandu.se de burtica. Zayn se uita la ea ca la un fenomen paranormal sau ceva. Imi venea sa merg sa.i dau una zdravănă cu lampa langa care stătea, dar m.am abținut....cu greu -.-

Dupa cateva minute am fost trimise sa ne facem bagajele si sa ne luam ramas bun de la copii. Urasc despartirile!!! O sa.mi fie asa dor de ei toti!!! Cand o sa am ocazia, o sa fug de la tembeli si o sa vin inapoi aici!  Dupa aproximativ doua ore eram jos trăgând dupa noi 2 geamantane grele. Am imbratisat pe rand fiecare copil, dar cand am ajuns la doamna Bellfoy nu mi.am mai putut tine lacrimile si nici Ally.  O iubeam atat de mult! ! N.o sa o uit niciodata, jur! Aruncând o ultima privire căminului nostru am iesit pe usa suspinand tăcute....Adio, casa dulce casa :'(

Our Complicated Life |.A.G.|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum