Capitolul 16

254 16 1
                                    

Eram asa socata incat tot ce puteam sa fac era sa ma holbez cand la Harry, cand la Raymond.

   -Alison, jur ca nu stiu nimic! Nu.l cunosc pe tipul asta!!

   -Eu da...El e Raymond cu care trebuia sa ma întâlnesc azi...colegul meu din liceu...am reusit sa spun, inca împietrită.

  -Harry Edward Styles!! Esti fratele meu!! Am fost mintiti in tot acest timp!! Am locuit impreuna pana la 5 ani, eu,tu, Gemma, mama si tata! Apoi parintii nostri au divorțat si tata m.a luat pe mine, iar tu si Gemma ati ramas cu mama! Pana acum un an, am fost amândoi mintiti ca nu avem alti frati!  Tata mi.a spus ca am avut un frate care a murit la varsta de 5 ani, chiar cand au divorțat ai nostri!! Stiu ca iti amintești, Harry, te rog! Te.am cautat asa de mult de cand am aflat ca esti in viata! !

   Ok, daca nu ma sprijineam de copacul de langa mine, as fi lesinat!

   -Mama....si mie mi.a spus exact acelasi lucru....ca esti mort!  Dar am crezut.o si nu am mai insistat! Totusi....am nevoie de niste dovezi clare ca esti fratele meu si al Gemmei! spuse Harry devenind mai serios decat l.am vazut vreodata.

  -Heii!! Imi spune cineva si mie ce se întâmplă aici??!! Sunt FOARTE confuză! am sarit si eu de langa copac, evident enervata ca nu stiu ce dracu se petrece.

  -Alison....Nu te.ai schimbat deloc...Esti numai mult mai frumoasă! spune Ray si se apropie de mine.

  -Termina Raymond! Harry, sa mergem acasa, vreau sa.mi povestesti ce naiba se intampla aici!

  -Bine...Raymond, vino cu noi, vreau sa mai stam de vorbă! spune Harry si ma ia usor de mână, iesind din parcul incetosat.

  *perspectiva lui Ally"

Burta asta incepe sa ma calce pe nervi!!! Nici nu ma pot ridica din pat singura!  Am inceput  sa urlu dupa Niall sa vina sa ma ajute, dar se pare ca dormea! Am strigat.o si pe Alison, care se pare ca nu.i acasa, Liam doarme cu dopuri in urechi deci nici nu m.am obosit sa.l strig, iar Louis a dormit la Eleanour peste noapte....asa ca mi.a mai ramas Zayn.

Grozav! Mi.am luat inima in dinti si am strigat:

   -ZAAAAYN!!!!!

  Peste cateva secunde am auzit usa deschizandu.se si i.am vazut capul lui Zayn apărând.

  -S.a întâmplat ceva? Esti bine??

  -Da, sunt ok...Doar ca nu ma pot ridica, ma ajuti, te rog?

  Chicoteste si se apropie de pat, intinzandu.mi mainile. M.am intins si l.am apucat de ambele maini, iar el m.a tras cu usurintă in picioare. Stateam in bratele lui si il priveam. Nu am observat asta pana acum, dar avea niste ochi sticlosi si tristi, semn clar ca a plans mult. I.am mângâiat fata, simtind.o umeda. M.am tras din bratele lui.

   -Hei...Esti bine? Ai plans...Ce s.a întâmplat? ?

   -Ăm..nimic..sunt bine

   -Mda..nu ma pacalesti tu pe mine.

   -Da. Ai dreptate...scuze!  Adevarul e ca....imi tot vin in minte imagini din noaptea aceea in care..sti tu..iar faptul ca ma ignori, ma face sa ma simt ca un nimeni, un im nebun care a violat o fata fara apărare....nici nu stii ce rau imi pare, Ally!

  -Ah...Zayn! E totul ok, ce a fost, a fost! Si sa stii ca nu sunt supărată pe tine deloc!  Am realizat ca esti un baiat sensibil, dulce si prietenos! Imi pare nespus de rau ca te.am facut sa te simti asa...mizerabil! am spus si l.am tras intr.o îmbrătisare lunga si emotiva.

  -Mi.ar face pacere sa o luam de la capat! E clar ca am inceput cu stangul, asa ca imi doresc sa ne cunoaștem mai bine! Ce zici? am zis dupa ce ne.am incheiat dulcea îmbrătisare.

  -Desigur! Ma simt asa bine incat...incat, ah, nu stiu, imi vine sa sar prin toata casa ca un copil.

  -O sa o poti face in cativa ani, cand va invata sa mearga! am spus si i.am luat mana, punandu.i.o pe burtica mea.

  -Cum o sa o cheme? Mie imi place Kathrine! zice Zayn, continuând sa.mi mangaie burta.

  -Da, Kathrine e superb!  Il ador!! Iar al doilea nume poate fi Jane!! Sa vedem cum suna: Kathrine Jane Malik! Aww, e atat de perfect!!

  -Stiu! E minunat!

Am auzit usa de la intrare si am iesit impreuna cu Zayn, coborând scarile. Alison, Harry si un baiat necunoscut si.au facut apariția in holul mare si se uitau la noi tematori.

   -Buna, Ally....Ăăăm, el e Raymond. Raymond, ea e Ally, sora mea, sunt sigura ca.ti amintesti de ea! a spus Alison arătând catre baiatul de langa ea. O DOAMNE! !! Era atat de schimbat!!! Era inalt, chipes,musculos si cu par saten si ochi căprui si mari. Abia astept sa stau de vorba cu el!!

   -Mergeti sus, va rog....Eu, Harry si fratele sau avem ceva de discutat! a spus Alison, întărind cuvantul frate.

  Frate?? Stai putin! ! Raymond e fratele lui Harry? !?!?! Ok, nu mai inteleg nimic....

 

Our Complicated Life |.A.G.|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum