Capitolul 11

301 20 1
                                    

  Nu stiam daca era o idee buna sa fiu impreuna cu Harry,dar stiam sigur ca mi.l doream mai mult ca orice pe lume! Ma uit la ceas: ora 19. Baietii erau in camerele lor facand...pe cine pacalesc,habar n.am ce tot fac ei acolo. Am iesit din camera mea si am traversat culoarul pana la usa camerei lui Harry. Am deschis.o usor si am privit inauntru. Awww!! E si mai dulce cand doarme!! Am intrat si am inchis usa incet ca sa nu.l trezesc. M.am asezat langa el si l.am privit cateva minute bune.

  -Mmmm...Nu te mai holba,nu pot sa dorm!zice Harry zambind si eu tresar.

 -Scuze...doar ca esti asa...perfect.

 -Stiu...mai spune si ma trage cu putere la pieptul lui,lasandu.si buzele sa cada peste ale mele intr.un alt sarut minunat.

 -Sa inteleg ca suntem impreuna?intreb eu dupa cateva secunde.

 -Sa zicem ca da...

 -Numai "sa zicem"?

 -Glumeam ;) Bineinteles ca suntem impreuna,frumoaso! Te iubesc...te.am iubit de cand te.am vazut la concert acum 4 luni. Nu te.am uitat..ba chiar m.am interesat de tine in fiecare zi. Eu am aflat ca sunteti la un centru de adoptie si le.am spus baietilor sa va adoptam.

 -Aww...esti atat de dulce,Harry! Imi pare rau ca am fost asa o nesuferita atunci! Nu te cunosteam si credeam ca esti un obsedat de bani si faima. Iarta.ma...

 -E ok...Important e ce avem acum...nu mai conteaza ce a fost!

 -Pot sa dorm aici la noapte? Am auzit niste zgomote in camera mea si mi.e frica...am zis sarcastica facand o mutra de catelus plouat. Cum am mai zis,uneori ma comport ca un copil mic.

 -Bineinteles ca poti! Sau poti sa dormi si cu  Louis,oricum fantomele se sperie de el! mi.a raspuns Harry si am inceput amandoi sa radem.

I.am trecut mana prin parul ondulat si l.am sarutat lung. Sunt asa norocoasa ca am gasit un baiat ca el. E perfect! Simt cum imi maingaie spatele,dar cand ajunge la breteaua sutienului  se uita la mine intrebator. Dau din cap afirmativ si el imi desface capsa. Zambesc satisfacuta si ma ridic din pat. Se ridica in fund si ma privi socat.

 -Stai calm! Merg sa.mi iau pijamelele! am spus eu zambind.

 -Oh,nu te mai obosi! Oricum o sa dormi fara haine! spune Harry si fuge dupa mine pana in bucatarie.

 -N.o sa ma prinzi niciodata!! Esti mult prea incet!!am spus gafaind si razand.

 Eram de.o parte si de alta a blatului din bucatatrie. Gata,nu puteam sa.i mai rezist! M.am urcat pe masa si am trecut de partea cealalta ca sa ajung la el. Mi.am incolacit picioarele in jurul abdomenului lui si ne.am sarutat. Harry ma salta in spatele lui si fuge cu mine in dormitor. Ma rostogoleste in pat si se aseaza peste mine. Se sprijina in maini si ma priveste cu ochii lui mari si blanzi. 

 -Stai! Nu vreau sa ajung ca Ally! Oricum eu voi avea grija de copilul ei,deci nu mai am nevoie de inca unul!zic,oprindu.l din a.mi da bluza jos.

 -Da,corect! Era sa uit! Imi pare rau...

 -Ce te.ai face fara mine? :)

 -Pai..probabil as lasa multe fete insarcinate!

 M.am strambat si l.am ciupit cu putere de brat.

 -Inceteaza,ma gadili!

 -Hai nu mai face pe curajosul! Stiu ca te.a durut!!

 -OK,bine,recunosc! Dar daca ma mai ciupesti vreodata asa tare...oo,nu vrei sa sti ce o sa.ti fac.

 -Hmmm,ceva imi spune ca vreau sa stiu...

 -Ok atunci! Sare inapoi in pat si incepe sa ma gadile si sa ma ciupasca de peste tot. Eu rad isteric simtind cum nu mai pot respira si printre rasete reusesc sa zic:

 -Bine,bine!! Gata!!! Am prins ideea!! Opreste.te!!

 Se ridica din pat si deschide usa.

 -Hei,unde mergi?

 -Sa fac un dus. Ce zici..te tenteaza?

 -Normal!

 -Atunci vino incoace!!

 Sar din pat in mai putin de o secunda ajung langa el. Ma lipeste de perete si imi da un sarut scurt,dar delicios. Apoi imi ridica picioarele in jurul bazinului lui si ma duce ca pe un copil pana in baie. O sa fie un dus interesant...

 

 

Our Complicated Life |.A.G.|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum