Capitolul 21

197 15 1
                                    

 Am deschis ochii si m.am uitat in jur. Stai,unde sunt?! Stateam pe o canapea alba acoperita cu o patura pufoasa....stai asa! Sunt la Alicer acasa!!! Cum naiba am ajuns aici??? Ma ridic si ma uit in jurul meu. CAm simtit o durere insuportabila la cap si mi.am dus mana protectiv. Am tresarit cand mana mea a at peste ceva lipicios: sange. Capul meu sangera! Si atunci mi.am adus aminte: n.o gaseam pe Ally,apoi am gasit.o tragandusi.o cu Niall in pod,apoi am cazut si apoi..apoi ce?! Unde e Alicer? Si cum am ajuns aici?? Am incercat sa ma relaxez si  mi.am asezat inapoi capul pe perna plina de sange uscat. Ally e asa proasta!!! Daca pierde copilul pentru asta??!! Nu am sa o iert niciodata! Mereu mi.am dorit un copil,dar niciodata nu am suportat ideea ca trebuie sa nasc. Vroiam sa dopt un copil,dar daca Ally nu il vrea e sansa mea sa am unul! Si jur ca daca il pierde o sa o urasc si -..Gandurile mi.au fost intrerupte de Alicer care a intrat in camera cu un prosop ud. Mi.a facut semn sa.mi ridic capul si mi l.a infasurat cu prosopul in zona in care aveam sangele. Ma uitam confuza la ea,dar ea nu a facut decat sa se aseze langa mine,fara sa ma priveasca in ochi.

   -Alicer,ce s.a intamplat?am reusit sa o intreb ridicandu.ma usor de pe canapea.

  -Shh,stai intinsa! O sa.ti povestesc totul,promit. Dupa ce ai plecat de la mine,am primit un apel anonim care spunea ca daca mai afla cineva ce ti.am povestit vom avea toti de suferit! Am venit cat de repede am putut la tine acasa cu speranta ca nu i.ai spus lui Ally. Cand am ajuns,te.am strigat,dar nu ai raspuns asa ca am urcat la etaj sa te caut. Te.am gasit la baza scarilor de la pod cu capul intr.o baltoaca de sange. Am tipat,dar nu m.a auzit nimeni asa ca te.am luat pe sus si te.am adus la mine. Cand am iesit din casa,Ally si Niall erau la usa strigand dupa mine....erau inveliti cu o patura amandoi...si am ajuns in prezent. Acum spune.mi tu ce s.a intamplat pana sa vin eu!zice Alicer si ofteaza.

 -Uff...am plecat nervoasa de la tine si m.am dus acasa sa o iau pe Ally la doctor sa ne facem analizele! Cand am ajuns nu am gasit pe nimeni,dar am auzit zgomote din pod. Cand am urcat i.am vazut pe Ally si Niall tragnadusi.o pe canapeaua din pod si am tipat. Apoi am vrut sa fug cat mai departe de imaginea aia si fugind pe scari m.am rostogolit si apoi..nimic.

-Stai ce?! Ally si Niall si.au tras.o??? 

-Da!! Si mie. teama ca Ally o sa piarda copilul!!!

-Copil?? Ce copil?! Doamne,nu.mi spune ca Ally e insarcinata!!!

-Ba da!! Cu Zayn!

-CU ZAYN?!!! zice sarind socata de pe canapea. Trebuie sa.mi povestesti tot!

Am tras.o de mana sa ia loc si am inceput sa.i istorisesc tot de la noaptea in care Ally s.a imbatat cu baietii. I.am urmarit reactiile ei cu atentie si ranjeam cand o vedeam cu da din cap si isi punea socata mana la gura. Cand am ajuns la sfarsit am simtit cum tensiunea din camera se elibera si disparu usor. Capul inca ma durea,dar puteam sa ma ridic.

 -Vreau sa merg acasa,Alicer! Haide,du.ma!

-Nu pot! O sa puna intrebari si nu vreau probleme cu anonimul acea!

-Te rog!! O sa le zic ca esti o prietena noua! Haide,sa mergem! N.o sa se intample nimic grav!

-Uf...bine!!

Ne.am urcat in masina ei si a accelerat pe strada pustie. Ai grija,Ally,vin cu nervozitatea unui uragan in desert...

Imi pare foarte rau ca e asa scurt si neinteresant,dar am foarte multe treaba!!(si da,stiu ca e vacanta,dar am mai multa treaba decat aveam in timpul scolii). Asa ca,va rog,integeti.ma si nu va suparati! so o so so so sorry,muffins!! :'(

Our Complicated Life |.A.G.|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum