Capitolul 10

293 19 3
                                    

 Heii,muffins!! Multumesc pentru timpul acordat ca sa.mi citit povestea! Chiar apreciez mult! Asa ca mai postez un capitol zi! va pwp pe toti!!! :* <3

 

   M.am ridicat de langa Harry,facandu.l sa tresara. 

  -Ally,stai! Nu te mai recunosc! Te rog! Sunt sora ta! Spune.mi ce e cu tine!!

 -Da??Chair vrei sa sti,Alison?! Bine! Atunci cheama.ti catelusii si veniti sa va spun la toti!

 In cateva secunde eram toti in jurul mesei din bucatarie asteptand ca Ally sa  ne spuna ce se intampla.

 -Deci....Ally,ne spui?zice Harry vadit plictisit.

 -Ai rabdare,blanosule! Incerc sa.mi gasesc cuvintele!ii raspunde enervata Ally.

 -Pai gaseste.ti.le mai repede! Nu avem toata ziua la dispozitie!!!! Si in plus,mi.e foamne!!!!intervine si Niall  muscand dintr.o felie de sunca.

 -Bine,sunt gata sa o spun....Am pierdut copilul...

 -CE?????am zis toti in cor. 

 O vad ca izbucneste in ras si toti ne incruntam.

 -Trebuia sa va fi vazut fetele!!!! Erati ceva de genu :"o nu!!lumea s.a sfarsit!!"!!! 

 -ALESSYA!!!!!!

 -Ia.o usor,soro! Era doar o gluma!! Deci ce vroiam cu adevarat sa va spun e ca....am conmis o crima.....a zis Ally si am vazut cum zambetul ii dispare treptat de pe fata.

 Toti o priveam socati si totusi neincrezatori..Poate era din nou o gluma.

 -Neah,nu e asta! HAHAHAHAAHA!!!! Doamne ce fete puteti sa faceti cand sunteti speriati!!! Ar trebui sa jucati in filme horror!! Ati primi premiul pentru cea mai spriata moaca!!!!

  Atunci ne.am iesit din pepeni. Harry se ridica,ma ia de mana si iesim din bucatarie privind.o ingretosati. Ceilalti s.au ridicat nervosi si ne.au urmat ,lasand.o sa rada singura. M.am saturat sa.mi pese de o imbecila ca ea....E sora mea si nu pot sa nu o iubesc,dar clar m.am saturat de ea pana peste cap! Aveam chef de ceva nebunesc...I.am soptit asta lui Harry la ureche si mi.a zambit pervers...O sa ma astepte o noapte lunga....

 

Hey! Stiu ca e cam scurt,dar oricum mai postez unul azi! ;)  Nu.i asa ca.i adorati pe Alison si Harry impreuna?? A,si vreti mai incolo ca Ally sa fie cu Niall??

Our Complicated Life |.A.G.|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum