Capitolul 17

251 17 4
                                    

*perspectiva lui Alison*

   Eram inca socata, dar macar acum pot sa vorbesc! M.am asezat pe fotoliul din fata canapelei pe care stateau Harry si Ray.

  -Bun...Acum, spuneti.mi si mie ce se intampla! am zis uitandu.ma in special la Harry.

   -Incep eu, Raymond! zice Harry si trage aer in piept. Deci...Pentru inceput, am o sora Gemma. Cand eram mic tin minte ca aveam un fratior, dar nu.mi amintesc nici macar cu arata atunci. Apoi la varsta de 5 ani, parintii nostrii au divorțat si in ziua urmatoare tata dispăruse si la fel si fratiorul meu. Am ramas doar eu, Gemma si mama. De atunci nu i.am mai vazut pe nici unul din ei niciodată...La vârsta de 14 ani, am inceput sa.mi amintesc lucruri asa ca am intrebat.o pe mama care mi.a spus ca nu s.a mai inteles cu tata si el a plecat. Cand i.am zis ca in minte imi tot apare imaginea unui baietel mi.a spus ca mai aveam un frate dar a murit. De atunci nu m.am mai gandit la asta. Am intrat in domeniul muzicii si n.am mai avut timp sa ma gândesc la chestii de familie....

   L.am privit trista pe Harry care dadea dovada de o putere si o stăpânire de sine uimitoare prin încercarea de a.si tine lacrimile in frau.

   -Oh, dragule...nu trebuie sa fii tare! Lasa lacrimile sa curga, e ceva normal sa plangi! Stii...unii oameni nu plang pentru ca sunt slabi, plang pentru ca au fost puternici prea mult timp! spun si merg sa.l iau in brate si sa.i soptesc la ureche cel mai sincer "Te iubesc...".

   -Ray...spune si tu povestea ta! il îndemn pe baiat, care acum il batea frateste pe Harry pe umar.

   -Ă...ok. Pai, Harry a spus totul pana la partea unde se despart ai nostri, iau eu plec cu tata. Ne.am dus in Franta, unde locuia noua lui iubita. Cand il intrebam de mama sau de tine si Gemma imi zicea ca tu esti mort, iar Gemma e prostituată....nu am vrut sa.l cred si il tot intrebam "Unde sunt fratii mei?!" pana cand odata, m.a amenintat ca ma rupe in bătaie daca mai deschid vreodată subiectul asta. Pe la varsta de 10 ani, iubita lui, Janette s.a despărtit de el si ne.a lasat de capul nostru. Nemaiavînd unde sa stam, am venit in Londra, la o sora de a lui. Am mers la scoala, unde le.am cunoscut pe Alison si pe Ally, iar viata nea a devenit mai buna...Asta.i tot, dar eu nu te.am uitat, Harry! Stiam ca tata ma minte si nu m.am oprit niciodată din a te cauta...

   -Te cred....chiar te cred, frate! Dar vreau totusi analize alea. Te iubesc mult, fratioare!! Ma bucur mult ca te.am regăsit...spuse Harry, imbratisandu.l pe Ray. Dintr.o data, m.am simtit in plus, asa ca i.am lasat sa povestească si nici nu m.au observat cand m.am furisat pe scari. Pe la jumătatea scărilor ii gasesc pe Ally si pe Zayn stand cu urechile ciulite la ce vorbeau baietii.  Bun, deci au auzit toata conversatia si stiu despre ce e vorba, deci nu mai trebuie sa le.o spun eu...pff, ce bine, dar tot eram suparata pentru ca le.am zis sa plece in camerele lor, nu sa ne asculte pe furis! Am oftat enervata si am trecut pe langa ei, ajungand in camera mea. M.am asezat le scaunul de la fereastra si mi.am strans picioarele la piept. O doamne!  Cu toata agitatia asta am uitat complet ca maine e ziua mea!!! Neah...sunt sigura ca toti au uitat deci....nu mai contează. Ma bucur ca in sfarsit Ally se împacă cu baietii si isi petrece timpul cu Zayn, adica pana la urma tot erau uniti de copilul care urma sa se nască. In cateva clipe simt cum ma trece un val de oboseala si adorm in ganduri mele....

  

  

Our Complicated Life |.A.G.|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum