Ally a iesit cu lacrimi in ochi din baie, lasandu.ne singuri. M.am sters repede si mi.am tras pantalonii si maioul si am iesit in fuga dupa ea. Mi.a luat cateva minute sa o gasesc. Era in camera ei, stand pe pat cu o perna in brate.
-Ally....
-De ce, Alison?! De ce mi.ai ascuns ca esti cu Harry?? As fi fost supărată, dar m.as fi obisnuit cu ideea! De ce a trebuit sa imi ascunzi asta??
-Nu ti.am ascuns nimic! Doar asta-seara a devenit oficial! Pana azi, nu am fost împreună, Ally!
-Mi.e dor de tine, Alison....
-Ce tot spui, Ally? Sunt chiar aici!
-Ba nu...Mi.e dor de vechea Alison...De sora mea protectiva si iubitoare..Unde a dispărut? Chiar nu.ti dai seama cat te.ai schimbat?! Baietii astia te.au transformat in ceea ce esti....ma ignori, n.ai ochi decat pentru Harry si simt ca nu.ti mai pasa de mine! Si acum am cel mai mult nevoie de tine, Alison! Sunt din ce in ce mai speriata de nasterea asta si tu nu esti langa mine...
-Off, Ally...De ce nu mi.ai spus ca asta simti?? Acum ca mi.ai spus.o...ai dreptate! Am inceput sa te neglijez si nici nu ai habar cat de rau imi pare, surioara! Dar un lucru ma deranjează si pe mine:faptul ca ii indepartezi pe baieti fara macar sa.i fi cunoscut cu adevarat! Hmm...e asa bizar! Tu ii iubeai si ai fi dat orice sa locuiești cu ei, iar eu ii uram mai mult decat orice pe lume si acum..Uite, eu promit sa revin la vechea Alison, dar tu promite.mi ca le vei da macar o sansa sa.ti arate cat de adorabili sunt!
-Bine, s.a facut! Uff, vino aici!!
S.a ridicat si ne.am imbratisat un timp foarte lung. Mi.a fost asa dor sa o tin in brate, sa o iubesc si sa o protejez!! Promit ca de acum incolo nu o sa mai las pe nimeni si nimic sa ne îndepărteze asa niciodata!
Am auzit usa deschizandu.se si l.am vazut pe Niall.
-Ce vrei, Nando's?? Sunt intr.un moment emotionant cu sora mea!am zis, aruncandu.i cu o perna in fata.
-Tocmai am gasit un cos cu flori si ciocolată la usa! E si un plic pe care scrie numele tau...ma gândeam ca te intereseaza!
-Ce?! Cine mi.ar trimite mie flori?? Misca jos, veau sa vad biletul ala!
M.am uitat la Ally si i.am facut semn sa vina si ea. S. ridicat greoi din pat si a iesit din camera.
Am ajuns in sufragerie si am fost socata de cosul IMENS de pe masa. Toti baietii erau acolo si se uitau curiosi. Am fugit pana langa masuta si am luat biletul dintre flori. Era rozaliu si inchis cu o fundita maro. L.am deschis si am inceput sa citesc in gand:
"Buna, Alison! Ma mai tii minte? Sunt Raymond Daniels! Am auzit ceva stiri interesante despre tine si sunt in drum spre bunica mea, asa ca m.am gandit la ma opresc putin si in Londra sa te vizitez! Stau la hotelul din fata Central Park-ului! Daca vrei, vino maine in parc la ora sase seara! Abia astept sa ne revedem!
Multi pupici, Raymond!"
CITEȘTI
Our Complicated Life |.A.G.|
FanfictionAlison este cel mai mare hater al trupei One Direction! Dar datorita surorii ei, Ally, surorile ajung la concertul lor unde se va întâmpla un lucru care le va schimba viata....la toti,pentru totdeauna.