Capitolul 20

220 18 2
                                    

-Si pe mama la fel....

Ma uitam socata la ea si eram sigura ca nu e doar o pură coincidenta, asa ca am mai pus niste intrebari .

   -Ă..ok. Si cand e ziua ta?

   Am vazut ca isi indreapta privirea trista spre podeaua liftului si spune:

  -Azi. De ce imi pui atatea întrebări?! Nici macar nu te cunosc! spune dintr.o si se uita la mine dur.

-Eu, ă...pai..hmm, nu ti se pare ciudat ca semănăm asa tare?!

-O..nu am bagat se seama....eram cu mintea altundeva...Vezi tu, toti prietenii mei au uitat ca azi e ziua mea si doar mama si.a amintit asa ca am venit sa.i multumesc, dar ne.am certat...

  Ok, eram de.a dreptul socata! ! Ce se intampla aici?!!! Cine e fata asta?! Nu poate fi doar o coincidenta, ceva se intampla!!

  -Ai cumva o sora mai mica? intreb privind usile liftului cum se deschid.

  -Nu, am un frate de 20 de ani, Harry.

  Nu mi.am putut abtine un tipat înfundat, punându.mi mana la gura. Era imposibil!  Trebuie sa fie vorba de un alt Harry, doar nu e singurul baiat de 20 de ani cu numele asta de pe planeta!! Si in plus pe al meu il cheama Styles, nu Brennon!

  -S.a întâmplat ceva? Pari foarte socata...zice Aliser, iesind amândouă din lift.

  -Nu...defapt da! Harry, ăsta, fratele tau...e cumva intr.o trupa celebra? intreb, nefiind sigura daca vreau sa aud raspunsul.

  -Da, cum de ti.ai dat seama?! E in One Direction! Am aflat de la stiri...

  -Stai, cum adică de la stiri? Nu ai vorbit cu el?

  -Doamne, nu! E o poveste lunga...el nici macar nu stie ca exist....

  -Nici de tine nu stie?!

-Ce vrei sa spui?

-Vorbesc despre Raymond, fratele lui de care a aflat de curand!

  -A...Raymond, mda...mi.l amintesc, dar foarte putin, aproape deloc, ii tin minte numai numele....Am o idee!  Hai la mine acasa, sa povestim mai multe!  Ce zici? spune Aliser si ma ia de mana.

  E foarte prietenoasă, deja o ador! Dar ma inspaimanta povestea ce o sa mi.o spuna, mai tare decat filmul ala care l.am vazut cu Niall....

  -Sigur, sa mergem! zic si o urmez cu un zambet fortat pe fata.A, si apropo: La multi ani noua!!

  -Ah, mersi! ! E si ziua ta?! Wow, asta chiar e ciudat! ! Haide, masina mea e in fata!

  ok, stiu ca e cam scurt, dar acum am ajuns acasa de la meditatii si trebe sa ma apuc de teme! Bye muffins si succes la scoala, ca nu mai e mult!! :*

Our Complicated Life |.A.G.|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum