Capitolul 8

335 22 1
                                    

  Dupa un drum lung si obositor,am ajuns la casa tembelilor. Era de doua ori mai mare ca centrul de adoptie!!!!!  Ai zice ca aici locuiesc 100 de oamnei,nu 5!! 

  -Mmm...fetelor? Veniti sa va arat camerele voastre...spuse un baiat blond.

 -Camere?! Vrei sa spui doua?? Nici vorba,blondule! Eu si Ally stam in aceeasi camera!spun fixandu.l cu o privire rece.

 -Ma cheama Niall...Si daca chiar vreti sa stati in aceeasi camera va trebui sa asteptati pana maine pentru ca asta seara suntem prea obositi sa mutam un pat in alta camera.

 -Mda..bine!zic eu si il urmez cu Ally in spatele meu pe scari.

 -Aici vei sta tu,Alison. Si dincolo vei sta tu,Ally...cel putin pana maine..De dimineata o sa aducem patul lui Ally in camera ta,Alison pentru ca este mai spatioasa! Ok?

 -Mda..mi.e indiferent atata timp cat sunt cu surioara mea.

 -Pff...deci,va las sa despachetati..Sper sa va simtiti bine la noi..Noi suntem jos daca aveti nevoie de ceva.

 A plecat si noi ne.am uitat una la alta pret de cateva secunde. Apoi am hotarat amnadoua ca trebuia sa vorbim cu ei despre copil. Am coborat scarile ca niste pisici si aproape ne.am pierdut in holul imens. Intr.un final am gasit sufrageria si am intrat timide.

  -Trebuie sa vorbim!am spus cu jumatate de gura.

 Am observat ca se uitau insistent la burta lui Ally si am zis:

  -La ce va holbati asa,fraierilor?? Sau ati uitat ca unul din voi i.a facut asta?

  Cand am zis asta toti au ramas cu gura cascata.....inafara de Zayn. Posibil ca ceilalti sa fi uitat,erau beti,dar se pare ca Zayn isi amintea totul  perfect.

  -Scuze...dar nu stim la ce te referi,Alison...spuse Harry.

 -Ce.ar fi sa.l intrebati pe creasta de papagal?! El stie cel mai bine ce s.a intamplat.

  Toate privirile s.au atintit pe Zayn.

  -Are dreptate baieti....Acum vreo 4 luni am avut un concert in Central Park. Dupa concert ne.am imbatat si am luat.o pe ea (aratand spre Ally) cu noi. Totul scapase de sub control si nu s.a terminat prea bine...am abuzat.o sexual pe Ally,dar n.a fost intentionat!!! Eram beat,nu stiam ce fac!!! zise si se ridica de pe canapea mergand spre Ally,care sa da un pas inapoi.

 -Nu te apropia de mine,bestie! spuse sora mea cu lacrimi in ochi.

 -Ally..nu fa asta,te rog! Imi pare sincer rau! Chiar nu stiam ce faceam! Stiu ca nu esti pregatita acum,dar te rog,iarta.ma....Te voi ajuta sa cresti copilul,promit!

 -Nu eu il voi creste..Alison va fi mama lui,eu nu il vreau si nici nu sunt pregatita! Peste 3 zile trebuie sa mergem la doctor pentru a afla ce o sa fie.

  -Vom veni cu voi! Nu sunteti singure in asta! Noi am inceput.o si tot noi ii punem capat!

 

*peste 4 zile*

  -Ally,nu pot sa cred!! Chiar vom avea o fetita!!! Sunt asa fericita!!am spus stand pe scaunul din bucatarie.

 -Mda...Ma bucur ca esti fericita...zise Ally zambind fortat.

 Ne.am mai acomodat cu tembelii. Nu.s chiar asa de rai si chiar vor sa ne ajute,doar ca ne tin ca in puf,de parca am fi din portelan...Da,asta ma enerveaza,dar in rest sunt destul de ok. Ally ii uraste pe toti. Am impresia ca incep sa ma indragostesc de Harry si incer cred ca si el simte ceva pentru mine....In timp ca ma gandeam la asta am simtit doua maini inconjurandu.ma si i.am recunoscut imediat parfumul lui Harry. Mi.am intors privirea si mi.am plimbat cateva secunde mana prin parul lui carliontat. Imi zambi si ma saruta pe cap.

  -Neatza fetelor. Ce vreti sa mancati?spuse si scoase din dulap cerealele si o cutie de lapte.De ce ne mai si intreba daca oricum tot ce vrea el o sa mancam?? :))

 Ceilalti baieti sunt la o intalnire de grup cu prietenele lor. Niall si Harry au ramas acasa pentru ca nu au iubite. Aproapre imi pare rau de ei. Intre timp,se trezi si Niall,care  aparut in bucatarie cu o privire de lup infometat. El mi.a zis ca uraste noptile,pentru ca e momentul cand sta cel mai mult nemancat. Ha,tipic lui! Il urmaresc cum aproape imbratiseaza frigiderul si scoate din el patrama,untul,branza,sucul,nutella,clatitele,sunca,o felie de pizza inceputa si o bucata de tort de menta. Urasc oamenii care mananca mult si nu se ingrasa deloc! Le.a insirat toate pe masa si a inceput sa infulece din toate...deodata! Uneori me sperie,dar  adorabil. Am chicotit si m.am intins sa.i iau borcanul de Nutella,dar m.a...marait efectiv!!! Am izbucnit in ras si i.am ciufulit freza. Ce copil... :) Ally si.a dat ochii peste cap si a urcat scarile. M.am oprit din ras,devenind serioasa si am urcat dupa ea.

  -Ally...esti bine?

 -Nu,lasa.ma in pace!! Du.te si distreaza.te cu "minunatii tai prieteni"!

 -Ally! Ce.i cu tine?? Doar nu crezi ca tin mai mult la ei decat la tine?!!

 -Pai asa pare,Alison!! Cand sunt ei in preajma,ma ignori complet! Parca ii urai! Ce.i cu tine?!! Ai uitat ce mi.au facut??

 -Nu am uitat,Ally! Si da,stiu ca am zis ca.i urasc,dar nu.i cunosteam!! "Nu judeca o carte dupa coperta!" Si daca tu ii urasti,doar nu te astepti sa.i urasc si eu?!!! Uneori te porti ca o rasfatata,Ally! Maturizeazate odata,ai 16 ani,nu 6!!

 -IESI IMEDIAT DE AICI!!!! DU.TE SI SPUNE.LE "TEMBELILOR" SA VINA SA.MI MUTE PATUL INAPOI IN CAMERA MEA!

 -BINE! RAZGAIAT.O!!! am zis si am iesit trantind usa.Doamne,e prima noastra cearta! Bine,ne.am mai ciondanit si cand eram mici,dar acum era ceva serios! Nu o sa.i permit sa vorbeasca asa despre baieti! Nici macar nu.i cunoaste...

 Cand am intrat in bucatarie,Harry iesi de dupa usa si:

  -BAU!!!!

 -HARRY!!!!!!!!!! TEMBELULE,ERA SA FAC UN ATAC DE CORD!!!!am zis,dar apoi am tacut si in cateva secunde nu mai puteam respira din cauza rasului. Harry ma lua pe sus si ma tranti pe canapeaua pufoasa,apoi s.a asezat langa mine. M.a luat in brate si eu mi.am razamat capul pe pieptul lui musculos,pivindu.l pofticioasa. Mi.a observat privirea perversa si si.a lasat capul in jos dandu.mi cel mai pasional sarut pe care l.am avut vreodata. Pur si simplu il ador!

  

 

Our Complicated Life |.A.G.|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum